![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als, als.. Wat helpt dat ons vooruit? Dat ge-als is niet gebeurd en dus geen geldig argument, punt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat was dus ironisch bedoeld op de post van jamas, mocht u dat met uw reusachtig brein niet begrepen hebben. Het gaat precies zo goed niet hé, de laatste dagen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Iedereen maakt wel eens een fout. Ik ook, ik zal dat niet ontkennen. Ik had dat inderdaad niet door. En dan?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn gebuur ging deze namiddag naar z'n reisagentschap. Hij wilde een safari in de woestijn van Jemen. Zegt de reisagent: U bent zich bewust van de gevaren ? Gebuur: 't Is voor m'n schoonmoeder.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
veel blahblah en infantiele actie's opzetten , daar is hij goed in , maar verantwoordelijkheid nemen , homar , hij is zelfs te laf om het voorzittersschap op te nemen van het Eigen Belang ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |