Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Politieke uitspraken prins Filip
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Politieke uitspraken prins Filip Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen terecht i.v.m. de politieke uitspraken van prins Filip in het weekblad Story.

 
 
Discussietools
Oud 2 december 2004, 12:19   #141
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlaamsbelang1
[size=7]Fuck belgium[/size]
Fuck Vlaams Belang en den helen annekesnest dat dient als decor.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 12:44   #142
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Volgend jaar brengen we de genadeslag uit op België ...
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 2 december 2004, 12:47   #143
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Volgend jaar brengen we de genadeslag uit op België ...
Ok, eindelijk eens een flamingant die een concrete deadline voorstelt.

Dus in Januari 2006 is Vlaanderen onafhankelijk. Bij deze is dat genoteerd.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 12:50   #144
Philips Inc.
Minister-President
 
Philips Inc.'s schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 november 2003
Locatie: Op deze doorgedraaide wereldbol
Berichten: 4.314
Stuur een bericht via MSN naar Philips Inc.
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Ok, eindelijk eens een flamingant die een concrete deadline voorstelt.

Dus in Januari 2006 is Vlaanderen onafhankelijk. Bij deze is dat genoteerd.
Ga nog wat schoenen poetsen van uw prinske .... dien jongen, dien uw heerser!
__________________
« Ciò che ci divide non è il fatto che noi non troviamo nessun Dio, né nella storia, né nella natura, né dietro la natura, - ma che quello che è stato adorato come Dio noi non lo troviamo affatto "divino", ma al contrario pietoso, assurdo, dannoso, non solo perché è un errore, ma perché è un crimine contro la vita... »

(Friedrich Nietzsche)
Philips Inc. is offline  
Oud 2 december 2004, 13:07   #145
Gauss
Burgemeester
 
Gauss's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Oorlogsvoering blijkt voor de flaminganten een ver-van-hun-vlaamse-beddebak-show. Maar de realiteit is anders. Die dreiging is elke dag realistisch. 60 jaar in de geschienis is niets. Laten we alleen maar hopen dat die zich niet herhaalt.
Maar in een mensenleven is het zeer lang. Trouwens liberale democratieën gaan geen oorlog voeren met andere democratieën, de bevolking is immers niet zo blij met een oorlog.

Maar over welke dreiging heb je het eigelijk? Iran, Irak, de VS,luxemburg...?
Gauss is offline  
Oud 2 december 2004, 13:31   #146
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philips Inc.
Ga nog wat schoenen poetsen van uw prinske .... dien jongen, dien uw heerser!
Het zijn zij die ons dienen.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 13:32   #147
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gauss
Maar in een mensenleven is het zeer lang. Trouwens liberale democratieën gaan geen oorlog voeren met andere democratieën, de bevolking is immers niet zo blij met een oorlog.

Maar over welke dreiging heb je het eigelijk? Iran, Irak, de VS,luxemburg...?
In het algemeen bestaat er in de wereld steeds de kans dat er een oorlog begint. En het is niet omdat wij in Europa wonen dat wij er per definitie van vrijgesteld zijn. Een stomme diplomatieke rel kan al genoeg zijn om zoiets te ontketenen. Dat heeft de geschiedenis ons geleerd.

Trouwens Irak is niet zo ver dan u zou denken hoor! En wat in Irak kan, kan ook in Turkije bv.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'

Laatst gewijzigd door Yann : 2 december 2004 om 13:33.
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 13:34   #148
instromaniac
Staatssecretaris
 
Geregistreerd: 23 maart 2004
Berichten: 2.703
Stuur een bericht via MSN naar instromaniac
Standaard

Citaat:
En wat in Irak kan, kan ook in Turkije bv.
instromaniac is offline  
Oud 2 december 2004, 13:35   #149
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door instromaniac
Wat?
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 13:35   #150
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

De prins was destijds ook in herentals ik was blij dat we daar niet zijn gaan naar kijken.

Ik had toch anders met mijne rug naar de prins gestaan.
Piet Hein is offline  
Oud 2 december 2004, 13:38   #151
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
De prins was destijds ook in herentals ik was blij dat we daar niet zijn gaan naar kijken.

Ik had toch anders met mijne rug naar de prins gestaan.
Of hij naar u.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 13:39   #152
Piet Hein
Minister
 
Geregistreerd: 1 juni 2004
Berichten: 3.757
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Of hij naar u.
Zolang dat ik dien zijne kop niet ziet ben ik gerust.
Piet Hein is offline  
Oud 2 december 2004, 13:41   #153
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door axel nort
Zolang dat ik dien zijne kop niet ziet ben ik gerust.
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 13:42   #154
Gauss
Burgemeester
 
Gauss's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
In het algemeen bestaat er in de wereld steeds de kans dat er een oorlog begint. En het is niet omdat wij in Europa wonen dat wij er per definitie van vrijgesteld zijn. Een stomme diplomatieke rel kan al genoeg zijn om zoiets te ontketenen. Dat heeft de geschiedenis ons geleerd.

Trouwens Irak is niet zo ver dan u zou denken hoor! En wat in Irak kan, kan ook in Turkije bv.
Natuurlijk is er altijd ergens op de wereld wel een oorlog, maar wij hebben er meestal niets mee te maken. Zelfs als in Turkije een oorlog uitbreekt zitten wij er nog altijd een paar duizend kilometers vandaan. Zijn er nu specifieke landen waarvan je denkt dat ze een reeële bedreiging vormen voor België (afgezien van Vlaanderen).

(Een stomme diplomatieke rel, zoals bv het neerschieten van een kroonprins?)
Gauss is offline  
Oud 2 december 2004, 13:43   #155
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gauss
Natuurlijk is er altijd ergens op de wereld wel een oorlog, maar wij hebben er meestal niets mee te maken. Zelfs als in Turkije een oorlog uitbreekt zitten wij er nog altijd een paar duizend kilometers vandaan. Zijn er nu specifieke landen waarvan je denkt dat ze een reeële bedreiging vormen voor België (afgezien van Vlaanderen).

(Een stomme diplomatieke rel, zoals bv het neerschieten van een kroonprins?)
Moord is geen stomme diplomatieke rel meer, maar een misdaad. Met diplomatieke rellen bedoel ik bv. De Gucht <-> Congo, Michel <-> VS, Flahaut <-> VS ...
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 14:38   #156
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
De uitspraken van Prins Filip hebben het flamingantenvraagstuk in een stroomversnelling gebracht. Pas nu hebben mensen hun ogen geopend voor de separatisten die dit land naar de knoppen willen helpen. Op VRT-site stond een mooie quote van hun forum:


Talrijke andere boodschappen duiden erop dat het Belgisch gevoel wel degelijk leeft onder onze landgenoten! Vlaming, Waal of Brusselaar, allemaal trekken ze aan hetzelfde zeel! Niet tweedracht, maar EENDRACHT maakt macht!

Daarom geven we de flaminganten nog een laatste kans om zich te bekeren tot het Belgicisme.

Vlaamsvoelendheid is geen enkel probleem! Je mag opkomen voor je regio, desnoods met bijhorende symboliek. Maar tégen België zijn is net iets te ver!


[size=5]Ge weet waar ge uw Belgikske kan steken jongen, en uw monarchistische poppenkast erbij! [/size]
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 2 december 2004, 15:02   #157
Yann
Eur. Commissievoorzitter
 
Yann's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 mei 2003
Berichten: 8.563
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Koenraad Maesschalck


[size=5]Ge weet waar ge uw Belgikske kan steken jongen, en uw monarchistische poppenkast erbij! [/size]
[size=5]Waarom moet gij altijd alles in koeieletters schrijven? Is dat omdat de inhoud niet overtuigend genoeg overkomt?[/size]
__________________
Michael Freilich, Joods Actueel: ‘Indien de geschiedenis zich zou herhalen met De Wever als burgemeester van Antwerpen, zou ik me zorgen maken over de joodse burgers.'
Yann is offline  
Oud 2 december 2004, 15:53   #158
Koenraad Maesschalck
Banneling
 
 
Koenraad Maesschalck's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 november 2002
Berichten: 2.048
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
[size=1]Waarom moet gij altijd alles in koeieletters schrijven? Is dat omdat de inhoud niet overtuigend genoeg overkomt?[/size]
Bij jullie clubje is daar alvast geen gevaar voor, gelet op het feit dat jullie allergisch zijn voor "inhoud".
Koenraad Maesschalck is offline  
Oud 2 december 2004, 16:01   #159
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.083
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
[size=5]Waarom moet gij altijd alles in koeieletters schrijven? Is dat omdat de inhoud niet overtuigend genoeg overkomt?[/size]
Kan je ondertiteling ook iets groter, Yann?

En zou je niet wat zwart en geel toevoegen aan het rood?
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 2 december 2004, 16:33   #160
Gauss
Burgemeester
 
Gauss's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 juni 2004
Locatie: Leuven
Berichten: 518
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Yann
Moord is geen stomme diplomatieke rel meer, maar een misdaad. Met diplomatieke rellen bedoel ik bv. De Gucht <-> Congo, Michel <-> VS, Flahaut <-> VS ...
Er is trouwens een onderscheid tussen een oorzaak en een aanleiding. Diplomatieke rellen zijn hooguit aanleidingen tot oorlog en geen oorzaken. Oorzaken liggen altijd dieper. Er zijn momenteel geen dieperliggende problemen tussen de europese staten die een oorlog kunnen veroorzaken. Bijgebolg vind ik het onverdedigbaar dat een oorlog die ons land kan treffen als een reeële mogelijkheid te beschouwen.
Gauss is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:14.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be