![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 28 december 2007 om 16:33. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Ge gaat toch echt wel verder moeten zoeken dan dat, om echte afhankelijkheid van een maatschappij aan te tonen zenne Mittie. Rioleringen, afvalwaterverwerking, waterleidingen, allemaal zaken die perfect onder privaat bestuur afgehandeld kunnen worden, zonder enige maatschappelijke inbreng... Komkom, harder en dieper nadenken, ze zijn er hoor, de argumenten, en ik ken ze zelf ook, maar ken jij ze wel? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Hehe, ik vraag me af wat Duvelke hierop zal antwoorden.
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Waarom zou ik me gebonden moeten voelen door wat een Annemans te vertellen heeft? Kan je me dat eens verduidelijken? ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik vond die sjasbak wel goed gevonden. hoe uw kleine persoontje voor de rest niks voorstelt zonder de staat, kan iedereen zich wel voorstellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En j�*, ik zou geïnteresseerd zijn de kiesintenties van forenzen eens te zien in een statistiek: ik heb daar namelijk zo een ideetje over. Laatst gewijzigd door filosoof : 28 december 2007 om 16:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of ze dan ook effectief gelijk hebben, is een andere vraag, maar laat dat nu niet echt relevant zijn, nietwaar. ![]() Blijven zoeken Mittie, blijven zoeken, wie weet vind je het licht wel eens ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() En perfecte coordinatie voor correspondenties hoort daar niet bij.
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 28 december 2007 om 16:55. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() En wat hebben de armen hiermee te maken? Waarom probeer je altijd woorden in men mond te leggen. Is dat jouw tactiek om je gelijk te halen? triest dan hoor ![]() Trouwens, als bus EN tram staken... met iemand meerijden misschien?? ![]() en kom nu niet af met je argument: en wat met de mensen die niet durven vragen aan hun collega om mee te rijden? ![]() Stop aub met jezelf in bochten te wringen.
Chaos is het woord dat we bedacht hebben voor een orde die we niet begrijpen. Laatst gewijzigd door Duvelke : 29 december 2007 om 01:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
Leer eens met deftige argumenten afkomen, kerel ![]()
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
ik geef geen commentaar op de stakers eh. Tis sfax die met allerlei zever komt aandraven dat je bij de nmbs niet mag staken. ik niet.
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, jij bent degene die zich in allerlei bochten draait om de staking van die mensen goed te keuren. Treinreizigers/tramreizigers kunnen volgens jou andere oplossingen zoeken, terwijl je diezelfde voorwaarde niet stelt aan dat stakend personeel. Dat noemt werken met verschillende maten en gewichten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarnaast schort er heel veel bij de NMBS: dit is nog steeds een staatsbedrijf oude stijl waar werkgever als -nemer nog altijd niet begrepen hebben dat er nu andere mechanismen werken dan voorheen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals in Nederland: de treinen laten rijden en de reizigers niet controleren. Dit betekent dan een inkomensverlies voor de werkgever. Hou dat een tijdje vol en de directie zal wel openstaan voor gerechtvaardigde eisen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er zijn tal van opties wat die mensen kunnen doen om hun 'probleem' in de aandacht te zetten, zonder daarbij onschuldige mensen die er niets mee te maken hebben schade te berokkenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Dat is het woord dat voor mij ipv van bokitoproof mag komen!! Ik merk al jaaaren op aan mijn leerlingen in het 2de dat België zich kapot staakt te pas en onpas. Als kind van een mijnwerkersgezin hebben wij aan den lijve ondervonden hoe hypocriet deze rood of blauw of groen geplasticifeerde leeggelopen Michelinmannekes wel zijn! En doe maar op hoor, nu mag da smoeltje van Opel nog wat gaan zeggen ook op politiek niveau! Ik denk aan de farce met Volkswagen! De treinstakingen die inderdaad een belgenmop dreigen te worden. De heisa rond Renault. Waarom vluchten bedrijven naar Oostbloklanden? |
|
![]() |
![]() |