![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#15941 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe kan iemand die nooit enig links standpunt verdedigde of zelf naar voren bracht op welke manier ook overkomen als links ? Je vergelijking met Mitgard laat ik voor jouw rekening. |
|
![]() |
![]() |
#15942 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Hij valt immers ook continu linkse medeforummers middels een gelijkaardige provocerende retoriek. Hoe kan ik zo surrealistisch zijn om dan te stellen dat hij bij velen als links overkomt. Hou er misschien eens een enquête over, dan kun je mogelijk bijleren dat jouw perceptie niet gelijk staat met de perceptie van het hele forum.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#15943 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#15944 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat hij belgicist is, mag wel duidelijk zijn.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
#15945 | |
Europees Commissaris
|
![]() De beste man is overigens al meer dan genoeg gewaarschuwd voor wat betreft zijn goedheilige stijl van discussiëren...
Klik! Beste, Citaat: Citaat:
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 september 2017 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
#15946 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een typetje. Eén dat toevallig vooral rechtse forumleden aanvalt. Inhoudelijk stelt hij verder niks voor. Schimpen, one-liners debiteren en uitlokken, onder het mom van "extreemrechts te confronteren met hun eigen onzin", zoals jij het graag wilt geloven. Kijk eens verder dan dat alibi waar jij toevallig ook een zwak voor hebt. Hij is terecht geband en ik hoop uit de grond van mijn hart dat het definitief is. Hij hoort hier niet thuis, noch naar de geest, noch naar de letter van het forumreglement.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) |
|
![]() |
![]() |
#15947 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je geen Vlaams-Nationalist bent, ben je dan een Belgicist? Want dan zijn alle niet Vlaams-Nationalisten, inclusief ikzelf, Belgicisten. En dan is mijn volgende vraag: Wat is dat eigenlijk een Belgicist? ![]()
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 5 september 2017 om 16:49. |
|
![]() |
![]() |
#15948 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het is een trol. Een doortrapt en vals persoon die mensen hier uitdaagt in de hoop dat ze zich tot zijn niveau gaan verlagen, waarna hij bliksemsnel op het driehoekje klikt, en, wanneer hij per PB gewezen wordt op zijn laffe handelswijze, er een oprecht welbehagen lijkt in te vinden. Helaas voor hem zijn er steeds meer die zijn stijl door hebben en blijkbaar zelf eerst klikken, ipv hem van repliek te dienen. Daar hoeft heus geen diepgang achter gezocht te worden. Ik verdwijn sinds enige tijd als hij verschijnt, zoals in de discussie over de puist van de NVA, nog liever dan me tot zijn niveau te verlagen, en ik ben vermoedelijk niet de enige. Wel jammer dat Dalibor dan tot de verkeerde conclusie komt dat de discussie na zijn komst vermoedelijk uitdooft omdat iedereen hem zou in de val lokken en driehoeken. Kom zeg... Wel triest dat diegenen die nog geen kennis gemaakt hebben met die achterbakse manier van werken, zich verplicht lijken te voelen voor hem op bedevaart te gaan als dat nodig is om de zijn diepbetreurde afwezigheid op het forum ongedaan te maken. Stel je voor, iemand die alles uit de kast haalt om forumleden te bannen, wordt hier voorgesteld als een arme stakker op wiens huid een stel vreselijk onrechtvaardige opponenten uit zijn. Het gaat niet om "zijn keiharde argumentatie" waarmee hij de opponenten van Pandareus en anderen op welhaast epische wijze schijnt onderuit te halen, het gaat om zijn achterbakse mentaliteit waar zij die een lans breken voor zijn recht van schimpen - sorry spreken - het bestaan niet kunnen van afweten.
Maar juist omdat ik weinig van de menselijke gesteldheid, de tijden van voorspoed, de partiële vooruitgang verwacht, schijnen de pogingen tot wederaanvang en voortzetting mij evenzovele wonderen toe die de ontzaglijke massa van de kwalen, mislukkingen, zorgeloosheid en dwaling bijna goedmaken. De catastrofen en de ruïnes zullen komen; de wanorde zal zegevieren, maar de orde zal dit ook van tijd tot tijd. Marguerite Yourcenar, Hadrianus' gedenkschriften (1951) Laatst gewijzigd door Nierika : 5 september 2017 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
#15949 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je andere vragen zijn n.v.t. |
|
![]() |
![]() |
#15950 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ik heb ook al akkefietjes gehad met AJ, hij daagt uit, hij doet dat met iedereen. So what? Is dat erg? Nee! MAAR ... af en toe schrijft hij ook iets origineel en terecht. Dat is beter dan 90% van de forummers. En 100% beter dan de extreem rechtse forummers, die altijd hetzelfde schrijven, zich in een ingebeelde slachtofferrol wentelen, en zo een domme dingen schrijven dat het eigenlijk normaal dat ge daarmee lacht. Ge kunt er ook om wenen, maar ermee lachen is gezonder. |
|
![]() |
![]() |
#15951 |
Banneling
|
![]() Ik heb ook al brol gehad met AJ.
Who cares. De ene dag brol, de andere dag zand erover. |
![]() |
![]() |
#15952 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaak is trouwens nooit écht ver weg: ![]()
![]() |
![]() |
#15953 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#15954 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb geen kamp.
Zie je mij ooit dergelijke zaken posten? Zie je mij ooit reageren op dergelijke zaken? Kampen zijn voor hokjesdenkers.
![]() |
![]() |
#15955 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Kun je nog zo een paar open deuren intrappen ? |
|
![]() |
![]() |
#15956 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
#15957 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#15958 |
|
![]() De trolletjes zijn hun baasje kwijt maar blijven vol verdriet verder keffen...
![]() ![]()
#15959 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze construeren daarbij het externe vijandsbeeld dat al diegenen die niet meestappen in hun pathologie niet alleen geen goede "volksgenoten" zijn, maar ook moeten behept worden met een eigen kwalificatie. En aangezien het nogal flink debiel is om tegen een Belg "belg" te zeggen en dan nog te hopen dat dat negatieve connotaties oproept hebben ze een eigen woordje uitgevonden ==> de belgicist ! ![]() ![]() ![]() ![]() Dat staat dan synoniem voor iedereen die niet automatisch en vol enthousiasme meestapt in hun kaakslag verhalen en niet elke futiliteit als reden ziet om kramp ter hoogte van de anus te krijgen als ze bv onverwacht de confrontatie moeten aangaan met een (ow my god...) franstalige. ![]() ![]() Hun cognitieve dissonantie stopt echter bij het centrum van het universum : de eigen portefeuille. Zo kun je hier op het forum struikelen over de gepensioneerde belgische ambtenaren, ex-boefers, gepensioneerde flikken die allemaal hun gesubsidieerde levenslange en vooral exorbitante pensioen opstrijken van de staat waar ze in woorden een hekel aan hebben maar waaraan ze zich als dorstige teken volzuigen. De echte centen-nationalist heeft een hekel aan de natie die hem voedt omdat die natie weet hoe goedkoop en gemakkelijk hij is, en waar zijn zwakke plaats zit : zijn portefeuille. Als je iets lelijk wil verbergen, heb je een externe vijand nodig. Als die eigenlijk niet bestaat, dan creëer je hem zelf : de Belgicist ! ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 5 september 2017 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
#15960 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door bembem : 5 september 2017 om 19:48. |
|
![]() |