![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus... als wij morgen een planeet gaan exploreren met een sonde : neen Als wij morgen daar naartoe gaan : ja Citaat:
De redenatie gaat uit van een mentaliteit dat een 'hoog-ontwikkelde' ( ik zet dat bewust tussen quotjes ) samenleving gewoon geen 'onderontwikkelde' samenleving herkent laat staan erkent, laat staan zal respecteren. Trek dat nu door tot wezen die tot hier zouden geraken _ dat is dan een 'ultra-mega-hoog-ontwikkelde' samenleving en ze zouden zich verhouden tot ons als wij ten opzichte van een termietenheuvel ...maar ja...Hawkins woorden dus hé Ik wou maar even aantonen : alvast één ( door jou aangehaalde ) 'genommineerde' wetenschapper die niet gelooft in verleden encounters Laatst gewijzigd door praha : 4 februari 2016 om 23:40. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als het me echt niks zou interesseerde dan vertoefde ik hier niet. Maar ik kom hier niet voor wat in de marge gezever. Trouwens je hebt vakkundig het topic verkracht met je geflood |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iets wat jij nog nooit gedaan hebt. Nadenken hoort er ook niet bij. Jij bent gewoon een dwarsligger. Een bedrieger. Jij laat jouw ware aard niet zien, en jij bent niet de enige. De enige geïnteresseerden in de topic hier zijn Het Oosten en Peche. Ik vergeet er nog. Al de rest zijn nutteloze mannekes. Brengen geen informatie. Lachen alles weg. Arm Vlaanderen. Kheb totaal geen respect voor dat soort volk. Ik loop hier terug weg voor een half jaar. Salut. En o wee. Laat dit nu net de bedoeling zijn van jullie acties. Opdracht volbracht hé ![]() Maar beste vrijmetselaarkes, vergeet niet: de waarheid zal uitkomen. SOON. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al wat ik tegenkom is zeverpraat waar een klein 'research' al volstaat om te weten dat het weer eens hete lucht is. Wat heb jij, tot nu toe, al naar voren gebracht waaruit mag blijken wat je claimt waar is ? Ik heb je voorgesteld verderop O'Hara in te gaan maar neeje ... je waart gewoon te laf Daarvoor hollow earth, brandhaart wtc ... Frank was te laf en begon wat te spartelen en over wat anders te leuteren Citaat:
Aangetoond keer op keer Citaat:
Lachen is plezant maar de discussie met Peche & Oosten hebt gij lekker verkracht Waarschijnlijk was dat de bedoeling Laatst gewijzigd door praha : 5 februari 2016 om 00:39. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1568 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Variatie bepaalt de samenstelling van de evolutie van een organisme, niet random mutaties |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 | |||
Banneling
|
![]() @Praha, de UFO intermezzo is in uw PM beland.
![]() Je gaat wel aan het begin van het artikel voorbij, namelijk: Citaat:
Citaat:
Het artikel neemt een Cheetah als voorbeeld, maar hou beter die vissen in grotten voor ogen die ik als voorbeeld gaf. Citaat:
Laatst gewijzigd door Peche : 5 februari 2016 om 09:06. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://arstechnica.com/science/2012/...restrial-life/ Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit zijn niet de woorden van Hawking zelf.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1573 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1574 |
Banneling
|
![]() Alien is maar een woord, waar staat het synoniem voor?
De ufo is zeker alien in bepaalde perspectieven. What are words? Waar staan ze synoniem voor? Beperken we onszelf niet te snel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() oh neeje hoe is het mogelijk... beetje muggeziften op woordjes of watte ?
Er is hier nooit niemand die gesteld heeft dat plof na een random-mutatie er plots een volledig nieuw uitziend exemplaar uitkomt En mutaties zijn steeds random, per definitie Citaat:
( Ik beperk me dan uiteraard tot jouw definitie van 'variatie' want variatie is gewoon het louter vaststellen van het bestaan van verschillen en dekt dus alle variatie ook die door mutatie geleverd ) Hoe kan genetische drift (jouw 'variatie' dus ) de samenstelling bepalen van iets dat er niet zou zijn zonder een (reeks) mutatie(s) ? Blijkbaar vat je dat nog steeds niet : - genetische drift haspelt de reeds bestaande info door elkaar en zo krijg je een nieuwe combinatie - mutatie zorgt voor nieuwe informatie Maar kom ik wil hier niet terug beginnen... zeg me gewoon waar het artikel _ niet de titel dus _ stelt dat mutaties geen enkele rol zouden spelen in evolutie Laatst gewijzigd door praha : 5 februari 2016 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1578 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
- mutatie bestaat en doet blijkbaar iets - ze zijn verbonden -> werken dus allebei - en het uitpuzzelen is niet random ![]() Grappig ! Is dit niet steeds wat we hier beweert hebben ? Mutatie -> random uitpuzzelen -> is combineren ( random binnen beperkingen ) : zie genetic drift Uiteindelijk overblijvend resultaat -> uitfilteren door selectie Citaat:
Citaat:
Ik kan me best voorstellen dat gedegenereerde ogen door selectie zullen 'terugkomen' (verbeteren). Ik vermoed dat je het hebt over de De Astyanax mexicanus of blinde holenvis... da's een geval apart Die beestjes bestaan zelf in twee versies binnen(blind) en buiten(ziend) de grot Geen ogen of ogen die volledig hun functie verloren zijn zullen dat echter nooit kunnen ... maar dan nog, stel dat ge gelijk zou hebben ! Vanwaar kwam die informatie 'ogen' dan in eerste instantie vandaan hé Dat kan je moeilijk gaan verklaren aan de hand van info die er al was en 'triggeren' |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als iemand stelt : het is best mogelijk ( tot zelfs zeker) is dat dan niet hetzelfde als geloven ? Ik zeg niet dat hij zou beweren dat er wetenschappelijk bewijs voorhanden is. |
|
![]() |
![]() |