![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1561 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Enkele analogieën: “Wij moeten niet bewijzen dat Saddam WMD heeft. Hij moet bewijzen dat hij ze niet heeft.” “Wij moeten niet bewijzen dat Iran het verzet in Irak steunt. Zij moeten het tegenovergestelde bewijzen” Guilty until proven otherwise!! |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1562 |
Parlementslid
|
![]() Pilots for truth hebben een documentaire gemaakt die op een professionele wijze de officiele verklaring onderuit haalt. De hoogte gegevens kloppen niet van het zogenaamde ingevlogen vliegtuig.
Dit zijn niet de eerste de beste. Deze mensen zijn experts en weten wat ze zeggen ga kijken op hun website en informeer u. Zoals een echte cherlock Holmes! Dit is een recent filmpje van de onthutste ooggetuigen van het pompstation vlakbij het pentagon. Twee politie bewakers van het Pentagon zelf trouwens. Zij verklaren dat er geen vliegtuig is ingevlogen en dat wat er vloog langs een andere route ging dan het officiele rapportl zegt. Ook niet de eerste de beste geen conspiracy verhalen Ooggetuigen die goed weten of ze een vliegtuig links of rechts hebben gezien. http://video.google.com/videoplay?do...48087802&hl=en De bewijzen zijn overdadig Dit nog betwisten is een beetje zot en nu? En hoe nu verder? Naar de ambassade ermee? |
![]() |
![]() |
![]() |
#1563 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een vraagje, waarom zou men op het pentagon het vliegtuig niet doen crashen en op het WTC wél?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1564 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Stel, ik volg Litvinenko en beweer dat de “Russian apartment bombings” een door de FSB gecoördineerde operatie was. Zal iemand mij dan verwijten dat ik in de NWO geloof? Nee, men zal denken dat dit mogelijk is omdat Rusland nu éénmaal niet als een voorbeeldige democratie wordt aanzien. Als ik dat bij 9/11 doe is dit niet zo. Waarom? Omdat er een karikatuur is gevormd van wat nu een fascistisch regime zou zijn. Er wordt bijvoorbeeld gezegd dat indien de essentie van loose change zou kloppen Dylan Avery niet meer zou leven. Iets wat volledige onzin is. Liquidaties zijn contraproductief en gebeuren meestal pas als een regime op zijn laatste benen loopt. Diezelfde link wordt hier nochtans vaak gepost. Maar dit is slechts één voorbeeld van waar de perceptie verkeerd loopt. En dit wil ook niet zeggen dat loose change de volledige waarheid is of dat 9/11 Truth=loose change. Ik wil gewoon maar zeggen dat er het idee wordt gecreëerd dat je te kiezen hebt: ofwel geloof je de officiële versie ofwel geloof je in de NWO. De ideale manier om te ridiculiseren. Het probleem is niet dat er te weinig bewijs is, het probleem is de perceptie. Nu terug naar 9/11 zelf. Ik denk dat het hypothetisch mogelijk is dat de crashes plus de branden de wtc torens hadden doen instorten. Maar dit is niet wat er is gebeurd. Dat is een wereld van verschil. Het kan zijn dat je nu denkt. “Waarom hebben ze explosieven gebruikt indien de toren vanzelf konden instorten”. Maar dit is een non-argument. Moest je deze redenerng volgen wil dat in feite zeggen dat je feiten wil negeren op basis van assumpties. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1565 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Waarom ga je vliegtuigen kapen en alle moeite van de wereld doen om in een gebouw te vliegen, om het dan even later met explosieven op te blazen?
En waar stop je die explosieven dan precies?
![]() |
![]() |
![]() |
#1566 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Er kunnen veel redenen zijn waarom men geen echte boeing zou gebruiken. Maar dat zou enkel speculatie zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1567 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#1568 | ||
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Zoals ik dus al zei in het bericht net boven het jouwe: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1569 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Nee, ik acht beide (flight 77 of explosies) niet bewezen. En dan val je dus ook geen landen binnen alsof het zou bewezen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1570 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik wil die bewijzen wel zien hoor, want zeggen dat er bewijzen zijn is niet voldoende voor mij. Er zijn ook voldoende bewijzen om te zeggen dat die vliegtuigen in die gebouwen zijn gevlogen. Ik zie zo'n gebouw wel een crash van een cessna, of zelfs van een boeing, overleven, maar niet van een volgetankte boeing. En eens er één verdieping faalt en er x-aantal bovenop vallen, dan is het net een blokkentoren waar je één blokje uit haalt, dat stort in.
![]() |
![]() |
![]() |
#1571 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#1572 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
![]() Wat betreft de explosies/demolitie zijn er verschillende bewijzen. Ik zal er ééntje geven waar u vanavond eens kan over nadenken en waar we morgen op kunnen terugkomen. http://www.journalof911studies.org/v...micFurlong.doc |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1573 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
De wapen- en olie-indsutrie brengt de Bush junta miljarden $ op. Meer nog ... indien iemand die zich terdege informeert rond 9/11 beweert dat een inside job nog maar twijfelachtig is dan zijn er maar 3 mogelijke oorzaken: - domheid - koppigheid - angst Gun
![]() |
![]() |
#1574 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#1575 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Complotjes verzinnen is toch zo gemakkelijk ![]()
![]() |
![]() |
#1576 | ||||||||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik ben het 9/11 verhaal ingestapt met als doel een aantal vrienden te overtuigen dat hun conspiracy-verhaal uit de lucht gegrepen was. Niets is echter minder waar 9/11 is een puzeel van 1000 stukjes - het officiële puzzel laat een beeltenis zien van een zinkend schip in een zware storm - ik heb nog geen 500 puzzelstukjes verzameld maar ze zijn allemaal blauw en groen getint en lijken een beeltenis te vorm van een alpenlandschap in volle zomer met stralende zon en azuurblauwe hemel Bij mijn weten beweert geen enkele NON-believer dat de VS niet kan worden aangevallen van buitenaf. Citaat:
Citaat:
Citaat:
De wapenindustrie die ten tijde van de Vietnamoorlog is op poten gezet en uitgegroeid tot een economisch monster heeft sinds die oorlog nooit stil gestaan. De koude oorlog en alle conflicten waar de VS zijn 'steentje heeft aan bijgedragen' de laatse 50 jaar hebben die industrie in leven gehouden, enkel Clinton heeft de stocks hoog laten oplopen. De Bush junta (Bush is 2 maal door enorme verkiezingsfraude verkozen tot president) heeft maar één doel: de portefeuille van de Neocons spijzen, de olie- en wapen-industrie brengt intussen miljarden in het laatje. Er worden simpelweg fortuinen versluisd van de Amerikaanse tax-betaler naar de Halliburtons, Exxons, ... Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#1577 | ||
|
![]() Citaat:
Indien jij de tijd die jij reeds hebt gespendeerd om steeds weer hetzelfde discour aan te heffen had gebruikt om je terdege te informeren, was jij hier al lang niet meer de wijsneus aan het uithangen. I repeat : Citaat:
![]() |
![]() |
#1578 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Bigfoot en het monster van loch ness ![]()
![]() |
![]() |
#1579 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() PS: Ik ga maar niet meer reageren, rode wijn in het hoofd. Rode wijn is dat trouwens geen NWO-middel om domme, angstige mensen als mezelf onder de knoet te houden?
Let your sympathies and your compassion be always with the under dog in the fight--this is magnanimity; but bet on the other one--this is business. - Mark Twain Laatst gewijzigd door La Chunga : 24 februari 2007 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1580 | |
|
![]() Citaat:
![]() |