![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik heb wereldwijd heel wat meegemaakt maar zag zelden mensen die zo rot vanbinnen zijn als sommigen hier.
![]() |
![]() |
#1563 |
Minister
|
![]() Jij en parcifal zouden een mooi duo vormen voor oudejaarsavond.
Op basis van alle haat en nijd die jullie delen, zou je misschien ooit nog van't straat geraken
![]() |
#1564 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn 1ste reactie in deze draad:
Citaat:
Mooi & het belangrijkste dat Johan vrij is , 't zal niet gemakkelijk worden , maar het belangrijkste is dat die vrij is !! BTW: Is die in beroep ook al vrij ?? Ik hoop van wel !! Mocht Johan ooit naar hier terugkeren , welkom terug !! ![]()
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trouwens, Johan zegt dat ie geen familie heeft ginds. Die woonde daar toch met zijn gezin, want zijn zoon is daar tragisch om het leven gekomen. Heeft al wat miserie meegemaakt, die Johan. Ben blij voor hem en hopelijk krijgt ie zijn leven terug op de rails, want daar zo een jaar vast zitten moet niet goed zijn voor ieman zijn bovenkamer.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1568 |
Banneling
|
![]() error
Laatst gewijzigd door eno2 : 27 december 2017 om 14:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#1570 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En mag ik je eraan herinneren hoe de commentaren in deze draad begonnen voor de schijnheilige fanclub elke vorm van milde 'kritiek' op Sint-Johan begon te demoniseren? https://forum.politics.be/showpost.p...51&postcount=6 Maar mensen van uw allooi hebben geen geheugen of scepsis, dat weten we, enkel hersenloos meelopen met gelijkgezinden. Laatst gewijzigd door parcifal : 27 december 2017 om 21:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Wat telt is dat JB voorlopig gespaard wordt en dat hij weer licht ziet aan het einde van een zeer lange tunnel. Jij en Panda mogen nog tot in het oneindige eenzaam in het duister blijven roepen.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 27 december 2017 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1573 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() En je weet blijkbaar niet eens wat ik 'roep' daarvoor moet je kunnen (begrijpend?) lezen. Maar van mensen van jouw allooi verwacht ik niet beter. Quantité négligable. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1574 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Nadenken en begrijpend lezen zijn trouwens zaken die mensen kunnen leren, al heeft de ene er wat meer aanleg voor dan de ander. Empathie daarentegen, is een menselijke eigenschap die niet aan te leren valt en die bij een heel aantal mensen hier volledig ontbreekt.
Wat van mij is, is van mij! En wat van jou is, is van ons Laatst gewijzigd door Eurosceptic : 28 december 2017 om 00:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1575 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als hij meer details wil geven over hoe het juist verlopen is, zal hij dat wel doen. Ik denk dat je het kunt samenvatten als "eerlijk duurt het langst". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1576 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1577 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gewoon wat empathie eisen met iemand die je kent van op dit forum, wat respect, of gewoon het principe verdedigen "iedereen is onschuldig tot het tegendeel bewezen is" staat niet gelijk aan "fanclub". Zelfs mensen die totaal niet links zijn, zoals Jan Vandenberghe, hebben Johan hier verdedigd. Enkel uitschot zoals U had, zoals U zelf schreef, "schadenfreude". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1578 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1579 |
Europees Commissaris
|
![]() Er waren meer forummers dan Parcifal en Pandareus die zich ten opzichte van JB zich wansmakelijk hebben gedragen -inzake detentie San Pedro- .
Of anderen die JB bij voorbaat schuldig achtte en niet konden nalaten dit te vermelden; zijnde dan moet die maar op de blaren zitten. Echter deze 2 genoemde P-P heren springen maken het zo bond dat ik mij afvraag of zij geen gevaar voor de samenleving zijn. In oorlogstijd zie ik deze 2 hufters de grootste en smerigste misdaden begaan. Laatst gewijzigd door Frankenstein : 28 december 2017 om 01:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Graag gedaan
![]() Citaat:
zeg maar een corrupt systeem !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
|
![]() |
![]() |