![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Er is maar één islam. De Taliban, zijn dat niet jouw vriendjes?
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
... ik heb meerder onaangename ervaringen met moslims, marokkanen, meegemaakt. toen vroegen ze me letterlijk of ik moslim was of niet. De situaties uitleggen zou hier te omstandig worden. Geloof me gerust op m'n woord. Beide partijen zijn elkaar waardig qua vijandigheid. Soit. Kan je de verdediging effe laten zakken? Mijn vizier http://nl.kapaza.be/west-vlaanderen/...r-61745392.htm staat toch al een tijdje open?
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 |
Banneling
|
![]() Het zou er op vooruitgaan als men trollen zoals zondumpar, Dixie en julian en co gewoon zou negeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 | |
|
![]() Strak plan.
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | ||
|
![]() Citaat:
Alsof wij nooit in aanraking zijn gekomen met vijandige Vlamingen? Wees eens redelijk. Ik verdedig hier geen (moslim)tuig, ik zou gewoon graag willen dat je niet uithaalt naar zaken die je gewoon niet kent.
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Kasumi u bent hier een troll, uw bronloze waanzin is bekent ![]() Zelfs Ron Paul zou zich schamen ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1568 |
Staatssecretaris
|
![]() Btw ik heb de link in je handtekening aangeklikt en hèlemaal uitgezien.
En als d�*t jouw boodschap is, dan zijn we echt geen vijanden meer zenne. Ondanks dat ik niet in een oppperwezen geloof, hoop ik echt dat deze boodschap die 2miljard islamieten raakt en stuurt.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 | |
|
![]() Citaat:
![]() Leuk dat je je eigen gedrag gewoon negeert, wel was te denken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
En idd. Ik heb ook al moeten vaststellen dat er platte vlaamse racisten zijn. Die kennissen van mij, zwarten, weerden uit cafe's omdat ze zwart waren... En ik was ook ontzet. Nu, we moeten, op z'n minst, stoppen om als groep, mekaar als vijanden te bezien. Nu, het moet van twee kanten komen he. Het kan niet dat ik als blanke jongen, omdat ik een maghrebijnse leuke meid bekijk, op m'n smoel krijg door 4 marrokanen, alleen maar omdat ik, een leuke meid bekijk. Die jongens moeten leren dat ze in een globale wereld leven, waarin een vrouw, marokkaans of niet, bekeken kan worden. Daarom is ze niet ontrouw. Daarenboven moetne ze eens leren, dat een vrouw -en tevens elk indvidu, desnoods hermafrodiet- in de westerse maatschappij, rechten heeft . of ze dat nu leuk vinden of niet. D�*t is wat dat woordje, dat ze zo snel in de mond nemen "respect" eigenlijk wil zeggen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is een k9 nog steeds een onrein dier ? En wat met homoseksuelen, hebben zij evenveel rechten als mezelf in uw één islam ? En die mensen die minstens 1 hersencel hebben en niet als een islamiet willen gezien worden ... zijn zij evenveel waard als u ? Hebt u een tekst, een youtube clip, iets dat mij overtuigd dat uw één islam een verbetering is voor ons allen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1573 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1574 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maw; bent U Suqar en uw islam verdraagzaam? Of verlangt u dit enkel van de tegenpartij? that's the question.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1576 | ||
|
![]() Citaat:
Als u dan toch zo geïnteresseerd bent... Ikzelf heb holebivrienden. Heb een vriend die voor Merhaba werkt. Het zijn niet mijn zaken hoe zij hun leven wensen te leiden. Ik heb respect voor hen als persoon. Niet-moslims, honden of onreine wezens noemen, doe ik nooit. Enorm belachelijk vind ik dat. Ik zou me schamen tegenover bepaalde familieleden en vrienden die niet-moslim zijn en die ik daarnaast ook heel lief heb. Dit preekt de godsdienst: "O mensen! Waarlijk jullie Heer is Eén en jullie vader (Adam) is één. Een Arabier is niet beter dan een niet-Arabier, en een niet-Arabier is niet beter dan een Arabier; een blanke is niet beter dan een zwarte en een zwarte is niet beter dan een blanke - behalve in termen van vroomheid en goede daden". (Uitspraak van de Profeet Mohamed, gemeld door Imaam Ahmad, 22391, al-Silsilat al-Saheeh 2700) "... als jij oordeelt, oordeel dan tussen hen met rechtvaardigheid. God bemint hen die rechtvaardig handelen." (Koran 5:42) "Haat uw vijand op milde wijze, hij kan op een dag uw vriend worden." (Uitspraak door Profeet Mohamed, gemeld door al-Tirmidhi). "Wanneer jij hen ziet die onze tekenen bespotten, wend je dan van hen af totdat zij op een ander gesprek overgaan..." (Koran 6:68) "Een goede daad en een slechte daad zijn niet gelijk. Beantwoord het slechte met iets dat beter is. Op die manier zal uw vijand uw vriend worden. Maar het wordt slechts aan hen die geduldig volharden aangeboden." (Koran 41:34)
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 | |
|
![]() Zionistische talk uit de mond van een hooligan valt niet serieus te nemen. Ik ben het dan ook volkomen met je eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#1578 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Gelieve niet persoonlijk te worden! Laatst gewijzigd door Akira : 24 januari 2012 om 10:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten we hieruit concluderen dat dit volkje bestaat uit superieure mensen ofzo ? Whats your point? Mag ik u er ook even aan herrineren dat Israel een duizelingwekkende hoeveelheid steun uit het buitenland krijgt!! Geen enkel ander land ter wereld heeft ooit zo veel(o.a.financiële) steun ontvangen als Israel.
![]() |
![]() |
#1580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |