Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 13 juli 2006, 15:42   #141
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Dit is te belachelijk voor woorden! Dat u uzelf nog gelooft?

Bombarderen van hele appartementsblokken, vernielen van civiele infrastructuur zoals bruggen en wegen, is al 30 jaar schering en inslag!
Is dit dan vechten tegen terrorisme?
Dat is niet zo en dat weet je. Er zijn al bombardementen geweest waarbij woonblokken werden geraakt maar het grote probleem is dat die laffe terreuraanhangers zich graag omringen met gewone burgers zodat het bijna onmogelijk wordt hen uit te schakelen.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
En onder het motto "Als we ze niet dood doen, dan maken we hun het leven wel zuur!" hebben ze de hele West Bank volgebouwd met check points, legerposten en ja, (bijna niet te geloven) een middeleeuwse afscheidingsmuur!
Hebben de Palestijnen te danken aan hun Hamas en Hezbollah vrienden. Wijlen superterrorist Arafat heeft nooit duidelijke stappen ondernomen tot het uitschakelen of tenminste oppakken van extremistische terroristenleiders. Yassin moest door het IDF uitgeschakeld worden omdat de P.A het niet deed. Sinds dat veiligheidshek is het aantal zelfmoordaanslagen drastisch gedaald.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ciccio Bekijk bericht
Moesten de Walen hier in Vlaanderen morgen hetzelfde doen, omdat ze zich naar eigen zeggen "bedreigd voelen door het Vlaams Belang en zijn medestanders", ... man, man, ... Vlaanderen zou te klein zijn! En terecht!
Vergelijk nu toch eens geen appelen met peren, man
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 15:47   #142
Lof der Zotheid
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Lof der Zotheid's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 augustus 2005
Berichten: 14.520
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Nee, moslims zijn gewoon slechte mensen.
Dat zou goed mogelijk kunnen zijn, gezien hoe ze zich soms gedragen...
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Desiderius Erasmus
Moriae encomium, sive Stultitiae laus

Laatst gewijzigd door Lof der Zotheid : 13 juli 2006 om 15:47.
Lof der Zotheid is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 15:47   #143
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Het verzamelde nazi-tuig stond weer klaar om hun gebruikelijke antisemitische haatpropaganda te spuien. Volgende keer kunnen ze op een confrontatie met tegenbetogers rekenen..
Ja hoor! Wat een nazi's hé die ijveren voor "nooit geen oorlog meer"!!! Sorry, maar hier maak je jezelf compleet belachelijk. Kritiek op de illegale bezetting van Palestijns grondgebied en de onderdrukking van de Palestijnen die er wonen door Israël heeft niets te maken met antisemitisme, maar alles met gezond verstand. Niemand van die mensen daar wil Israël vernietigd zien. Ze willen alleen een onafhankelijk Palestina naast Israël. Als je dan een tegenbetoging organiseert, ben je wel degelijk voor de bezetting en voor oorlog.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 15:52   #144
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Dat is niet zo en dat weet je. Er zijn al bombardementen geweest waarbij woonblokken werden geraakt maar het grote probleem is dat die laffe terreuraanhangers zich graag omringen met gewone burgers zodat het bijna onmogelijk wordt hen uit te schakelen.
Het uitschakelen van mensen is dan ook geen normale zaak! Ik zou verwachten dat juist jij dat zou begrijpen. Oppakken en voor de rechtbank brengen, dat is wat normaal gezien met zo'n mensen gebeurd.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Hebben de Palestijnen te danken aan hun Hamas en Hezbollah vrienden. Wijlen superterrorist Arafat heeft nooit duidelijke stappen ondernomen tot het uitschakelen of tenminste oppakken van extremistische terroristenleiders. Yassin moest door het IDF uitgeschakeld worden omdat de P.A het niet deed. Sinds dat veiligheidshek is het aantal zelfmoordaanslagen drastisch gedaald.
Nee, ze hadden hem niet moeten uitschakelen, maar oppakken. Waarom dat voor Arafat niet zo simpel was, heb ik hierboven al uitgelegd. In ieder geval had Sharon beter wat meer moeite gedaan met Arafat. Het resultaat van die weigering is wat er nu is gebeurd: de verkiezing van Hamas. Soms denk ik dat Israël geen vrede wil.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 15:53   #145
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ja hoor! Wat een nazi's hé die ijveren voor "nooit geen oorlog meer"!!! Sorry, maar hier maak je jezelf compleet belachelijk. Kritiek op de illegale bezetting van Palestijns grondgebied en de onderdrukking van de Palestijnen die er wonen door Israël heeft niets te maken met antisemitisme, maar alles met gezond verstand. Niemand van die mensen daar wil Israël vernietigd zien. Ze willen alleen een onafhankelijk Palestina naast Israël. Als je dan een tegenbetoging organiseert, ben je wel degelijk voor de bezetting en voor oorlog.
Ik zie diezelfde mensen nooit op een demonstratie als 1 of andere gehersenspoelde gek zich weer heeft laten ontploffen op een lijnbus of in een Pizzeria. Ooit organisaties als 11.11.11 als eens campagnes zien houden tegen zelfmoordaanslagen in Israël. Nooit dan zijn deze zogenaamde "Anti-Oorlogsbetogers" nooit te zien. En kritiek is nog wel iets anders dan regelrechte haat. Ik passeerde een aantal jaren geleden toen ik nog in Antwerpen stad werkte een demo van de AEL en de Unie van Moskeen voor de Palestijnen. Man, man zelfs een aantal jongeren met PVDA t-shirts schreeuwden Hamas, Hamas Joden aan het gas en meer van die nazi-rommel. Ze kunnen mss de volgende keer beter samen met de NVU gaan betogen.
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 15:53   #146
Ciccio
Partijlid
 
Geregistreerd: 17 mei 2006
Locatie: Hazegras Polders
Berichten: 298
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Sinds dat veiligheidshek is het aantal zelfmoordaanslagen drastisch gedaald.
Ja, en moesten de palestijnen hun eigen land krijgen, dan zouden er geen meer zijn.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Vergelijk nu toch eens geen appelen met peren, man
Ik vergelijk niets.
Gewoon identiek dezelfde situatie, maar 6000 km verder.
Ciccio is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 15:55   #147
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Neen tegen het antizionisme en antisemitisme van de linkerzijde. Neem maar eens een voorbeeld aan de echte antifascisten..!!!
Waarom worden de gezichten van de echte antfascisten dan onherkenbaar gemaakt? Kritiek op Israël is geen antisemitisme zoals ik hierboven al zei. Of noem jij de VN ook antisemitisch?

Trouwens, je nick verraadt een voortdurende "haat" tegen Duitsland. En jij begrijpt niet waarom sommige veel langer en nog steeds onderdrukte en vervolgde Palestijnen dan Israël haten?
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:03   #148
Sinistra
Banneling
 
 
Sinistra's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 september 2002
Locatie: Nederland
Berichten: 3.487
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Waarom worden de gezichten van de echte antfascisten dan onherkenbaar gemaakt? Kritiek op Israël is geen antisemitisme zoals ik hierboven al zei. Of noem jij de VN ook antisemitisch?

Trouwens, je nick verraadt een voortdurende "haat" tegen Duitsland. En jij begrijpt niet waarom sommige veel langer en nog steeds onderdrukte en vervolgde Palestijnen dan Israël haten?
Leer eerst wat de "Antideutschen" zijn. Autonome Antifa's die zich afzetten tegen het antizionisme en antisemitisme van de linkerzijde. Ik zal eens wat linken geven naar Antideutsche sites:

[FONT=Arial]Antifa Dresden: [/FONT][FONT=Arial]http://www.venceremos.antifa.net/[/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]Antifa Gera: http://aag.antifa.net/[/FONT]
[FONT=Arial][FONT=Arial]Antifa Hamburg: [/FONT][FONT=Arial]http://www.antifa-hamburg.com/[/FONT][/FONT]
[/FONT]
Sinistra is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:12   #149
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Nee hoor, het gaat wel degelijk over basisbehoeften. Hamas en Fatah hebben een belangrijke maatschappelijke functie voor de Palestijnse bevolking. Wat niet wegneemt dat ze wel degelijk ook bepaalde mensen indoctrineren om aanslagen te plegen. Daar ben ik het met je eens, want vergis je niet: ik denk ook dat de het verkiezen van Hamas een tragedie is voor de Palestijen. Alleen zie ik daar andere redenen voor, namelijk de voortdurende onderdrukking van het Palestijnse volk (met als gevolg het niet meer geloven in de wil van Israël om hen een eigen staat te geven) en niet de onwil van dat volk om vrede te sluiten.
Zolang Hamas niet uitgeschakeld is, zal er voor de Palestijnen geen vrede zijn. Het wordt tijd dat er Palestijnse leiders komen die na 60 jaar eindelijk wel bereid zijn tot een compromis ipv een uitzichtloze oorlog.

En wat die basisbehoeften betreft, u vergist zich. Dankzij Hamas en Fatah is er de facto zo goed als geen Palestijnse economie meer en geen samenleving. Geen wonder dat wie kan daar wegtrekt.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:13   #150
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AntiDeutsch Bekijk bericht
Ik zie diezelfde mensen nooit op een demonstratie als 1 of andere gehersenspoelde gek zich weer heeft laten ontploffen op een lijnbus of in een Pizzeria. Ooit organisaties als 11.11.11 als eens campagnes zien houden tegen zelfmoordaanslagen in Israël. Nooit dan zijn deze zogenaamde "Anti-Oorlogsbetogers" nooit te zien. En kritiek is nog wel iets anders dan regelrechte haat. Ik passeerde een aantal jaren geleden toen ik nog in Antwerpen stad werkte een demo van de AEL en de Unie van Moskeen voor de Palestijnen. Man, man zelfs een aantal jongeren met PVDA t-shirts schreeuwden Hamas, Hamas Joden aan het gas en meer van die nazi-rommel. Ze kunnen mss de volgende keer beter samen met de NVU gaan betogen.
Dat komt natuurlijk omdat er een immens verschil is tussen een terroristische organisatie en een land dat zichzelf een democratie noemt.
Demonstraties tegen "gehersenspoelde gekken" of tegen een terroristische organisatie misschien zijn weinig zinvol. Alsof die terroristische organisaties zich daar iets van zouden aantrekken of alsof druk van onze overheid op die organisaties ook maar enig effect zou hebben. Campagnes tegen de ongeorloofde acties van een land kunnen al dan niet rechtstreeks wel invloed hebben op die staat. Ik kan je in ieder geval vertellen dat er onder de sympathisanten van 11.11.11 of onder de "anti-oorlogsbetogers" geen enkele steun voor aanslagen bestaat. Zij zijn er echter zoals ik van overtuigd dat DE Palestijnen, maar individuen en organisaties verantwoordelijk zijn voor die aanslagen en dat de voortdurende bezetting een kweekvijver is voor zo'n individuen.

Van de haat waarover je het hebt, ben ik spijtig genoeg ook al getuige geweest, maar dat was niet op een anti-oorlogsbetoging en ook niet op een steunbetoging voor de Palestijnen. Dat zijn echt wel minderheden en vooral een stel jonge pubers. En die zijn in mijn ogen alles behalve links. Ooit zat ik eens op de trein met een bende autochtone voetbalsupporters (niet met links signatuur) en zij zongen een anti-Joods liedje ("mein muti...") dat blijkbaar populair is op de tribunes. Ik ben toen - hoewel ik een vrouw ben en alleen was - opgestaan om hen erop aan te spreken (en niet verwonderlijk kreeg ik geen enkele steun van andere passagiers). Ik ben nochthans zo'n linkse anti-oorlogsbetoger. Ik ben er zeker van dat personen met extreem-rechtse sympathieën daar niets over zouden zeggen (tenzij achteraf tegen anderen als het om allochtonen zou gegaan zijn).

Laatst gewijzigd door Edina : 13 juli 2006 om 16:15.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:13   #151
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Hoezo vanuit de Palestijnen is er nog geen enkel stap gedaan op weg naar de vrede? Ik meen mij te herinneren dat er tussen de eerste en de tweede intifada ongeveer 10 jaar zat. Waarvan zeven jaar dat Israël weigerde de afspraken uit de Oslo-akkoorden na te komen. Gezien de erbarmelijke leefomstandigheden van de Palestijnen heeft het nog lang geduurd voor die tweede intifada begonnen is als je het mij vraagt. En daarna is het onder Sharon alleen maar van kwaad naar erger gegaan: je weet wel die muur!!! Ik ben geen Palestijn, maar ik denk dat de Palestijnen gewoon willen waar ze al lang recht op hebben: op hun land en op een eigen staat en een oplossing voor de vluchtelingen.
Dan moeten ze Hamas, die dit alles afzweert, buiten jagen.
Het spijt mij, maar de Palestijnen hebben kans na kans laten liggen.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:14   #152
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Ik heb het over de manier van denken achter de opbouw van de argumentatie. Die verschilt bij u hemelbreed naargelang u een analyse maakt over de politieke situatie in Vlaanderen als in Palestina.
Misschien bent u niet goed wakker, maar de politieke situatie in Vlaanderen en Palestina is nogal verschillend, niet?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:16   #153
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Nee hoor. IK heb geen enkele sympathie voor Hezbollah of Hamas, maar ik begrijp wel waarom zij zoveel steun krijgen van de bevolking in die regio. En ik weet ook dat het aanslepende conflict van Israël met de Palestijnen die steun alleen maar doet toenemen. En dat die bewegingen niet kunnen bestreden worden zolang die steun er is. En dat er dus prioritair een oplossing moet komen voor dat conflict. En dat Israël die kans heeft laten liggen met Arafat. Niet dat dat zo'n doetje was, maar er viel mee te praten. Met Hamas aan de macht wordt dat veel moeilijker, maar onvermijdelijk.
Toen Arafat de keuze had om voor vrede te keuzen was zijn antwoord neen. Jammer.
Wie weigert terroristen te bestrijden kiest niet voor vrede maar voor meer oorlog.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:18   #154
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Ja hoor! Wat een nazi's hé die ijveren voor "nooit geen oorlog meer"!!! Sorry, maar hier maak je jezelf compleet belachelijk. Kritiek op de illegale bezetting van Palestijns grondgebied en de onderdrukking van de Palestijnen die er wonen door Israël heeft niets te maken met antisemitisme, maar alles met gezond verstand. Niemand van die mensen daar wil Israël vernietigd zien. Ze willen alleen een onafhankelijk Palestina naast Israël. Als je dan een tegenbetoging organiseert, ben je wel degelijk voor de bezetting en voor oorlog.
Het spijt mij, maar de meeste anti-Israelbetogingen in dit land worden georganiseerd door organisaties die uitgesproken anti-democratisch, anti-Israel, anti-VS en pro-terroristen zijn.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:19   #155
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Het uitschakelen van mensen is dan ook geen normale zaak! Ik zou verwachten dat juist jij dat zou begrijpen. Oppakken en voor de rechtbank brengen, dat is wat normaal gezien met zo'n mensen gebeurd.
Dan moet de PA ze oppakken. Israel kan dat niet doen in gebieden die het niet militair bezet. Of pleit u voor de herbezetting van Gaza?
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:19   #156
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
En wat die basisbehoeften betreft, u vergist zich. Dankzij Hamas en Fatah is er de facto zo goed als geen Palestijnse economie meer en geen samenleving. Geen wonder dat wie kan daar wegtrekt.
Nee hoor, daar is de bezetting en niets anders voor verantwoordelijk. Wanneer Israël wil, sluit het zijn grenzen, zodat Palestijnen niet naar hun werk kunnen. Olijfgaarden en andere landbouwgrond wordt vernietigd door Israëli's als vergelding. Landbouwgrond wordt afgenomen. En ga zo maar door. Ik denk dat je eens dringend ter plaatse moet gaan kijken hoe erg het er dankzij de bezetting is gesteld.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:20   #157
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Dan moet de PA ze oppakken. Israel kan dat niet doen in gebieden die het niet militair bezet. Of pleit u voor de herbezetting van Gaza?
Als je iemand kan liquideren, kan je hem ook oppakken. Daarvoor is geen bezetting nodig!!!
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:20   #158
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Nee, ze hadden hem niet moeten uitschakelen, maar oppakken. Waarom dat voor Arafat niet zo simpel was, heb ik hierboven al uitgelegd. In ieder geval had Sharon beter wat meer moeite gedaan met Arafat. Het resultaat van die weigering is wat er nu is gebeurd: de verkiezing van Hamas. Soms denk ik dat Israël geen vrede wil.
Het zijn de Palestijnen die steeds weer voor oorlog kiezen ipv voor een compromis. Hoe langer ze dit volhouden, hoe slechter het uiteindelijke compromis voor hen zal zijn.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:21   #159
Jozef Ostyn
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Geregistreerd: 27 maart 2004
Berichten: 15.640
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Edina Bekijk bericht
Als je iemand kan liquideren, kan je hem ook oppakken. Daarvoor is geen bezetting nodig!!!
Dat is niet waar. Om iemand op te pakken moet je met overweldigende militaire macht op de grond aanwezig zijn.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 juli 2006, 16:23   #160
Edina
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Edina's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 mei 2006
Locatie: Spaceship Earth
Berichten: 12.669
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Het spijt mij, maar de meeste anti-Israelbetogingen in dit land worden georganiseerd door organisaties die uitgesproken anti-democratisch, anti-Israel, anti-VS en pro-terroristen zijn.
Jij bent daar duidelijk nog nooit geweest, maar gaat enkel af op wat ze je vertellen. Dat is pas jammer. Het actieplatform Palestina anti-democratisch, anti-Israël, anti-VS en vooral pro-terroristen noemen is gewoon ronduit belachelijk.
Edina is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:50.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be