Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord
 
Discussietools
Oud 15 juni 2024, 18:40   #141
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.194
Standaard

Zuhal Demir



Mensen weten wat ze aan mij hebben. Je kan het ermee eens of oneens zijn, maar ik heb voordeel van de duidelijkheid. Omdat ik niet bang ben mijn mond open te doen als het de foute kant uitgaat. Ruziemaker? Neen, maar ik spreek wel als het nodig is en dat blijf ik doen. #deochtend pic.twitter.com/jXRWrpdn4j


15/06/2024, 09:11
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 18:41   #142
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.194
Standaard

Ludwig





Veto tegen Bouchez.
Veto tegen Jambon.
Veto tegen Diependaele.
Veto tegen Roma.
Veto tegen dikke punkers.
Veto tegen niet gevaccineerden.
Veto tegen bruin mannen.

connernrousseau en MelissaDepr zouden vooruit nu beter omdopen tot VETO.


15/06/2024, 10:01
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein

Laatst gewijzigd door reservespeler : 15 juni 2024 om 18:42.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 22:32   #143
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.052
Standaard

In ieder geval het is nu spannend afwachten wat de nieuwe Vlaamse regering gaat zijn:

NVA + Vooruit + CD&V
Of
Vooruit + CD&V + NVA
Of
CD&V + NVA + Vooruit

Het kan nog alle kanten uit!
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13

Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 15 juni 2024 om 22:32.
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 22:38   #144
dalibor
Secretaris-Generaal VN
 
dalibor's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 21.382
Standaard

De verdeling van de bevoegdheden wordt nog een kluif.

- de MP wordt een N-VA'er maar de vraag is wie
- wie krijgt Onderwijs, een belangrijke maar moeilijke post vermits het grootste probleem (lerarentekort) in wezen onoplosbaar is vanuit de politiek. Je kunt weinig doen aan het feit dat andere jobs meer aantrekken;
- wie krijgt Welzijn, de post waar je geacht wordt tekorten te managen? (voor gehandicapten, ouderen, welzijn)
- wie mag de mesthoop bij De Lijn rechttrekken?
- wie moet op Omgeving het probleem van de stikstof en andere milieukwesties proberen oplossen?
__________________
Think I forgot
how to be happy.
Something I'm not
but something I can be.
Something I wait for.
Something I'm made for.
dalibor is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 22:41   #145
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De verdeling van de bevoegdheden wordt nog een kluif.

- de MP wordt een N-VA'er maar de vraag is wie
- wie krijgt Onderwijs, een belangrijke maar moeilijke post vermits het grootste probleem (lerarentekort) in wezen onoplosbaar is vanuit de politiek. Je kunt weinig doen aan het feit dat andere jobs meer aantrekken;
- wie krijgt Welzijn, de post waar je geacht wordt tekorten te managen? (voor gehandicapten, ouderen, welzijn)
- wie mag de mesthoop bij De Lijn rechttrekken?
- wie moet op Omgeving het probleem van de stikstof en andere milieukwesties proberen oplossen?
Zuhal Demir heeft gezegd dat ze geen kandidaat MP is. Een beetje overbodig, maar toch.
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 22:45   #146
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zuhal Demir heeft gezegd dat ze geen kandidaat MP is. Een beetje overbodig, maar toch.
De VLD heeft laten weten dat ze in oppositie gaat. Zowel Vlaams als federaal. Een beetje overbodig, maar toch.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 22:58   #147
Dadeemelee
Secretaris-Generaal VN
 
Dadeemelee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 mei 2015
Locatie: Vlaams-Brabant
Berichten: 71.052
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De VLD heeft laten weten dat ze in oppositie gaat. Zowel Vlaams als federaal. Een beetje overbodig, maar toch.
Zeven lol’s. Dat is een geluksgetal!
__________________
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.

https://www.bruzz.be/analyse/mist-ro...jft-2021-04-13
Dadeemelee is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 23:16   #148
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Tijdens de zomervakantie van 2018 beslist Jambon om niet 100.000 euro, maar 200.000 euro uit de federale subsidiepot toe te kennen aan de organisatie van El Kaouakibi en Nguyen.
Citaat:
89.000 euro aan subsidies van De Croo stroomden door naar privévennootschap El Kaouakibi

WannaWork, het jobplatform van Open Vld-politica Sihame El Kaouakibi, kreeg in 2018 een subsidie van 450.000 euro toegekend van toenmalig minister van Digitalisering Alexander De Croo (Open Vld). Uit onderzoek van VTM Nieuws blijkt dat daarvan minstens 89.000 euro naar de privévennootschap van El Kaouakibi doorstroomde.
https://www.hln.be/binnenland/89-000...kibi~a3e8e951/



__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 23:22   #149
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.545
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zeven lol’s. Dat is een geluksgetal!
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juni 2024, 23:33   #150
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN
 
Jan van den Berghe's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2002
Locatie: Waregem
Berichten: 177.232
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
De VLD heeft laten weten dat ze in oppositie gaat. Zowel Vlaams als federaal. Een beetje overbodig, maar toch.
Hoezo? Volgens Dada heeft Open VLD toch "stevig standgehouden" en hebben enkel Vlaams Belang en N-VA verloren?
Jan van den Berghe is nu online   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 04:40   #151
epicurist_dirk
Minister
 
epicurist_dirk's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 maart 2003
Berichten: 3.062
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Mathematisch, ja. Inhoudelijk, dat valt nog te bezien. N-VA en Vooruit hebben niet altijd gelijklopende lijnen op veel vlakken. Er zal toch een regeerakkoord geschreven moeten worden.
Regeerakkoord ja akkoord, maar dat is soort verzekering polis tussen de partijen.

Maar nadien, bij de verwerking er van, het afwerking kan toch de burger meer benaderd worden toch. Zodat de mensen niet het gevoel hebben dat ze dom gehouden worden of gebruikt worden!!!!

Dat ze eens volwassen worden ja

Wil men vernieuwing, frisse wind in de regeringen ….

Dan vind ik dat de opsteller van de communicatie van NVA en de rest van de regering nadat er een regering is:

De communicatie naar de bevolking duidelijk zou moeten verwoorden dat “het een voorstel of zelfs opties is om …. uit de denktank komt van de partij X ”

…. Dus geen dictatoriaal moetens of voor voldongen feiten stellen gedoe al is verandering noodzakelijk …. en misschien zelfs oproepen tot referendum (waarom niet) om de ware mening van de burger te weten waar toe ze bij meerderheid berijd zijn te aanvaarden .... op en over een bepaald onderwerp of inspanning dat moeilijk licht bij de mensen.

We zitten al jaren met stilstand dus een beetje tijd steken in correlatie met de bevolking zou geen kwaad kunnen toch. = Nieuwe wind ..... nieuw bewind

Vooral afstappen van dat niets zegende links – rechts geblèt van de laatste jaren. Dat alleen maar zuur en vijandigheid op riep met blokkeringen enz..

Wil men links _ rechts dan toch aanhalen dat de communicatie opstellers dat dan doen van uit en op basis van het economische.

Ik bedoel rechts = besparen en minder belastingen en de burger meer zelf verantwoordelijk stellen door bv werk verplichting of geen poen. Maar ook Links = als het gaat om steun en hulp voor de echte hulpbehoeften. Waardoor gekibbel kan vermeden worden.

Waardoor terug kan gekomen worden.... voor essentieel beleid dat gevoerd wordt. Wat tenslotte een regering MOET doen.

Waardoor de Vakbonden en belangen groepen niet dag dagelijks protesteren en rebelleren, stokken in de wielen steken. Waardoor enkele beroeps stakkers het land lam legen niet meer lukt omdat de mensen weten waarover het gaat.

Ok, er zal zeker onder dwang van EU meer dan serieus bespaart moeten worden.

Dus vandaar de denktank benadering en waarom niet vragen aan het volk of het OK is.

Zodat het niet als een eenzijdig dictatoriaal macht aangevoeld word bij de bevolking.
__________________
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel
bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen.
epicurist_dirk is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 06:51   #152
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
In ieder geval het is nu spannend afwachten wat de nieuwe Vlaamse regering gaat zijn:

NVA + Vooruit + CD&V
Of
Vooruit + CD&V + NVA
Of
CD&V + NVA + Vooruit

Het kan nog alle kanten uit!
Heeft u dit zelf gevonden?
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 06:54   #153
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
De verdeling van de bevoegdheden wordt nog een kluif.

- de MP wordt een N-VA'er maar de vraag is wie
- wie krijgt Onderwijs, een belangrijke maar moeilijke post vermits het grootste probleem (lerarentekort) in wezen onoplosbaar is vanuit de politiek. Je kunt weinig doen aan het feit dat andere jobs meer aantrekken;
- wie krijgt Welzijn, de post waar je geacht wordt tekorten te managen? (voor gehandicapten, ouderen, welzijn)
- wie mag de mesthoop bij De Lijn rechttrekken?
- wie moet op Omgeving het probleem van de stikstof en andere milieukwesties proberen oplossen?
Is er werkelijk een tekort?
Wij hebben meer leerkrachten (in verhouding met het aantal leerlingen) dan onze buurlanden.
Moet het onderwijs zich niet eens dringend gaan herbronnen?

Veel, zo niet alles zou opgelost kunnen worden moesten we de onderwijskoepels afschaffen en gaan naar één onderwijs.
Ik weet dat ik nu vloek in de kerk, maar de vrijheid van onderwijs kost handenvol geld, geld dat onttrokken wordt van het geven van onderwijs.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 06:56   #154
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee Bekijk bericht
Zuhal Demir heeft gezegd dat ze geen kandidaat MP is. Een beetje overbodig, maar toch.
Zuhal haar capaciteiten moeten we elders inzetten.
Ik zat gisteren langs Jan Jambon, ik heb zijn visie gehoord, maar we moeten uiteraard nog effe wachten omdat de andere partijen uiteraard ook nog een inbreng hebben.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 06:58   #155
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoezo? Volgens Dada heeft Open VLD toch "stevig standgehouden" en hebben enkel Vlaams Belang en N-VA verloren?
Inderdaad, die twee laatste partijen hebben stevig verloren.
Ik denk dat ze dit nooit meer te boven komen.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 07:00   #156
reservespeler
Secretaris-Generaal VN
 
reservespeler's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 augustus 2012
Berichten: 72.194
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door epicurist_dirk Bekijk bericht
Regeerakkoord ja akkoord, maar dat is soort verzekering polis tussen de partijen.

Maar nadien, bij de verwerking er van, het afwerking kan toch de burger meer benaderd worden toch. Zodat de mensen niet het gevoel hebben dat ze dom gehouden worden of gebruikt worden!!!!

Dat ze eens volwassen worden ja

Wil men vernieuwing, frisse wind in de regeringen ….

Dan vind ik dat de opsteller van de communicatie van NVA en de rest van de regering nadat er een regering is:

De communicatie naar de bevolking duidelijk zou moeten verwoorden dat “het een voorstel of zelfs opties is om …. uit de denktank komt van de partij X ”

…. Dus geen dictatoriaal moetens of voor voldongen feiten stellen gedoe al is verandering noodzakelijk …. en misschien zelfs oproepen tot referendum (waarom niet) om de ware mening van de burger te weten waar toe ze bij meerderheid berijd zijn te aanvaarden .... op en over een bepaald onderwerp of inspanning dat moeilijk licht bij de mensen.

We zitten al jaren met stilstand dus een beetje tijd steken in correlatie met de bevolking zou geen kwaad kunnen toch. = Nieuwe wind ..... nieuw bewind

Vooral afstappen van dat niets zegende links – rechts geblèt van de laatste jaren. Dat alleen maar zuur en vijandigheid op riep met blokkeringen enz..

Wil men links _ rechts dan toch aanhalen dat de communicatie opstellers dat dan doen van uit en op basis van het economische.

Ik bedoel rechts = besparen en minder belastingen en de burger meer zelf verantwoordelijk stellen door bv werk verplichting of geen poen. Maar ook Links = als het gaat om steun en hulp voor de echte hulpbehoeften. Waardoor gekibbel kan vermeden worden.

Waardoor terug kan gekomen worden.... voor essentieel beleid dat gevoerd wordt. Wat tenslotte een regering MOET doen.

Waardoor de Vakbonden en belangen groepen niet dag dagelijks protesteren en rebelleren, stokken in de wielen steken. Waardoor enkele beroeps stakkers het land lam legen niet meer lukt omdat de mensen weten waarover het gaat.

Ok, er zal zeker onder dwang van EU meer dan serieus bespaart moeten worden.

Dus vandaar de denktank benadering en waarom niet vragen aan het volk of het OK is.

Zodat het niet als een eenzijdig dictatoriaal macht aangevoeld word bij de bevolking.
Laat ons zeggen dat er een stevige basisnota nodig is.
In zo'n nota moeten de grote krijtlijnen staan.
__________________
N-VA voor een welvarend Vlaanderen.
N-VA is de enige juiste keuze!
Stem federaal en Vlaams dus voor de N-VA

"Twee dingen zijn oneindig, het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker." Albert Einstein
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 07:24   #157
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.857
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Waarop baseer je die rare bewering ?
Op wat ik in mijn omgeving hoor en vaak in de media lees. In de zin van "Amerikanen zijn allemaal achterlijk, of het zijn kleine kinderen, of ze zijn aartsdom" omdat ze op Trump stemmen. Maar als er geen Trump was, zouden ze de Amerikanen nog altijd even achterlijk etc. vinden. Het (zeer misplaatste) Europese superioriteitscompex.
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 07:24   #158
Het Oosten
Secretaris-Generaal VN
 
Het Oosten's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2010
Berichten: 45.406
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
Hoezo? Volgens Dada heeft Open VLD toch "stevig standgehouden" en hebben enkel Vlaams Belang en N-VA verloren?
In feite is dit ook zo. Hij heeft gelijk. De OVLD heeft stand gehouden ondanks de flinke pandoering die ze kreeg.Zeker al men weet dat vele van uw geestestesgenoten vurig hoopten dat de OVLD onder de kiesdrempel zou eindigen. Niet dus.

Laatst gewijzigd door Het Oosten : 16 juni 2024 om 07:37.
Het Oosten is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 07:31   #159
E. Gidius
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
E. Gidius's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 14 november 2008
Locatie: Belgisch-Congo, oeps -Vlaanderen
Berichten: 19.857
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dalibor Bekijk bericht
Onderwijs, een belangrijke maar moeilijke post vermits het grootste probleem (lerarentekort) in wezen onoplosbaar is vanuit de politiek. Je kunt weinig doen aan het feit dat andere jobs meer aantrekken.
Natuurlijk kan je daar wel iets aan doen: de job van leerkracht aantrekkelijker maken. Dat is werk voor de onderwijsminister. Weyts heeft een aantal dingen geprobeerd, maar voorlopig met weinig resultaat. Een tanker die al een halve eeuw verkeerd vaart, krijg je niet op vijf jaar gekeerd.

Dat het kan bewijst de aangroei van het aantal kandidaat-artsen.
__________________
E. Gidius is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 juni 2024, 07:38   #160
wagner.666
Staatssecretaris
 
wagner.666's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 april 2020
Berichten: 2.886
Standaard

Die zotten doen precies of het al in kannen en kruiken is,
het zou kunnen dat ze op een morgen met een felle kater wakker worden en hun België zien verdwijnen in het moeras van hun overwinnings roes.

veel moed dali, systeem van het oosten, dade, die gast van ronse, en de rest die ik vergeet....
wagner.666 is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:04.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be