![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15921 |
Banneling
|
![]() Waar zit den Eduard trouwens ?
|
![]() |
![]() |
#15922 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15923 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die is in Dranouter een Russische folkie tegengekomen en ermee naar Vladivostok getrokken
![]()
#15924 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor mij hoeft het op die manier niet meer. Ik zou het verder begot niet weten of het door zijn interventies in dat topic is dat hij weer eens tegen de lamp liep. Mogelijk waren er gewoon een hele hoop "triestigaards" die er ook geen zin meer in hadden. Het is hier een discussieforum, geen trolbak.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#15925 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Herinner je je nog je vraag of je mij indertijd moest aangeven voor een bepaalde quote, waarop ik riposteerde dat je dat moest doen als je dat wou? Honderden posts in dat topic, en zijn eerste post, zijn eerste actie daarin was een reply op mijn "Doe dat dan als je dat wil"... Namelijk: "Bij deze"... Als uit het niets... Er is hier bij mijn weten, links of rechts of centrum, geen enkel forumlid dat zich op een dergelijke laaghartige manier gedraagt. Hij las duidelijk mee, zonder aan de discussie deel te nemen, om dan bij de eerste gelegenheid in jouw plaats, tevergeefs overigens, te drukken. Breek me de bek dus niet open over het levensdoel van AnotherJack op dit forum.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#15926 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Alle pogingen tot ban van mijn account, zijn van a tot z op zijn conto te schrijven. Ik ben hier nog nooit geband, maar alle waarschuwingen en strafpunten die ik al heb gekregen sinds hij hier actief is, komen van hem. Ik heb er nog privé-conversaties met hem over gehad, omdat ik zijn niet aflatende pogingen lafhartig en belachelijk vond, waarop hij er dan op zinspeelde dat ik geen last zou hebben als ik de forumregels volgde. Ik ben nochtans nooit verder over de schreef gegaan dan hem, en ik weet van het beheer (waaraan ik al eens klaagde dat ik mijn strafpunten unfair vond gezien de voorafgaande uitdagende uitlatingen van de klikspaan, die in gradatie de mijne minstens evenaarden) dat ik meerdere malen aan een ban ontsnapt ben precies omdat het beheer zo fair was de uitlatingen van de uitdager, lees AnotherJack, ook te laten meespelen. Dat heb ik altijd zo rot gevonden aan die gast: altijd zitten uitlokken, en als hij je dan kan pakken op iets waar hij zelf gretig gebruikt van maakt in zijn ergerlijke stijl, drukt hij op het driehoekje. Terwijl diegene die hij verlinkt, voor eenzelfde vergrijp in de discussie van zijn kant net niet drukt. Zemel hier gerust nog 1000 bladzijden over die waardeloze lulhannes. als er iemand zijn ban verdient, dan is hij het wel.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 september 2017 om 12:12. |
|
![]() |
![]() |
#15927 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je zit hier iemand te verdedigen, waar je geen donder van af weet. Het is niet omdat jij er geen last van hebt, dat hij daarom niemand anders lastig kan vallen.
|
![]() |
![]() |
#15928 |
Europees Commissaris
|
![]() Daar heb je een punt.
Op een overwegend rechts forum is Jack enkel links omdat hij meer mensen kan op stang jagen.
![]() |
![]() |
#15929 |
Banneling
|
![]() Hij gebruikt gewoon het gebrek aan zelfbeheersing bij sommigen.
Ik doe dat ook soms. Is gewoon leuk. Als je weet welke knoppen je moet duwen.... |
![]() |
![]() |
#15930 |
Banneling
|
![]() niet voor niks te vinden bij het babyspeelgoed :
|
![]() |
![]() |
#15931 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15932 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is zoals Pandareus zegt: er eens goed mee lachen en een pikuur teruggeven tot ze zelf opgewonden geraken ![]()
![]() |
#15933 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15934 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk eerder dat de nieuwe cafébazin van "De Zunne" hem binnen gedaan heeft. Edouaar staat nu misschien mee pintjes te tappen ? En straffe verhalen te vertellen aan de tooghangers over zijn belevenissen van vroeger, in rusland.
|
![]() |
![]() |
#15935 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#15936 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jack is helemaal niet links, en geeft nooit die indruk. Het is niet omdat iemand met extreem rechtse mensen de spot drijft dat hij daarom links is.
|
![]() |
![]() |
#15937 |
Banneling
|
![]() De fout ligt niet bij degenen die op stang jagen.
De fout ligt bij degene die zo makkelijk op hun paard geraken. Chill. Als men u niet meer kan irriteren, zal men het ook niet meer doen. |
![]() |
![]() |
#15938 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het begint op te vallen dat er dat veel niet echt begrijpen.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 september 2017 om 16:07. |
|
![]() |
![]() |
#15939 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Je kunt hem ook geen "pikuurke" terug geven, want dan drukt hij op het knoppeke. Dat is ook zijn drijfveer. Hij zit hier niet om wat te stangen, hij zit hier als een lafhartige jakhals te wachten tot hij er iemand kan afknikkeren. Ik beken me overigens tot geen kamp. Ik heb hier al hele draden op mijn eentje versleten tegen groepen VB'ers die zich opboeiden over mijn kijk op het VB. Het is net omdat ik heel goed besef dat er hier veel extreem rechtsen hun kronkels komen debiteren dat ik me nimmer de moeite troost een lans te breken voor hun goede inborst, laat staan dat ik (niet persoonlijk bedoeld) me geroepen voel vanuit een vals oprechtheidsgevoel de fantastische werken van barmhartigheid van de heilige Jack te verdedigen. Het is een intrigant, punt. Dat 90% van het forum aan navelstaarderij doet en alleen maar in ideologische termen van links of rechts wikt en weegt, doet daar geen afbreuk aan. Gelukkig hebben we nog de moderatie, die al die goedkope onzin niet slikt.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 september 2017 om 16:20. |
|
![]() |
![]() |
#15940 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
En opnieuw: ik denk dat het doel van dit forum ietwat aan je voorbijgaat als je al zo'n armzalige argumentatie moet gebruiken om zijn gedrag goed te praten. Ik zeg ook niet dat hij links is, ik zeg dat hij bij velen links overkomt omdat de meerderheid hier eerder naar rechts neigt. Er zat er hier vele jaren geleden nog zo één, Mitgard. Die stond ook steevast diametraal tegen de meerderheid, links of rechts.
|
![]() |