![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Partijlid
|
![]() [quote="Silverback"]
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#142 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
In principe hebben ze alle thesissen in de centrale bibliotheek (de boekentoren). Ik weet wel niet of ze die ontlenen, ik betwijfel het, maar in de leeszaal zouden ze raadpleegbaar moeten zijn. De andere bewaarplaatsen zijn de vakgroepbibliotheek geschiedenis nieuwste tijden op de 5de verdieping van de blandijn of rechtstreeks bij de promotor. Mocht promotor nu Chris Vandenbroeke geweest zijn dan had je hem zonder problemen gekregen maar gezien het thema zal het hem niet zijn. ![]() David. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Partijlid
|
![]() ik heb besloten het forum powered ... te sluiten omdat een hobby niet uw leven mag gaan bepalen.
tijdsgebrek en in het achterhoofd houdende dat er in het leven belangrijker zaken zijn voor mij dan dit medium hebben mij geholpen om dit besluit te nemen. ik kan begrijpen dat dit voor sommige mensen wel een gegeven is om ff van te slikken vandaar dat ik deze topic hier nog een week open laat zodat jullie met elkaar eventueel mailadressen of kweet niet wat kunnen doorgeven. in de hoop te kunnen rekenen op jullie begrip. aan de mods bedankt voor jullie vrijwillige bijdrage. het gaat jullie allen goed. Voor de rest van de blablabla: één adres ![]()
![]() |
#144 |
Vreemdeling
|
![]() @ Yvonne,
Bedankt voor uw bezorgdheid, maar Anouk mag morgenvoormiddag naar huis; intussen zitten we hier met kleine Jasper en die is ook zo goed als genezen; het zal dus waarschijnlijk mijn beurt gaan worden. @Sabine, "twee serieuse wuven...???" Yucagira is ook hier hoor. @ Silverback, ik heb ook zo'n mail gekregen, waarom ik inlogde maar niet postte Deze Menapiër is moe (klein mannen bijhouden, dat kruipt toch in uw kleren hoor); morgen zullen we nog wel eens wat posten, ik heb namelijk een (theoretisch) kalme week voor de boeg. En : in het week-end toch nog één serieuse beslissing genomen; einde april gaan we nog eens naar Ibiza, kleinzoon wordt al twee jaar; dochter gaat waarschijnlijk ook terug werken, als receptioniste in het hotel van mijn schoonzoon; vanaf dit jaar staat het ook in de belgische catalogus van Neckermann; dus als je daar terecht komt, kun je in het Nederlands of Frans geholpen worden (of Duits, of Engels, of Spaans of Catalaans). Allé forumbabbelaars, Hasta mañana ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() Dat lijkt me een verstandige beslissing van haar.
Hoewel, ik meen mij te herinneren dat een aantal mensen er ook voor betaald hebben, echter ... , het abonnement moet wel verlengd worden en ... het jaar is al om ... ![]() Dus geen poot om op te staan. Gesloten ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Bijeengeschokken door posters op de laatste meeting in Gent. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Vreemdeling
|
![]() ahzo hier zitte jullie allemaal ben ik hier ook welkom????
Greetz SA |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() ik dacht dat de overschot diende om haar te belonen voor het opstarten van het forum, niet ?
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Greetz SA |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Burger
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Vreemdeling
|
![]() 8) 8) 8)
we zullen eens luister naar deze"levenswijze" man zeker |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Burger
|
![]() u heeft gelijk dat mag ik niet, alhoewel
![]() Alé ik verwijder mijn post, doet u het zelfde. dan is die duivelsteek hier weg |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Robrecht jongen, kan jij en je vriend De Rode Ridder zich wa kalmeren aub. ![]() Ben onlangs nog eens de kruisvaardersburcht van Bouillon gaan bezichtigen. Stond versteld over zoveel "barbaarsheid". ![]() Die arme Moren hadden dat ook gedacht en daarom zijn ze die kruisvaarders ook achterna gezeten tot aan hun bastion. jammer dat ze er ook gebleven zijn......... ![]() Ter info: (want iedereen dacht dat die "P", private betekende) "P" in PM staat voor "public". Alstublieft, dank u wel, graag gedaan. Als iemand nog last heeft met het vertalen van afkortingen, sta ik altijd ter dienst. Volgende keer zal er wel een overschrijving bij zitten..... ![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Vreemdeling
|
![]() leeg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Vreemdeling
|
![]() Allee, vooruit...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Vreemdeling
|
![]() Het is geen initiatief van de admins van het vorige forum...
En er zullen voorlopig geen mods aangesteld worden... |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
MOREN ![]() ![]() ![]() WIE WAT WAAR ?? HAHA Nad69 Son of Hannibal ! ![]() ![]() TARATARATATA .... Mijnen Durendal is juist scherp geslepen lijk een Gilette Mach III. CHARGEZ !! PAS DE QUARTIER !!
![]() |
![]() |
#159 |
Lokaal Raadslid
|
![]() En het nieuwe assistent nightshift-alfa-mannetje is ook present !
En Jens ook al, nu nog 235 anderen ![]()
![]() |
#160 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |