![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Toevallig kwam ik via google op een website van het Blok.
Eén van de Blok-artikels gaat over de overal van extreem-rechtse jongeren op het asielcentrum te Broechem Citaat:
Terloops : 80 % van de bewoners van de Van den Nestlaan wonen op loopafstand (300 m) van twee buslijnen. Eén naar Lier en één naar Zandhoven. Voor de komst van het asielcentrum was een bus-halt economisch totaal niet haalbaar. En niemand vroeg er naar. Trouwens ik heb ook geen bus-halte voor mijn deur en moet drie straten verder de bus nemen. Het Blok schrijft Citaat:
Er is een gewone stopplaats voorzien aan het centrum.. [SIZE=3]Iedereen die wil kan aan het asielcentrum met de bus mee[/SIZE] Waar 250 mensen samenwonen, waarvan niemand over een wagen beschikt is een bus-halte zeker verantwoord. Bedenking Het Blok-Ranst schrijf zijn pamfletten vol met halve waarheden en verdachtmakingen naar asielzoekers. Maar nergens durven ze deze grove leugen in hun plaatselijk pamflet neerpennen. Gezien dit een gemakkelijk controleerbaar feit is, zouden ze trouwens snel op hun plaats gezet worden. Maar op een nationale Blok-website, is het gemakkelijk leugens te verspreiden, niemand kan ze weerleggen, gezien ze de feiten niet kennen. Of toch ! Als er iemand toevallig uit Ranst de Blok-website aanklikt. - - |
||
![]() |
![]() |