Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Coronacrisis
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 20 juni 2021, 21:22   #141
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
Ik wacht hier al jaren op 1 bewijs dat de NWO bestaat, maar het is zoals in het Ufo-verhaal he : veel vage dingen en ook veel "Hic sunt dracones".

Bibberverhaaltjes voor naievelingen dus.

Luistert
https://m.youtube.com/watch?v=TZSe7yTxY0s
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 21:47   #142
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Daar is geen speciale reden toe. Auto immuun ziektes kunnen om heel veel redenen ontstaan, telkens het immuunsysteem gesolliciteerd wordt en zich fundamenteel vergist. Er is geen reden om te denken dat deze vaccins SPECIAAL auto immuun ziektes zouden veroorzaken. Wat meer en meer indicatie heeft, is dat CORONA auto immuun ziektes veroorzaakt, en dat dat een van de onderliggende aspecten is van "long covid".

https://www.medrxiv.org/content/10.1....05.21256686v1

https://www.medrxiv.org/content/10.1....04.20249054v1



Maar ja, er is altijd een klein risico dat je een auto immuun ziekte veroorzaakt als het immuunsysteem - om welke reden dan ook - gesolliciteerd wordt. Dit vaccin is daar geen uitzondering op.

Geen gezin willen stichten omdat het wel eens zou kunnen zijn dat uw vriendin ziek valt, hum, sticht dan geen gezin in elk geval he. Misschien neemt ze geen vaccin zoals je wil, doet ze covid op, en heeft ze een auto immuun ziekte daarvan. Dan sta je daar ook als onnozelaar.
Stel dat je het motief 180 graden draait: van zogenaamd voor volksgezondheid naar tegen volksgezondheid.
Anders gezegd: stel dat je mRNA biotechnologie wilt hanteren om mensen bepaalde ziektes op te solferen.
Dus eiwitten produceren die schadelijk zijn voor werking lichaam.
Ik spreek hier niet over virus/genoom, maar veel rudimentairder.

Het is me nog steeds niet duidelijk of er een multiplicatiefactor zit in de mRNA, in de zin van de code die X keren de ribosomen dat product laten maken, in één cel.
Totnogtoe las ik enkel dat de mRNA snel wordt afgebroken na productie eiwit, alsof er maar 1 cyclus is.

Dat, is hoe ik vind dat de gevaren van deze biotechnologie moet inschatten - kwaad opzet in rekening brengen.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 21:54   #143
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Stel dat je het motief 180 graden draait: van zogenaamd voor volksgezondheid naar tegen volksgezondheid.
Anders gezegd: stel dat je mRNA biotechnologie wilt hanteren om mensen bepaalde ziektes op te solferen.
Dus eiwitten produceren die schadelijk zijn voor werking lichaam.
Ik spreek hier niet over virus/genoom, maar veel rudimentairder.

Het is me nog steeds niet duidelijk of er een multiplicatiefactor zit in de mRNA, in de zin van de code die X keren de ribosomen dat product laten maken, in één cel.
Totnogtoe las ik enkel dat de mRNA snel wordt afgebroken na productie eiwit, alsof er maar 1 cyclus is.

Dat, is hoe ik vind dat de gevaren van deze biotechnologie moet inschatten - kwaad opzet in rekening brengen.
Dat hebben ze al bereikt met de lockdowns, de bevolking is zieker dan voordien. Mochten niet sporten, mentale achteruitgang, dikker en verloren weerstand tegen andere ziektes zoals de griep en allerhande.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 21:55   #144
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.699
Standaard

Hoe komt het eigenlijk dat deze vaccins twee injecties met bepaalde tussentijd vereisen?
Het enige dat erover wordt gezegd is dat onderzoek heeft aangetoond dat de immuunreactie de eerste keer maar pover is, en de tweede keer "robuust".

Welke uitleg valt daaraan te geven?
Stel eens dat je 10 injecties doet met die tussentijd.
Hoe zou de trend van de immuunreacties eruitzien?
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 21:59   #145
Erw
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Erw's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 maart 2004
Berichten: 17.699
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat Bekijk bericht
Dat hebben ze al bereikt met de lockdowns, de bevolking is zieker dan voordien. Mochten niet sporten, mentale achteruitgang, dikker en verloren weerstand tegen andere ziektes zoals de griep en allerhande.
Ja, maar dat is niet selectief, en verschilt erg tussen personen.
Bvb ik ben even actief gebleven. Zelfs wat meer, omdat winkels gesloten waren en ik dus aan 1 stuk door ging.
Er is in die zaken geen totale controle door de nazi's.
Maar een inentingscampagne, op een massa mensen, daar kun je met kwaad opzet lelijk huishouden.
__________________
De valse beloftes over NATO expansie van Westen aan Gorbachev. https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743
Overheid: de bende deserteurs uit de economie.
Lees dit en besef:
http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf
Voor de speculant-spaarder: buy when negativism, and sell when positivism rules the propaganda. Niet omgekeerd.

Atlas Shrugged, by Ayn Rand
Erw is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 22:00   #146
Hoofdstraat
Secretaris-Generaal VN
 
Hoofdstraat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 april 2017
Berichten: 23.388
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Ja, maar dat is niet selectief, en verschilt erg tussen personen.
Bvb ik ben even actief gebleven. Zelfs wat meer, omdat winkels gesloten waren en ik dus aan 1 stuk door ging.
Er is in die zaken geen totale controle door de nazi's.
Maar een inentingscampagne, op een massa mensen, daar kun je met kwaad opzet lelijk huishouden.
Een inentingscampagne is ook niet selectief en mensen weigeren vaccins, zoals ikzelf trouwens.

Laatst gewijzigd door Hoofdstraat : 20 juni 2021 om 22:01.
Hoofdstraat is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 22:22   #147
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Stel dat je het motief 180 graden draait: van zogenaamd voor volksgezondheid naar tegen volksgezondheid.
Anders gezegd: stel dat je mRNA biotechnologie wilt hanteren om mensen bepaalde ziektes op te solferen.
Dus eiwitten produceren die schadelijk zijn voor werking lichaam.
Ik spreek hier niet over virus/genoom, maar veel rudimentairder.

Het is me nog steeds niet duidelijk of er een multiplicatiefactor zit in de mRNA, in de zin van de code die X keren de ribosomen dat product laten maken, in één cel.
Totnogtoe las ik enkel dat de mRNA snel wordt afgebroken na productie eiwit, alsof er maar 1 cyclus is.

Dat, is hoe ik vind dat de gevaren van deze biotechnologie moet inschatten - kwaad opzet in rekening brengen.
Ha eindelijk heeft iemand het door.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2021, 23:53   #148
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ha eindelijk heeft iemand het door.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar dan nog hebben ze nooit via mRNA gevaccineerd behalve wanneer ze doelgericht eiwit wensen te transporteren, kankerbehandelingen bv. Dat kan voor het betere toegepast worden, maar ook voor het slechtere. We hebben met genocidale psychopaten te maken he.

Dit is een vaccin om antistoffen tegen een virus op te wekken:
Griep wordt veroorzaakt door het griepvirus. Er zijn veel verschillende soorten griepvirussen. De griepprik is een vaccin met verschillende soorten dode griepvirussen. Die dode virussen zijn onschadelijk. Griep kunt u alleen krijgen van levend virus. De griepprik zorgt ervoor het lichaam afweerstoffen aanmaakt tegen de griepvirussen die in de griepprik zitten
https://www.rivm.nl/griep-griepprik/griepprik/werking
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 00:07   #149
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

De griepprik voorkomt 0 griepgevallen.

Dat zou nu stilletjes aan door iedereen moeten geweten zijn.

Integendeel, toen in Italië de zogenaamde vele doden vielen was dat en gelinkt aan de griepprik.

Beide kunnen ook een leugen zijn. De doden of de griepprik of zelfs alle 2 tegelijk.

Wie zal het zeggen?
De ziekenhuizen met hun sjoemel?

De lobbyisten voor de vaccins?
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 00:14   #150
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
De griepprik voorkomt 0 griepgevallen.

Dat zou nu stilletjes aan door iedereen moeten geweten zijn.

Integendeel, toen in Italië de zogenaamde vele doden vielen was dat en gelinkt aan de griepprik.

Beide kunnen ook een leugen zijn. De doden of de griepprik of zelfs alle 2 tegelijk.

Wie zal het zeggen?
De ziekenhuizen met hun sjoemel?

De lobbyisten voor de vaccins?
Jamaar volgens die lobbyisten macheert het wel en kunnen ze dus via hetzelfde principe tegen covid vaccineren. Plus alle varianten meegeven.
Dose them their own medicine
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 21 juni 2021 om 00:15.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 00:24   #151
Mambo
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 27 april 2004
Berichten: 43.539
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Jamaar volgens die lobbyisten macheert het wel en kunnen ze dus via hetzelfde principe tegen covid vaccineren. Plus alle varianten meegeven.
Dose them their own medicine
Ja en volgens de verkopers van stofzuigers a la 2500€ zijn alle huismijten uit uw matras gezogen.
En ze zullen het u nog tonen ook.

Die foefjes bestaan al eeuwen.

Vroeger trokken ze met een huifkar door het land om het nieuwste wondermiddel te verkopen. En altijd waren er een paar genezen. Toevallig trokken die mee door het land.

Wie was het nu alweer? Rockefeller als ik me niet vergis verkocht petroleum tegen bloedziekten en nog vele varianten bij de apotheek.
Ik denk dat je het nog kunt krijgen in Oostblok landen.
Arsenicum voor een witte huid.
Ether tegen zere keel.
Asbest in talkpoeder die vrouwen tussen hun billen wrijven.
Poeder van het wit kruis tegen alle ongemakken.
Enz...


Hear hear.
__________________
Misschien heb ik me wel vergist.
Of niet ?

Laatst gewijzigd door Mambo : 21 juni 2021 om 00:39.
Mambo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 02:07   #152
Adam Smith
Minister-President
 
Adam Smith's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2007
Locatie: Brabant, NL, EU
Berichten: 5.961
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik denk dat het verstandig is om tot 3 - 4 jaar na de vaccinaties data te verzamelen en daarna te beoordelen of het verstandig is om kinderen te maken. Kinderen maken, niet weten wat het effect van het vaccin is, noem ik pas gek en onverantwoord.
Ga vooral uw gang, maar de mensheid gaat echt niet zo absurd lang wachten. Kinderen worden toch wel gemaakt, corona of niet.
__________________
  • "Es wird niemals so viel gelogen wie vor der Wahl, während des Krieges und nach der Jagd." Otto von Bismarck
Adam Smith is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 05:34   #153
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Stel dat je het motief 180 graden draait: van zogenaamd voor volksgezondheid naar tegen volksgezondheid.
Anders gezegd: stel dat je mRNA biotechnologie wilt hanteren om mensen bepaalde ziektes op te solferen.
Dus eiwitten produceren die schadelijk zijn voor werking lichaam.
Ik spreek hier niet over virus/genoom, maar veel rudimentairder.
Ja, uiteraard. Met die technologie kan je gelijk welk proteine laten maken.

Citaat:
Het is me nog steeds niet duidelijk of er een multiplicatiefactor zit in de mRNA, in de zin van de code die X keren de ribosomen dat product laten maken, in één cel.
Die is er inderdaad. Ik heb geen idee hoe groot. Met de natte vinger zou ik zeggen, maal honderd. (edit, eigenlijk waarschijnlijk veel meer, maal 10 000 of zo, want bij een natuurlijke infectie moeten er ongeveer zoveel S proteinen gemaakt worden van 1 infectie) Maar ik heb totaal geen idee hoe gemakkelijk zo een RNA molecule een ribosoom vindt en zo.

Wat ik wel weet, is dat een ribosoom ongeveer aan een snelheid van synthese werkt van ongeveer 10 aminozuren per seconde ; dus op ongeveer 200 seconden wordt een S proteine gemaakt als het "in gang" is.

Citaat:
Totnogtoe las ik enkel dat de mRNA snel wordt afgebroken na productie eiwit, alsof er maar 1 cyclus is.
Nee, natuurlijk niet, het wordt meerdere keren gelezen. Het kan zelfs "in serie" gelezen worden, ttz door meerdere ribosomen in parallel. (het is zoals destijds die geperforeerde banden papier, die kunnen door meerdere machines in serie gelezen worden he).

Citaat:
Dat, is hoe ik vind dat de gevaren van deze biotechnologie moet inschatten - kwaad opzet in rekening brengen.
Maar als men U met iets wil inspuiten dat U omzeep helpt, moet men geen ingewikkelde technologie gebruiken he Gewoon kalium zout spuitje en ge zijt eraan.

Laatst gewijzigd door patrickve : 21 juni 2021 om 05:52.
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 05:41   #154
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Erw Bekijk bericht
Welke uitleg valt daaraan te geven?
Stel eens dat je 10 injecties doet met die tussentijd.
Hoe zou de trend van de immuunreacties eruitzien?
Er zijn daar waarschijnlijk twee verklaringen voor. De eerste is natuurlijk dat er een kleine kans is dat het "mislukt". Om een of andere reden is er geen immuunreactie geweest de eerste keer. Dat is gewoon "twee keer proberen".

De voornaamste reden waarom sommige vaccins in 2 of 3 (die van hepatitis is in 3 spuiten he) keer gegeven worden, is dat men een extra maturatie krijgt wanneer een geheugen immuunreactie wordt gesoliciteerd.

Tijdens een wat langduriger ziekte evolueren uw geheugen cellen in uw lymfeknopen. Ttz, ze hadden al "ongeveer" het goeie antilichaam (anders waren ze nooit geactiveerd en geheugencel geworden), maar dat was een proces van willekeurigheid, die "goed genoeg" overeenkwam. Tijdens het actief zijn, gaan die geheugencellen zich vermenigvuldigen met "nogal veel foutjes" in hun DNA (een proces dat somatische evolutie heet) in de lymfeknopen, en ondergaan daar een voortdurend checken tegen de antigenen die verondersteld zijn voortdurend toe te komen in die lymfeknopen: de best reagerende geheugencellen worden bijgehouden voor de volgende ronde, de minder goeie worden afgemaakt.

Tijdens een vaccinatie is die periode nogal kort en tegen dat er geheugen cellen zijn is uw vaccin al uitgewerkt, dus veel maturatie is er niet tijdens een eerste injectie. Maar bij de tweede injectie staat alles al paraat en kunnen die geheugencellen dus "evolueren".

Er is een merkwaardig goed artikel daarover geschreven dat ik hier recent heb besproken, maar waar het gaat om "eerst een natuurlijke infectie" en nadien "een vaccin spuit" vs "twee vaccin spuiten".

https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=563
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 07:47   #155
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CUFI Bekijk bericht
Maar dan nog hebben ze nooit via mRNA gevaccineerd behalve wanneer ze doelgericht eiwit wensen te transporteren, kankerbehandelingen bv. Dat kan voor het betere toegepast worden, maar ook voor het slechtere. We hebben met genocidale psychopaten te maken he.

Dit is een vaccin om antistoffen tegen een virus op te wekken:
Griep wordt veroorzaakt door het griepvirus. Er zijn veel verschillende soorten griepvirussen. De griepprik is een vaccin met verschillende soorten dode griepvirussen. Die dode virussen zijn onschadelijk. Griep kunt u alleen krijgen van levend virus. De griepprik zorgt ervoor het lichaam afweerstoffen aanmaakt tegen de griepvirussen die in de griepprik zitten
https://www.rivm.nl/griep-griepprik/griepprik/werking
Patrick? Jij beweerde dat die methode met covid niet succesvol bleek.
Bron?
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 07:51   #156
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mambo Bekijk bericht
Ja en volgens de verkopers van stofzuigers a la 2500€ zijn alle huismijten uit uw matras gezogen.
En ze zullen het u nog tonen ook.

Die foefjes bestaan al eeuwen.

Vroeger trokken ze met een huifkar door het land om het nieuwste wondermiddel te verkopen. En altijd waren er een paar genezen. Toevallig trokken die mee door het land.

Wie was het nu alweer? Rockefeller als ik me niet vergis verkocht petroleum tegen bloedziekten en nog vele varianten bij de apotheek.
Ik denk dat je het nog kunt krijgen in Oostblok landen.
Arsenicum voor een witte huid.
Ether tegen zere keel.
Asbest in talkpoeder die vrouwen tussen hun billen wrijven.
Poeder van het wit kruis tegen alle ongemakken.
Enz...


Hear hear.
Goh, als dat zo is zou dat moeten uitkomen als de medische wereld covid varianten isoleert, inactiveert en distribueert via vaccins.
Het spreekt voor zich dat wij geen vaccin nemen gratis aangeboden door mensenmoordenaars die liegen omdat ze de waarheid niet verkocht krijgen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 21 juni 2021 om 08:09.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 08:01   #157
morte-vivante
Eur. Commissievoorzitter
 
morte-vivante's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 december 2010
Berichten: 9.831
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door patrickve Bekijk bericht
Ja, uiteraard. Met die technologie kan je gelijk welk proteine laten maken.



Die is er inderdaad. Ik heb geen idee hoe groot. Met de natte vinger zou ik zeggen, maal honderd. (edit, eigenlijk waarschijnlijk veel meer, maal 10 000 of zo, want bij een natuurlijke infectie moeten er ongeveer zoveel S proteinen gemaakt worden van 1 infectie) Maar ik heb totaal geen idee hoe gemakkelijk zo een RNA molecule een ribosoom vindt en zo.

Wat ik wel weet, is dat een ribosoom ongeveer aan een snelheid van synthese werkt van ongeveer 10 aminozuren per seconde ; dus op ongeveer 200 seconden wordt een S proteine gemaakt als het "in gang" is.

Nee, natuurlijk niet, het wordt meerdere keren gelezen. Het kan zelfs "in serie" gelezen worden, ttz door meerdere ribosomen in parallel. (het is zoals destijds die geperforeerde banden papier, die kunnen door meerdere machines in serie gelezen worden he).
What is the protein to mRNA ratio?
__________________
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin
"When you're accustomed to privilege equality feels like oppression."
morte-vivante is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 08:40   #158
patrickve
Secretaris-Generaal VN
 
patrickve's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 februari 2009
Locatie: Grenoble, Frankrijk
Berichten: 111.429
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door morte-vivante Bekijk bericht
Bedankt ! Rond de 1000 dus, orde van grootte. Ik zat eerst te laag, en dan te hoog
patrickve is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 09:48   #159
CUFI
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 4 november 2020
Berichten: 22.151
Standaard

Het werkt dus wel he Patrick, EN het is al op de markt. Je lulde dus uit je nek.
Het lijkt me logisch te stellen dat alle varianten inactiveren en meegeven veel efficiënter is dan via mRNA 1 antieke variant mee te geven.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/CoronaVac

En die andere fabrikant met proteïnevaccins, NovaVax, bereikt haar vaccins vooral via insecten. Dat lijkt me toch ethischer dan daar cellen uit een gedwongen abortus voor te nemen.
__________________
Zie, Ik heb u alles van tevoren gezegd!

Laatst gewijzigd door CUFI : 21 juni 2021 om 09:51.
CUFI is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 juni 2021, 12:29   #160
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
stab's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 12 april 2004
Berichten: 11.299
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eurosceptic Bekijk bericht
Ik denk dat het verstandig is om tot 3 - 4 jaar na de vaccinaties data te verzamelen en daarna te beoordelen of het verstandig is om kinderen te maken. Kinderen maken, niet weten wat het effect van het vaccin is, noem ik pas gek en onverantwoord.
Blijkbaar hangt uw kinderwens af van het risico dat gij of uw partner gaat hebben als dat jullie zouden gaan winkelen met den auto.
Dat is absoluut niet rationeel.
De vaccins zijn experimenteel, toch nog voor een jaar of twee , drie en dat is mss een probleem.
En mss ook dat kruisimmuniteit verkeerd zou kunnen uitpakken bij bep toekomstige varianten , maar dat blijkt dan toch geen probleem te zijn of erg onwsl.
Dat heb ik afgewogen tegen mijn leeftijd en mijn gezondheidstoestand.
En nu ik gevaccineerd ben, trek ik mij weinig aan van anderen of van besmet te worden, hetgeen eigenlijk voordien ook al zo een beetje was.
Alleen die autoritaire en stupide maatregelen, die zijn wel problematisch - voor mij.
__________________
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.”
Donald J. Trump

Laatst gewijzigd door stab : 21 juni 2021 om 12:31.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:34.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be