Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord
 
Discussietools
Oud 28 oktober 2009, 19:56   #141
boomerang
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Bon, alle allachtonen zijn slecht?
Nee, ?*lle allochtonen zijn niet slecht.
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 20:04   #142
boomerang
Banneling
 
 
Geregistreerd: 28 oktober 2009
Berichten: 34
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
De reden waarom dit gebeurd is te lezen in deze paragraaf,



Dat is zo typisch, angst vertonen en dan verschieten dat die jongens als hyena's aanvallen.

Natuurlijk, als hij daar direkt die eerste tegen de grond mept dan wordt zijn portefueille niet gestolen en wordt hij ook niet op de sporen gegooid na een pak slaag want dan loopt het de "jongeren" dun door de broek.

Het gerecht steekt hem dan wel een tijdje in de gevangenis wegens aanranden van "jongeren". Racisme enzo, weet je wel?

Met de typische slavenmentaliteit is Cèdric en zijn omgeving nu allang blij dat het zo gelopen is.
Dat kan best zijn, dat die Cédric schrik had, en dat men het hem kon aanzien. Niet heel dapper mischien , onze Cédric, kan best...Maar dat geeft die 5 " helden " natuurlijk niet het recht hem op zijn gezicht te kloppen, en te beroven. Trouwens, 5 tegen 1 , van dapperheid gesproken...
Hopelijk vallen die 5 nietsnutten volgende keer - want er z?*l een volgende keer zijn - op een échte woesteling, die er minstens 1 totaal in de vernieling slaagt. Op een manier dat die de rest van zijn leven eke keer dat hij in de spiegel kijkt , aan die nefaste dag moet denken, die dag dat zijn tronie verbouwd werd, die dag dat hij zich beter stilletjes koest gehouden had...
boomerang is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 21:28   #143
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Eigen volk eerst hé! "Lodders verkrachte Gabby", dat zijn twee vlamingen, dat mag hé!

Nee echt, geloof jij écht de vergoeilijkende zever die je hier verkondigt?!

We mogen gerust de problemen die Marokkaanse jongeren in onze steden veroorzaken bij naam (en bij afkomst, religie) noemen vind ik. Allochtonen is te algemeen, dat zou willen bedoelen dat ik regelmatig problemen heb met ingeweken Italianen, Spanjaarden, Polen, Azerbedjanen, Nederlanders,...enz. Maar dat is niet het geval.

Dus bij deze een oproep aan mensen die problemen hebben met een bepaalde groep inwijkelingen: noem ze bij naam of afkomst zodat we hier in België op zen minst correcte statistieken hebben.
Die statistieken worden door een bepaalde groep maar al te graag genegeerd:

__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 21:54   #144
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Het gaat er niet om of die "jongeren" marokaan, turk, neger , chinees of eskimo zijn, het gaat erom dat die gastjes zich denken alles te mogen permiteren , dat er niks aan gedaan wordt, en dat je zelf niet mag zeggen dat er een probleem is.
Tuurlijk mag dat. Alleen vraag ik mij dan af waarom dan steeds de nadruk gelegd word op het allochtoon zijn van de daders.
Voor de misdaad en de latere berechting ervan is dat een compleet irrelevant feit. Net zoals het irrelevant is dat een misdadiger een postzegelverzamelaar, een blonde, een atleet, een Gentenaar, een dikke, eender welk ander identiteitskenmerk is of niet.

De meeste mensen doen het vaak zelfs onbewust om hun eigen fragiele identiteit te beschermen. Als het een misdadiger van de eigen identiteitsgroep is is het een gestoorde gek (Hans Van Themsche). Als het een misdadiger is van een andere groep is hij een misdadiger OMDAT hij tot die andere identiteitsgroep behoort:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Antony Flew, Thinking About Thinking (1975)
Imagine Hamish McDonald, a Scotsman, sitting down with his Glasgow Morning Herald and seeing an article about how the "Brighton Sex Maniac Strikes Again." Hamish is shocked and declares that "No Scotsman would do such a thing." The next day he sits down to read his Glasgow Morning Herald again and this time finds an article about an Aberdeen man whose brutal actions make the Brighton sex maniac seem almost gentlemanly. This fact shows that Hamish was wrong in his opinion but is he going to admit this? Not likely. This time he says, "No true Scotsman would do such a thing."
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 28 oktober 2009 om 21:58.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 22:29   #145
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik heb juist met mijn allochtoon eens gedebatteerd over het hoofddoek..

Ik wees hem fijntjes op de symboliek van de onderdrukking van de vrouw...
Hij bevestigde dit, en zegt dat dit normaal is in de islam

ik wees hem erop dat in Belgie man = vrouw, dat we dit debat een 100jaar terug gevoerd hebben...

En ik wees hem op een anomalie, als hij wil dat een vrouw zijn vrouw bevalt, dat hij sowieso er moet aan denken dat zijn dochter eventueel mag studeren.... net zoals de man. Want als hij wil verbieden dat mannen aan zijn vrouw zitten, moet hij feitelijk toelaten dat vrouwen meer doen dan kindjes baren.

Ik wees hem ook op een economisch aspect, als een gestudeerde vrouw 200.000euro per jaar kan verdienen als arts, waarom zou hij zijn dochter die kans ontnemen ? Waarom zou je ze verplichten om als moeder aan de haard een economische waarde van 2000euro per jaar te hebben, wat een verlies aan talent ?

Ik wees hem ook op de cijfers aan de universiteiten: als je ziet dat 50% van de studenten van verschillende richtingen vrouwen zijn, dan zou al dat talent verloren gaan...
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Tuurlijk mag dat. Alleen vraag ik mij dan af waarom dan steeds de nadruk gelegd word op het allochtoon zijn van de daders.
Voor de misdaad en de latere berechting ervan is dat een compleet irrelevant feit. Net zoals het irrelevant is dat een misdadiger een postzegelverzamelaar, een blonde, een atleet, een Gentenaar, een dikke, eender welk ander identiteitskenmerk is of niet.

De meeste mensen doen het vaak zelfs onbewust om hun eigen fragiele identiteit te beschermen. Als het een misdadiger van de eigen identiteitsgroep is is het een gestoorde gek (Hans Van Themsche). Als het een misdadiger is van een andere groep is hij een misdadiger OMDAT hij tot die andere identiteitsgroep behoort:
Op politics.be wordt direct de godsdienst van de daders vermoed.

In dat artikel van HLN lees ik niet dat 't over moslims zou gaan. Ik zocht het artikel in de Dernière Heure (met fotos) ook:

http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...-du-metro.html

Het doet me denken aan een soortgelijk voorval in Metro Delta: Het filmpje stond op youtube en gaf direct ook weer topics over "moslims ,allochtonen" hier. De daders bleken niksnutten van goeden huize uit Oudergem te zijn (ze werden gevat en veroordeeld)

Idem de MP-3 moord op van Holsbeek: een ganse manti-moslimhetze in de pers en hier en de daders waren Polen.

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 oktober 2009 om 22:39.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 23:40   #146
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Dus bij deze een oproep aan mensen die problemen hebben met een bepaalde groep inwijkelingen: noem ze bij naam of afkomst zodat we hier in België op zen minst correcte statistieken hebben.
Als je iedereen van vreemde herkomst meetelt kom je waarschijnlijk tegen de 80 % gevangen van niet autochtoon Belgische afkomst (houdt dat getal even vast)

Dit gecombineerd met het feit dat Belgie bijna het laagste aantal gevangenen per 100.000 inwoners telt van Europa (houdt dat feit ook even vast),

Brengt ons tot de onvermijdelijke en hermetische conclusie dat er statistisch zo'n 20.000/30.000 witte gevangenen "missen".

Iets dat velen op dit Forum niet zal verbazen want stelen, frauderen , zelfverrijking, en corruptie aan de bovenkant van de maatschappij LOONT en blijft onbestraft.

Inderdaad verhelderend om te constateren wie er NIET in de gevangenis zitten.

Of zijn er mensen die geloven dat we maar 1100 criminele witte Vlamingen in dit land hebben?

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 28 oktober 2009 om 23:40.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 oktober 2009, 23:44   #147
globalmedia
Minister-President
 
globalmedia's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 januari 2009
Berichten: 4.327
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als je iedereen van vreemde herkomst meetelt kom je waarschijnlijk tegen de 80 % gevangen van niet autochtoon Belgische afkomst (houdt dat getal even vast)

Dit gecombineerd met het feit dat Belgie bijna het laagste aantal gevangenen per 100.000 inwoners telt van Europa (houdt dat feit ook even vast),

Brengt ons tot de onvermijdelijke en hermetische conclusie dat er statistisch zo'n 20.000/30.000 witte gevangenen "missen".

Iets dat velen op dit Forum niet zal verbazen want stelen, frauderen , zelfverrijking, en corruptie aan de bovenkant van de maatschappij LOONT en blijft onbestraft.

Inderdaad verhelderend om te constateren wie er NIET in de gevangenis zitten.

Of zijn er mensen die geloven dat we maar 1100 criminele witte Vlamingen in dit land hebben?
sterker nog, men blijft er voor stemmen...
__________________
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij)

Laatst gewijzigd door globalmedia : 28 oktober 2009 om 23:44.
globalmedia is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 09:57   #148
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter
 
Fallen Angel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 augustus 2008
Locatie: 9th circle of Hell
Berichten: 9.025
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Als je iedereen van vreemde herkomst meetelt kom je waarschijnlijk tegen de 80 % gevangen van niet autochtoon Belgische afkomst (houdt dat getal even vast)

Dit gecombineerd met het feit dat Belgie bijna het laagste aantal gevangenen per 100.000 inwoners telt van Europa (houdt dat feit ook even vast),

Brengt ons tot de onvermijdelijke en hermetische conclusie dat er statistisch zo'n 20.000/30.000 witte gevangenen "missen".

Iets dat velen op dit Forum niet zal verbazen want stelen, frauderen , zelfverrijking, en corruptie aan de bovenkant van de maatschappij LOONT en blijft onbestraft.

Inderdaad verhelderend om te constateren wie er NIET in de gevangenis zitten.

Of zijn er mensen die geloven dat we maar 1100 criminele witte Vlamingen in dit land hebben?
Grappig hoe u hier totaal absurde gevangeniscijfers uit uw mouw zwiert terwijl ik net een aantal posts hoger de gevangeniscijfers van het NIS (Nationaal Instituut voor de Statistiek) gepost heb.
__________________
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken.
Enkel voor educatieve doeleinden .

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 11:09   #149
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Op politics.be wordt direct de godsdienst van de daders vermoed.

In dat artikel van HLN lees ik niet dat 't over moslims zou gaan. Ik zocht het artikel in de Dernière Heure (met fotos) ook:

http://www.dhnet.be/infos/faits-dive...-du-metro.html

Het doet me denken aan een soortgelijk voorval in Metro Delta: Het filmpje stond op youtube en gaf direct ook weer topics over "moslims ,allochtonen" hier. De daders bleken niksnutten van goeden huize uit Oudergem te zijn (ze werden gevat en veroordeeld)

Idem de MP-3 moord op van Holsbeek: een ganse manti-moslimhetze in de pers en hier en de daders waren Polen.
Er is niemand die zegt dat het altijd dezelfde zijn, dus wat je wil aantonen met deze reply is een raadsel.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 11:13   #150
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Tuurlijk mag dat. Alleen vraag ik mij dan af waarom dan steeds de nadruk gelegd word op het allochtoon zijn van de daders.
Voor de misdaad en de latere berechting ervan is dat een compleet irrelevant feit. Net zoals het irrelevant is dat een misdadiger een postzegelverzamelaar, een blonde, een atleet, een Gentenaar, een dikke, eender welk ander identiteitskenmerk is of niet.

De meeste mensen doen het vaak zelfs onbewust om hun eigen fragiele identiteit te beschermen. Als het een misdadiger van de eigen identiteitsgroep is is het een gestoorde gek (Hans Van Themsche). Als het een misdadiger is van een andere groep is hij een misdadiger OMDAT hij tot die andere identiteitsgroep behoort:
Het doet er idd niet toe ivm de misdaad of berechting maar het doet er wel toe kwa maatschappij zelf. Als er een enorm groot aantal allochtonen criminelen feiten plegen moet je niet verwachten dat er geen hoofden gaan draaien van de autochtonen en dat deze er graag mee samenleven, vooral als er dan nog eens niets aan gedaan word.

Er is hier niemand die zegt dat een allochtoon harder moet gestraft worden voor eenzelfde feit dan een autochtoon.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 11:39   #151
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Grappig hoe u hier totaal absurde gevangeniscijfers uit uw mouw zwiert terwijl ik net een aantal posts hoger de gevangeniscijfers van het NIS (Nationaal Instituut voor de Statistiek) gepost heb.
Wat is er absurd aan?
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 12:29   #152
Mahalingam
Minister
 
Mahalingam's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 november 2007
Berichten: 3.402
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Tuurlijk mag dat. Alleen vraag ik mij dan af waarom dan steeds de nadruk gelegd word op het allochtoon zijn van de daders.
Voor de misdaad en de latere berechting ervan is dat een compleet irrelevant feit. Net zoals het irrelevant is dat een misdadiger een postzegelverzamelaar, een blonde, een atleet, een Gentenaar, een dikke, eender welk ander identiteitskenmerk is of niet.
[...]
Als 80 % van de pedofielen gemeenschappelijk hebben dat ze postzegelverzamelaar zijn, dan is dat een irrelevant gegeven?
Mahalingam is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 14:27   #153
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN
 
Eberhard Leclerc's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 mei 2009
Locatie: Kraainem
Berichten: 28.747
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mahalingam Bekijk bericht
Als 80 % van de pedofielen gemeenschappelijk hebben dat ze postzegelverzamelaar zijn, dan is dat een irrelevant gegeven?
Zeker relevant, want er lijkt een correlatie te zijn. Maar om in de analogie te blijven: Je hebt alle pedofielen niet in kaart.

Alleen speelt bij de gevangenissen in Belgie nu net het probleem dat er een grote groep witte autochtone gevangenen "ontbreekt" omdat:
1) Misdrijven als fraude en corruptie nauwelijks worden niet serieus genomen, laat staan vervolgd.
2) Dat een gekleurd gezicht gemiddeld meer straf oplevert dan een wit. Of als er al een "straf" volgt deze "met uitstel" is, of simpelweg niet wordt uitgevoerd.
3) Dat voor een aantal misdaden in Belgie gewoonweg geen justitie im Frage komt. Nepotisme, zelfverrijking, en hogere vriendjespolitiek zijn fijne voorbeelden.
4) Het Belgische justitiele systeem, voor zover bestaande, stuurt uitsluitend op vervolging van "kleine" criminaliteit, en geweldsdelicten.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 16:20   #154
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Ik heb juist met mijn allochtoon eens gedebatteerd over het hoofddoek..

Ik wees hem fijntjes op de symboliek van de onderdrukking van de vrouw...
Hij bevestigde dit, en zegt dat dit normaal is in de islam

ik wees hem erop dat in Belgie man = vrouw, dat we dit debat een 100jaar terug gevoerd hebben...

En ik wees hem op een anomalie, als hij wil dat een vrouw zijn vrouw bevalt, dat hij sowieso er moet aan denken dat zijn dochter eventueel mag studeren.... net zoals de man. Want als hij wil verbieden dat mannen aan zijn vrouw zitten, moet hij feitelijk toelaten dat vrouwen meer doen dan kindjes baren.

Ik wees hem ook op een economisch aspect, als een gestudeerde vrouw 200.000euro per jaar kan verdienen als arts, waarom zou hij zijn dochter die kans ontnemen ? Waarom zou je ze verplichten om als moeder aan de haard een economische waarde van 2000euro per jaar te hebben, wat een verlies aan talent ?

Ik wees hem ook op de cijfers aan de universiteiten: als je ziet dat 50% van de studenten van verschillende richtingen vrouwen zijn, dan zou al dat talent verloren gaan...
http://www.demorgen.be/dm/nl/991/Mul...yberhate.dhtml
http://www.diversiteit.be/subindex.php?SUB_ID=140
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 16:29   #155
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fallen Angel Bekijk bericht
Grappig hoe u hier totaal absurde gevangeniscijfers uit uw mouw zwiert terwijl ik net een aantal posts hoger de gevangeniscijfers van het NIS (Nationaal Instituut voor de Statistiek) gepost heb.
Omdat voor sommigen voorroordelen en roddels belangijker zijn dan feiten.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 16:31   #156
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Mijn knots heeft pinnen, en ik heb een onderkaak van ne sabeltandtijger als mes...
D?*t vermoeden we al lang
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 16:35   #157
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zoom Bekijk bericht
U bent aan het veralgemenen, u zegt dat alle Noord-Afrikaanse jongeren lafaards zijn. Als deze jongeren toevallig lid waren van een bende hebben ze allemaal minstens een mes bij. Je moest maar eens juist eentje van een verkeerde groep "tegen zijn smikkel slaan". Als je dan wordt doodgestoken is het ook "je eigen fout" zeker, want dan deden de andere aan zelfverdediging?

Het andere deel wat mij hier verbaast... Ik begin mij af te vragen hoeveel er dan daadwerkelijk in de doofpot verdwijnt als men er in slaagt een volledig metrostation een maand te laten zwijgen....
Veel "als" en "moesten"...veel veronderstellingen.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 16:36   #158
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jantje Bekijk bericht
Hebben die een tijdje geleden niet een man doodgeslagen omdat hij voor zichzelf en andere opkwam?
Bron?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 16:39   #159
filosoof
Banneling
 
 
filosoof's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 mei 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 49.496
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Infowarrior Bekijk bericht
Eigen volk eerst hé! "Lodders verkrachte Gabby", dat zijn twee vlamingen, dat mag hé!

Nee echt, geloof jij écht de vergoeilijkende zever die je hier verkondigt?!

We mogen gerust de problemen die Marokkaanse jongeren in onze steden veroorzaken bij naam (en bij afkomst, religie) noemen vind ik. Allochtonen is te algemeen, dat zou willen bedoelen dat ik regelmatig problemen heb met ingeweken Italianen, Spanjaarden, Polen, Azerbedjanen, Nederlanders,...enz. Maar dat is niet het geval.

Dus bij deze een oproep aan mensen die problemen hebben met een bepaalde groep inwijkelingen: noem ze bij naam of afkomst zodat we hier in België op zen minst correcte statistieken hebben.
Want jij maakt "correcte statistieken" op basis van krantenartikels?
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 oktober 2009, 17:24   #160
andev
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 2 februari 2004
Berichten: 23.507
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andro Bekijk bericht
Bon, alle allachtonen zijn slecht?
Allé, om even mee te spelen op dat steeds terugkomend refreintje...
Alle allachtonen mankeren toch iets, daar zelfs "de goede" nooit een poot schijnen uit te steken om dat vreemd loslopend krapuul uit hun rangen tot de orde te roepen!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:46.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be