Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > MP3-moord
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

MP3-moord Onlangs werd een tiener neergestoken in het Brusselse Centraal Station. Daat leidde tot een heleboel verhitte discussies. We groeperen ze in dit subforum.

 
 
Discussietools
Oud 2 mei 2006, 06:31   #141
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker Bekijk bericht


onbeschrijflijk sexy
Hihihihihihi....
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 2 mei 2006, 09:10   #142
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard





mmmmmm..... 8)


zelfs als ze streng kijkt is ze smokin' hot.



Laatst gewijzigd door Mitgard : 2 mei 2006 om 09:15.
Mitgard is offline  
Oud 2 mei 2006, 09:29   #143
PollyCorrect
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
PollyCorrect's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 11.718
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Links is niet meer dan blabla, boemboem en shit.
En je weet het.
Eigenlijk is links gewoon uiterst rechts.

De wereld is anders gaan draaien.

Links heult met de vijand.

Links strijdt eigenlijk mee voor een éénheidssoep, geregeerd door een oberführer die maar één boek duldt, die de vrouw weer achter het fornuis stuurt en af en toe verplicht om een kind te baren, die als programmapunt Nr 1 "Juden Raus" heeft, die op religieuze wijze homo's van torens werpt, die onderwijs aan banden legt en wetenschap verbiedt,...
PollyCorrect is offline  
Oud 2 mei 2006, 09:35   #144
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

en dan heb je ter rechterzijde... nou ja... minder sexy dingen...











brrrr...
Mitgard is offline  
Oud 2 mei 2006, 09:43   #145
Ke Nan
Eur. Commissievoorzitter
 
Ke Nan's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 maart 2004
Berichten: 8.115
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht
en dan heb je ter rechterzijde... nou ja... minder sexy dingen...











brrrr...
Ge kunt het ze niet kwalijk nemen dat ze voor zulk een creaturen kiezen. Verzuurd zijn heeft een effect op hun waarnemingsvermogen.



Wie is dit? Mooi snoetje heeft ze.

__________________
Wet van Abu Bakr Al-Godwin: naarmate online-discussies langer worden, nadert de waarschijnlijkheid van een vergelijking met de moslims of Mohammed tot 1.
Ke Nan is offline  
Oud 2 mei 2006, 10:08   #146
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

michele hostekint, vlaams parlementslid sp.a
Mitgard is offline  
Oud 2 mei 2006, 10:23   #147
Pieke
Perm. Vertegenwoordiger VN
 
Pieke's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 februari 2005
Berichten: 8.177
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Die generatie werkte heel wat meer dan 40 uren per week hoor en in veel minder comfortabele werkomstandheden dan nu.
en toch was het voor hun mogelijk om te (over)leven op 1 loon. En een huis kopen, en 4 kinderen naar het hoger onderwijs sturen, enz.
Pieke is offline  
Oud 2 mei 2006, 13:13   #148
Calle
Parlementslid
 
Geregistreerd: 17 december 2002
Berichten: 1.942
Standaard

Wat een bullshit.

Een voorbeeldje : Iedereen ziet toch direct dat Mbo Mpenza geen afrikaan maar een belg is zeker , niet ?

Bende linkse zeikers, stop ermaar mee dit spijtige voorval nog meer uit de melken dan de rechtsen.
Calle is offline  
Oud 2 mei 2006, 13:41   #149
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard



mmmmmm..... 8)


zelfs als ze streng kijkt is ze smokin' hot.


Als ministerin zou ze moeten kunnen rekenen inplaats van stomend heet te zijn.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
Oud 2 mei 2006, 14:58   #150
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Als ministerin zou ze moeten kunnen rekenen inplaats van stomend heet te zijn.
rekenmachientjes dienen als slaafjes van de ministers.
zowel de mechanische als de menselijke.
Mitgard is offline  
Oud 2 mei 2006, 15:34   #151
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Die generatie werkte heel wat meer dan 40 uren per week hoor en in veel minder comfortabele werkomstandheden dan nu.
nonsens
de jaren '70, '80 en '90 waren helemaal niet zo lastig om te werken
zeker niet zoals de jaren '50 bv.
en ik werk makkelijk 50 uur per week
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 2 mei 2006, 15:34   #152
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
nu lach je me nog uit ook?
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 2 mei 2006, 15:37   #153
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door baarle Bekijk bericht
Ah ja? En wat is die persoonlijke definitie dan?
"Heeft elke Belgische burger inspraak bij het tot stand komen van een politieke maatregel onder druk van een staking?"

waarom zou dit democratie zijn? blijkbaar ga je hier tekeer tegen de representatieve democratie
je goeie recht, maar je hele "bewijsvoering" is wel gebaseerd op deze veronderstelling (waar ik niet mee akkoord ga)
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 2 mei 2006, 15:38   #154
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BitterSweet Bekijk bericht
Hij zou beter zijn naam veranderen naar gm3,5,en dan ben ik nog gul!
oh die gitzwarte humor!
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.
gm10 is offline  
Oud 2 mei 2006, 15:46   #155
gm10
Eur. Commissievoorzitter
 
gm10's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 13 januari 2004
Locatie: London
Berichten: 8.988
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Dat vraag ik me ook af, maar wedden dat het onderwerp nog eens een andere wending zal gegeven worden? Dat is toch de tactiek voor gm10 om zijn grote gelijk te 'bewijzen'?

Eerst wijkt hij van zijn eigen onderwerp af bij gebrek aan argumenten. Hij sleurt er mijn ''uitkering' bij in de hoop dat het iedereen duidelijk wordt dat een uitkeringstrekker beter kan gaan werken inplaats zijn 'vrije tijd' te steken in tegengewicht te produceren voor windkracht-10-blazers.
Als dat niet lukt dan moet een pensioen noodgedwongen gelijkgeschakeld worden met een uitkering, en als ook dat boter aan de galg blijkt te zijn wordt er het brugpensioen bij betrokken. Als niets van alles waar gm10 de aandacht mee trachtte af te leiden lukt, moeten we ons laten verwijten dat het hoe dan ook de profiteurs zijn van mijn generatie die een zware verantwoordelijk dragen voor het bestaan van het brugpensioen.
Dezelfde hypocriet die net voordien nog beweerde graag 50 euro meer af te dragen voor andermans uitkering verwijt plots de hele generatie van Knuppel egoisten te zijn door wiens schuld hijzelf méér moet afdragen en minder zal terug krijgen. Aan de politiek ligt het in geen geval. Plots bestaat er volgens gm immers een 'democratie' die de schuld van deze ontsporing in het systeem draagt.

Als klap op de vuurpijl durft het heerschap, dat nog niks anders deed dan kronkelen, rond de pot draaien en de hypocriet uit te hangen, ook nog vragen wat ik tegen hem heb.

Ik geeft gm10 dus die goede raad 'de democratie' eens te vragen of zij er ooit toe besliste 12 miljard per jaar in dat gat aan de overkant van de taalgrens te kieperen. Met de 50 euro die hij graag bijdraagt komen we immers lang niet aan dat bedrag. Bovendien denk ik niet dat hij van zijn 'vrijwillige bijdrage' ooit ook maar één cent zal terugzien, noch dat hij er ooit iets anders voor in de plaats zal krijgen.
Ja eigenlijk schrijf je nu dat je totaal niet snapt wat ik bedoelde.

Ten eerste, zoals reeds gezegd, wil ik de gulzige generatie hun brugpensioen of pensioen helemaal niet afnemen. Wel zijn ze uiteindelijk verantwoordelijk (en niet de politiek), maar he ik ben een toffe peer.

Ten tweede, zoals reeds gezegd, denk ik er niet om eerbiedwaardige dames als Knuppel 50 euro minder te betalen elke maand. Maar dit geldt niet enkel voor haar, zoals ze ietwat egocentrisch lijkt te denken. Velen hebben mijn belastingscenten nodig. Vlaamse gehandicapten, Waalse werklozen, migranten uit een land waar ze vervolgd werden. Natuurlijk zijn er grenzen aan mijn gulheid, maar het zijn mijn centen, en zo wil ik ze besteden.

Ten derde, probeer ik helemaal niet de aandacht te verleggen. Waarom zou ik? Ik probeerde Knuppeltje enkel te beledigen. Ik denk niet dat je haar egoisme kan bestrijden met rationele argumenten, dus beleef ik er liever wat plezier aan ook. Het punt blijft dat Belien dik met de poep bloot ging, net als het kotsbehang.

Ten vierde, natuurlijk weet ik wel wat Knuppeltje tegen mij heeft. Ik zeg haar de waarheid.
__________________
Toen de Antwerpenaar Hendrik Conscience in de negentiende eeuw zijn beklag maakte over ‘vreemdelingen’, bedoelde hij daarmee West-Vlaanderen.

Laatst gewijzigd door gm10 : 2 mei 2006 om 15:46.
gm10 is offline  
Oud 2 mei 2006, 16:23   #156
athena
Parlementslid
 
Geregistreerd: 14 februari 2003
Berichten: 1.698
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dixie Bekijk bericht
ik vraag mij af waarom hij het VB erbij sleurt :

de getuigen zeiden dat het om n afrikanen ging
het parket zei dat het om n afrikanen ging
de media zei dat het om n afrikanen ging

waarschijnlijk allemaal VB dat beloofd voor de verkiezingen zoveel nieuwe stemmen

Trouwens mocht het VB aan de macht zijn geweest dan had men niet zo laks gehandeld tegenover illegale criminelen
De Marokkaanse gemeenschap kan zelfs zijn eigen mensen niet erkennen, het was bij mijn weten toch Fouad Agidar die had opgeroepen voor een betoging en ook hij was het die de imans vroeg om in het vrijdaggebed de islamitische gemeenschap op te roepen mee te helpen de moordenaars te zoeken.
athena is offline  
Oud 2 mei 2006, 17:09   #157
daiwa
Secretaris-Generaal VN
 
daiwa's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 26 augustus 2004
Berichten: 45.981
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
en ik werk makkelijk 50 uur per week

Is dat alles?

Tot mijn veertigste zat ik gemiddeld aan 70-80uur.
Dan ben ik verandert van werk en zat ik tot mijn vijtigste aan gemiddelde werkweken van 80-100 uur, en jij gaat me dan eens vertellen wat werken is.
daiwa is offline  
Oud 2 mei 2006, 17:18   #158
Mitgard
Banneling
 
 
Mitgard's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 februari 2004
Berichten: 23.890
Standaard

*en mijne piemel is toch groter dan den uwe*
Mitgard is offline  
Oud 2 mei 2006, 18:58   #159
Knorretje
Banneling
 
 
Geregistreerd: 3 maart 2006
Berichten: 1.977
Standaard

[quote]
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
Ik probeerde Knuppeltje enkel te beledigen.
Als trouwe adept van het anti-Vlamingen racisme van de FDF hoefde jij dat niet eens toe te lichten. We kennen je reputatie van 'goeie' FDF-peer annex provocateurke intussen wel al.
Knorretje is offline  
Oud 2 mei 2006, 19:20   #160
Knuppel
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 21 juni 2002
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 116.049
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gm10 Bekijk bericht
Ja eigenlijk schrijf je nu dat je totaal niet snapt wat ik bedoelde.

Ten eerste, zoals reeds gezegd, wil ik de gulzige generatie hun brugpensioen of pensioen helemaal niet afnemen. Wel zijn ze uiteindelijk verantwoordelijk (en niet de politiek), maar he ik ben een toffe peer.

Ten tweede, zoals reeds gezegd, denk ik er niet om eerbiedwaardige dames als Knuppel 50 euro minder te betalen elke maand. Maar dit geldt niet enkel voor haar, zoals ze ietwat egocentrisch lijkt te denken. Velen hebben mijn belastingscenten nodig. Vlaamse gehandicapten, Waalse werklozen, migranten uit een land waar ze vervolgd werden. Natuurlijk zijn er grenzen aan mijn gulheid, maar het zijn mijn centen, en zo wil ik ze besteden.

Ten derde, probeer ik helemaal niet de aandacht te verleggen. Waarom zou ik? Ik probeerde Knuppeltje enkel te beledigen. Ik denk niet dat je haar egoisme kan bestrijden met rationele argumenten, dus beleef ik er liever wat plezier aan ook. Het punt blijft dat Belien dik met de poep bloot ging, net als het kotsbehang.

Ten vierde, natuurlijk weet ik wel wat Knuppeltje tegen mij heeft. Ik zeg haar de waarheid.
Hazo, jouw punt blijft dat Beliën en het kotsbehang met de kont blootgingen, maar je hebt wel lekker van de gelegenheid gebruik gemaakt om Knuppeltje te beledigen.
Ik vraag me af hoe jij mij denkt te kunnen beledigen door er vanalles bij te sleuren waar niks van klopt. Volgens mij heb je daar alleen jezelf belachelijk mee gemaakt.

Maar omdat je toch van je eigen onderwerp wilt blijven afdwalen met als enige doel Knuppeltje te beledigen, vergeet dan niet dat Knuppeltje ook werkte en afdroeg. Aan haar gulheid zijn evenzeer grenzen als aan de jouwe.

Jij bent helemaal geen toffe pee als je beweert dat mijn generatie gulzigaards zijn omdat ze van een brugpensioen konden genieten waar jijzelf wellicht niet meer voor in aanmerking zult komen.
Je liegt dat je zwart ziet door te zeggen dat niet de politiek daarvoor verantwoordelijk is. Het IS namelijk dezelfde politiek die vandaag het brugpensioen afbouwt die het ooit inbouwde.

Lul er echter gerust nog wat over door.
Degene die je wilde beledigen hééft namelijk geen uitkering, noch een brugpensioen. Niks van dat aales dus waar jij blijkbaar afgunstig op bent. Wel drie kinderen die vanaf de dag dat ze afstudeerden ook werkten voor dezelfde gehandicapten, werklozen en migranten waar jij met zoveel plezier voor beweert af te dragen. Zij zullen, evenmin als jij, op brugpensoen kunnen gaan maar, als ik je eigen lijn doortrek, aan jouw uitkering, brugpensioen of pensioen meebetalen.

Als Knuppeltje dus iets tegen jou heeft dan is het omdat je een dikke hypocriet bent.
En dat is de waarheid.
__________________
Panda:Er is niets mis met die uitspraak uit de mond van Toback of Francken.Uiteraard wel als dat uit de bek van PhDW zou komen.De eerste 2 zijn democraten, de laatste is een fascist.
Knuppel is offline  
 



Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:48.


Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be