Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 9 maart 2004, 17:37   #141
Seba
Europees Commissaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Lijkt me logisch: iedere mannelijke bewoner van Borgerhout tussen de 15 en 25 jaar die nog maar in het zicht van een flik komt als er iets gebeurd is dat de commissaris belangrijk vindt mag mee naar het commissariaat en fotosessie is routine... ALS die mannelijke inwoner van Borgerhout allochtoon is, autochtonen mogen niet mee op de foto Of die man daarna ook nog veroordeeld wordt is een andere zaak: daarvoor moeten er eerst bewijzen zijn...
op toch maar politiek correct te blijven beweert onze Filosoof hier dat fotosessies "routine" zijn, laat me niet lachen jongen. U bent duidelijk nog nooit in Borgerhout en omstreken geweest Filosoof, en u hebt duidelijk geen enkel beeld van wat er zich de laatste jaren in Antwerpen afspeelt. Gemakkelijkheidsweg schuift u de schuld op de "racistische "politie
als homofobie een misdaad wordt, dan leven we in een totalitaire staat
Seba is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 17:41   #142
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne

Waarom gaat u off topic?
Wil u allochtone criminalileit in België gaan vergoelijken met oorlogstoestanden gepleegd door buitenlanders in het buitenland? Zit u dermate vergelegen om argumenten dat u u toevlucht hiertoe moet zoeken?
Dat doet hij altijd en dan geeft hij de anderen de schuld of zegt hij dat hij al geantwoord heeft.
Hanne,
Er wordt hier al twee of meer dagen gezeverd over de oorlog die de moslims tegen ons zouden voeren... dus haalde ik enkele voorbeelden in de andere richting aan (enkele maar, ik ken er véél meer)
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 17:53   #143
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

[quote="illwill"]
Citaat:
Een andere mooie conclusie die je kunt trekken uit de oh zo goeie dalende cijfers is dat wanneer we 2000 2001 en 2002 samen nemen dan krijgen we 2.945.851 misdrijven op 3 jaar tijd dus.
Tot hier is het correct.

Citaat:
Laten we hier een 10% aftrekken omdat er wel mensen tussenzitten die meerdere malen het slachtoffer worden.
Het aantal misdrijven heeft niet noodzakelijk iets te maken met mensen die er het slachtoffer van worden. Bij een inbraak kun je een hele familie als slachtoffer tellen, maar wie is er slachtoffer als iemand bv. verboden drugs bezit?
Je betoog is maw nergens op gebaseerd.

PS Cijfers over het aantal mensen dat slachtoffer is van misdrijven bestaan wel denk ik. Ik meen ze eens tegengekomen te zijn. Als het je interesseert wil ik wel eens proberen ze nog eens op te zoeken.
Brabo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 17:57   #144
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanne
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof
Hoe wil je nu dat ik een uitspraak doe over de betekenis een statistiek die bij oppervlakkige controle aan alle kanten rammelt, zoals ik al aantoonde en die hier wordt "bewezen" en aangevuld met schattingen veronderstellingen etc

U toonde nog niets aan, u komt enkel aandraven met wild guesses zoals die ene over de inhechtenisneming van allochtonen en het feit dat er geen Nederlanders van Marokkaanse afkomst zijn. Dat gelooft u toch zelf niet.
Als blijkt dat de allochtone bajesklanten 55 % van het gevangenisbestand uitmaakt in NL, en in Belgiëliggen die cijfers in de buurt, en de allochtone bevolking slechts een 15 % uitmaakt, hoe kan u die meer dan opmerkelijke WANVERHOUDING blijven ontkennen?

Je stelt: dat is dikke onzin

Niets van ! Dat is de realiteit, zeker voor minderjarige allochtone cirminelen die onmiddellijk naar voren geschoven worden door eigen geledingen, omdat de volwassen allochtone criminelen weten dat die minderjarigen na 5 minuten vrij komen.

(als ze onmiddellijk vrijgelaten worden , hoe kunnen ze dan jullie 55% van de gevangenispopulatie uitmaken Denk toch n�*, voor je gelijk wat overschrijft van 't is eender waar

Denk jij eens voor een keer na ! Die 55 % is een percentage dat slaat op het geregistreerde allochtone aandeel in de gevangenispopulatie. Indrukwekkend, maar het zegt niets over de absolute cijfers van criminele feiten, noch over het absolute aantal registreerde allochtone criminelen. En die 55 % bevatten die criminele jongeren niet die onmiddellijk op vrije voeten werden gesteld.
kronkel, kronkel...,zou Distel zeggen

Dan kan ik enkel uitspraak doen over de gebruikte methode. Je goochelt met jullie 55%, maar je vergeet in herinnering te brengen dat dat cijfer er slechts kwam door [size=6]véél [/size]veronderstellingen...... (gecopiëerd uit het zwartblokkrantje, Pallieterke of op een zwartblokkaderdag??)
Nee, Filosoof, jij goochelt met wild guesses omdat je het heel moeilijk hebt om de waarheid te erkennen, en nog meer moeite om het feit van het OVERPROPERTIONEEL AANDEEL van allochtone criminelen in de criminaliteitsscijfers onder ogen te zien. That's all. En uiteraard val je uit gemakszucht en als je zonder argumenten valt terug op VB-demoniserings-rethoriek. Iets anders verwachten we van jou ook niet.
Shoot the messenger, n'est-ce pas?
Ik goochel niet met uit de lucht gegrepen en onvolledige cijfers en als ZB'ers zich geviseerd voelen als ik hen tegenspreek is dat niet mijn schuld ocharme, de dutskes !
Oud 9 maart 2004, 18:17   #145
JoeQpublic
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Citaat:
Een andere mooie conclusie die je kunt trekken uit de oh zo goeie dalende cijfers is dat wanneer we 2000 2001 en 2002 samen nemen dan krijgen we 2.945.851 misdrijven op 3 jaar tijd dus. Laten we hier een 10% aftrekken omdat er wel mensen tussenzitten die meerdere malen het slachtoffer worden. Dan krijgen we dus 2.651.265 mensen die er BIJGEKOMEN zijn aan het aantal slachtoffers van criminele feiten.
Er wonen 10.000.000 Belgen hier. Dat wil ongeveer zeggen dat er 5 jaar nodig is om iedereen een keertje aan de beurt te laten om het slachtoffer te worden. Zeer geruststellend is dit.
Of wat vind je eigenlijk van deze cijfers?
Ik wacht? Of is hier weer een ontvluchtende of ontkennende uitleg voor?
sorry, illwill, je mag in september terugkomen voor het vak wiskunde

Slimmeke, als je op basis van (altijd zeer voorzichtig te analyseren) misdaadcijfers geaccumuleerd over 3 aansluitende jaren stelt dat er ongeveer een kwart miljoen misdrijven gebeuren en er een 10 miljoen Belgen zijn, dan geldt dat elke Belg volgens uw logica "ongeveer (4 maal 3 dus) 12 jaar nodig is om iedereen een keertje aan de beurt te laten om het slachtoffer te worden"

misdaadcijfers: te vaag om conclusies te trekken.
Zitten daar alle PV's tussen of elke klacht (ook onbehandelde)? Zelfs als ze volledig zijn, wijzen ze enkel op die feiten bekend bij politiediensten.
Oud 9 maart 2004, 18:19   #146
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

[quote="Brabo"]
Citaat:
Tot hier is het correct.

Het aantal misdrijven heeft niet noodzakelijk iets te maken met mensen die er het slachtoffer van worden. Bij een inbraak kun je een hele familie als slachtoffer tellen, maar wie is er slachtoffer als iemand bv. verboden drugs bezit?
Je betoog is maw nergens op gebaseerd.

PS Cijfers over het aantal mensen dat slachtoffer is van misdrijven bestaan wel denk ik. Ik meen ze eens tegengekomen te zijn. Als het je interesseert wil ik wel eens proberen ze nog eens op te zoeken.
Inderdaad ik had hier niet aan gedacht, maar ten eerste is 10% dat ik aftrek voor mensen die meerdere malen slachtoffer worden ook veel te veel plus dat ik inderdaad bij homejackings ook maar 1 enkel persoon tel. Dus ik denk dat het uiteindelijk wel wat compenseerd en dat de getallen er niet ver afzitten, maar als je ze kunt vinden, GRAAG!!!!!

Maar ik wacht nog steeds op ego filo zijn mening hierover.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 18:22   #147
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door JoeQpublic
Citaat:

Ik wacht? Of is hier weer een ontvluchtende of ontkennende uitleg voor?
sorry, illwill, je mag in september terugkomen voor het vak wiskunde

Slimmeke, als je op basis van (altijd zeer voorzichtig te analyseren) misdaadcijfers geaccumuleerd over 3 aansluitende jaren stelt dat er ongeveer een kwart miljoen misdrijven gebeuren en er een 10 miljoen Belgen zijn, dan geldt dat elke Belg volgens uw logica "ongeveer (4 maal 3 dus) 12 jaar nodig is om iedereen een keertje aan de beurt te laten om het slachtoffer te worden"

misdaadcijfers: te vaag om conclusies te trekken.
Zitten daar alle PV's tussen of elke klacht (ook onbehandelde)? Zelfs als ze volledig zijn, wijzen ze enkel op die feiten bekend bij politiediensten.
Deze link gebruikte Dies om een tegenreactie te geven http://statbel.fgov.be/figures/d352_nl.asp#2
En nu dat ik zijn info gebruik is het toch weer ik die verkeerde cijfers gebruik? LOL!!!!!!! Typisch hoor.
En inderdaad ik was even vergeten dat ik 3 jaar had genomen. Ok dus 12 jaar dan, hoeveel jaar word een gemiddelde mens?

Trouwens indien deze cijfers zo vaag zijn waarom gebruikt men ze dan steeds om aan te tonen dat de criminaliteit naar beneden gaat?
En wat ik nog vergeten was, deze site is toch zeer officieel hoor, of word hij misschien ontworpen door een vb'er?
Oud 9 maart 2004, 18:38   #148
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Inderdaad ik had hier niet aan gedacht, maar ten eerste is 10% dat ik aftrek voor mensen die meerdere malen slachtoffer worden ook veel te veel plus dat ik inderdaad bij homejackings ook maar 1 enkel persoon tel. Dus ik denk dat het uiteindelijk wel wat compenseerd en dat de getallen er niet ver afzitten, maar als je ze kunt vinden, GRAAG!!!!!

http://www.nationmaster.com/graph-T/cri_tot_cri_vic
http://www.nationmaster.com/country/be/Crime

Niet 100% betrouwbaar natuurlijk, maar het is nog net iets beter dan nattevingerwerk.
Oud 9 maart 2004, 18:43   #149
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brabo
Citaat:

Niet 100% betrouwbaar natuurlijk, maar het is nog net iets beter dan nattevingerwerk.
Lol, zoals je kunt zien hebben zij iets meer dan 21% van totale hoeveelheid slachtoffers. Is ook 1/5 niet? En zij hebben niet eens zo'n uitgebreide lijst als op de andere site. Om je gelijk te halen zou ik toch beter Dies zijn site gebruiken hoor.
Oud 9 maart 2004, 18:48   #150
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een andere mooie conclusie die je kunt trekken uit de oh zo goeie dalende cijfers is dat wanneer we 2000 2001 en 2002 samen nemen dan krijgen we 2.945.851 misdrijven op 3 jaar tijd dus. Laten we hier een 10% aftrekken omdat er wel mensen tussenzitten die meerdere malen het slachtoffer worden. Dan krijgen we dus 2.651.265 mensen die er BIJGEKOMEN zijn aan het aantal slachtoffers van criminele feiten.
Er wonen 10.000.000 Belgen hier. Dat wil ongeveer zeggen dat er 5 jaar nodig is om iedereen een keertje aan de beurt te laten om het slachtoffer te worden. Zeer geruststellend is dit.

Ps: sorry ging iets mis met de posting vandaar 2x.

Wat vind je trouwens van deze conclusie ego filo? Of wat vind je eigenlijk van deze cijfers?
Nu eens zoals het zou moeten :
Als we spreken over slachtoffers dan dienen we de misdrijven te
nemen waarvan wel degelijk een direct slachtoffer kan aangewezen worden.
Dus geldige categorien zijn :
Diefstal en afpersing : 484 000 gemiddeld/jaar
Gewelddadige misdrijven tegen eigendom : 103 000 Gemiddeld/jaar
Misdrijven tegen de lichamelijke integriteit : 69 000 Gemiddeld/jaar
Bedrogmisdrijven tegen de eigendom : 62 000 Gemiddeld/Jaar
Misdrijven tegen het kind : 2000 Gemiddeld/Jaar

Totaal : 720 000 Gemiddeld/Jaar.
10 000 000 Belgen => Statistisch gezien wordt iedere belg slachtoffer
om de 13.8 Jaar.

Wat ik ervan vindt : Het is inderdaad veel.
Wat is het punt van de mensen die deze cijfers gebruiken?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 19:06   #151
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Caféfilosoof, jij post hier moedwillig keer op keer de verkeerde informatie.

Het is VERWILGHEN, VERWILGHEN (!!!) die de kamer heeft toegelicht dat 1 groepsverkrachting per week plaatsvind, voornamelijk door migrantenjongeren. En niemand anders dan VERWILGHEN.

Ten tweede, criminaliteitscijfers moet je steeds bekijken in functie van het aandele in de bevolking. Wat jij natuurlijk nalaat.

Ga op café wat zeveren, met een tiental pinten achter de kiezen zullen ze u daar eerder geloven dan hier, debiel!
Werkslaaf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 19:20   #152
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

Geen cijfers? En dit dan:

Uit een vraag in de kamer antwoord VERWILGHEN dat er in het Brussels gewest gemiddeld één groepsverkrachting PER WEEK plaatsvind. DE DADERS ZIJN MEESTAL MINDERJARIGE MIGRANTEN.

http://www.weblex.irisnet.be/data/Cr...9/n/images.pdf

Hetzelfde fenomeen is anno 2004 nog steeds "in" en heeft zich ondertussen heeft uitgebreid naar Charleroi, Luik en Mechelen.

Verder opzoekingswerk leverde het volgende:

Amsterdam: Groepsverkrachting door 14 Marokkaanse jongeren in doofpot

http://krant.telegraaf.nl/krant/arch...jectgroep.html

In het volgend artikel leest u: "Volgens Voster is het ,,beleid'' om de buurt over groepsaanrandingen door kinderen met een overwegend Marokkaanse achtergrond niet in te lichten. ,,Omdat het de laatste tijd zo váák voorkomt. Dat is de realiteit.'' "

http://www.nrc.nl/nieuws/binnenland/1007188985732.html

Nog meer van dit fraais, alweer in de doofpot:

http://www.ad.nl/artikelen/Nieuws/1011334826694.html

Een reactie van de vrouwenraad:

http://www.vrouwenraad.be/standpunte...krachting.html

Marion Van San over haar rapport en de kritiek van Verschueren, nota bene op de website van het Centrum voor islam in Europe:

http://www.flwi.ugent.be/cie/CIE/vansan1.htm

Dit is een wetenschappelijk rapport (helaas) waaruit blijkt dat er wel degelijk een STERK VERHOOGDE CRIMINALITEIT IS BIJ MIGRANTEN, ongeacht de sociale situatie! (de cijfers wat lager, niet uit het rapport Van San, tonen je net hetzelfde) Marion Van San bekritiseert ook het principe dat criminaliteit geregistreerd wordt volgens nationaliteit (waardoor de cijfers er natuurlijk heel wat anders gaan uitzien, na de snelbelg-wet)

Nog meer cijfers nodig?:

"In Nederland werden vorig jaar 200.495 vonnissen uitgesproken. Van de veroordeelden waren 138.146 autochtoon en de rest, 62.349 allochtoon. Verdeeld over de groepen: Marokkanen 12.243, Turken 8.052, Antillianen 7.981, Surinamers 14.824 en de overige groepen allochtonen samen 19.339. Volgens deze cijfers zou ruim 31% van de veroordeelden een allochtone achtergrond hebben. En dat komt overeen met een rapport van het ministerie van Binnenlandse Zaken uit 1998. Men was toentertijd huiverig dit rapport te publiceren omdat men de percentages wel erg hoog vond. Gaat men deze cijfers doorrekenen naar de groepsgrootte dan blijkt dat Marokkanen 4,9, turken 2,7, Antillianen 9,4, Surinamers 5,6 en de overige allochtonen 1.9 maal zo vaak veroordeeld worden als autochtone Nederlanders."

Hier is de link voor meer informatie: http://www.heemland.nl/hl21-Criminal...llochtonen.htm

Of moet ik je tabellen geven met cijfers?

Tabel: Daders en slachtoffers moord en doodslag naar landsaard/etniciteit in 1997: http://www.maatschappijleerwerkstuk....tabel11_2.html

Trouwens, over de integratie lees je maar beter eens wat het AEL voor ons in petto heeft: http://www.gva.be/dossiers/-a/abou%2...identiteit.asp

Speciaal voor filosoof, dit heeft NIETS, maar dan ook NIETS met het Vlaams Blok of Johan De Mol te maken. Dus kom niet met die zever af.

LEZEN, mateke, LEZEN, in plaats van zever te verkopen!
Oud 9 maart 2004, 19:38   #153
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:

Lol, zoals je kunt zien hebben zij iets meer dan 21% van totale hoeveelheid slachtoffers. Is ook 1/5 niet?
Jij geraakte niet aan 21% per jaar, maar aan een 25% over 3 jaar. Toch een verschilletje, niet?

(Voor de doemdenkers: 21% per jaar is het gemiddelde bij geïndustrialiseerde landen.)

Citaat:
Om je gelijk te halen zou ik toch beter Dies zijn site gebruiken hoor.
Ik geef je enkel de cijfers die je nodig hebt, ik heb hier nog niet geprobeerd een punt te maken.
Het onderzoek waarop die cijfers afkomstig zijn, staat hier trouwens: http://www.unicri.it/icvs/publicatio...2000i/app4.pdf. De cijfers zijn niet gebaseerd op officiele statistieken, maar op een enquete op een staal van 1000 tot 5000 mensen per land.
Oud 9 maart 2004, 19:43   #154
Erich_Honecker
Vreemdeling

Erich_Honecker's schermafbeelding

Locatie: Berlijn, DDR -der Deutschen Demokratischen Republik-
Stuur een bericht via MSN naar Erich_Honecker
Standaard

Geachte,

[quote]Niet te verwonderen, het links gepeupel bestaat nog steeds uit stinkende arbeiders, het krapuul van de samenleving. je dacht toch niet dat er uit die hoek iets te verwachten was ...

Je gaat toch niet lelijk doen tegen mijn arbeiders paradijs he ???
De arbeider is de motor van de economie, van de welvaart, van de consumptie etc etc.....

En het zijn de kapitalistische werggevers die de arbeider proberen leeg te melken en die winst winst winst en nog een winst willen maken, alleen bij mij hebben ze pech........kapitalisten moet je leegzuigen..........en kaal plukken.........

Helaas moet ik wel toegeven dat je werggevers nodig hebt om een sociaal paradijs van de grond te krijgen.........anders is het immers niet betaalbaar en ga je als staat failliet........zoals in de DDR........

Maar in ieder geval......kapitalisten moet je heel kort aan de riem houden zoals een hond........anders worden ze te vrij.....foute boel...

Tsja, ter zake........die Turkjes die menen te moeten verkrachten...........

Behandeling die ik per decreet heb opgelegd:

-stevige afranseling op straat door de Volkspolitzei
-3 maanden isoleercel plus 1 wekelijkse marteling
- 6 maanden werkstraf in een kolenmijn of fabriek
- castratie van het geslachtsdeel zodat ze ”hem” de rest van hun leven niet meer recht krijgen
- onmiddellijke uitzetting als straf voltooid is

Aldus besloten,

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer!"
"Die Partei hat immer recht".
"Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..."

http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav
Erich_Honecker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 19:47   #155
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Citaat:

Lol, zoals je kunt zien hebben zij iets meer dan 21% van totale hoeveelheid slachtoffers. Is ook 1/5 niet?
Jij geraakte niet aan 21% per jaar, maar aan een 25% over 3 jaar. Toch een verschilletje, niet?

(Voor de doemdenkers: 21% per jaar is het gemiddelde bij geïndustrialiseerde landen.)

Citaat:
Om je gelijk te halen zou ik toch beter Dies zijn site gebruiken hoor.
Ik geef je enkel de cijfers die je nodig hebt, ik heb hier nog niet geprobeerd een punt te maken.
Het onderzoek waarop die cijfers afkomstig zijn, staat hier trouwens: http://www.unicri.it/icvs/publicatio...2000i/app4.pdf. De cijfers zijn niet gebaseerd op officiele statistieken, maar op een enquete op een staal van 1000 tot 5000 mensen per land.
Tja kerel waarom post je die link dan? Wat heb je nu aan cijfers die niet gebasseerd zijn op officiele statistieken.

Mijn cijfers zijn dus een stukje beter en zijn al erg genoeg niet? Ik wou nm. wel een punt maken.
Oud 9 maart 2004, 20:01   #156
Erich_Honecker
Vreemdeling

Erich_Honecker's schermafbeelding

Locatie: Berlijn, DDR -der Deutschen Demokratischen Republik-
Stuur een bericht via MSN naar Erich_Honecker
Standaard

Geachte,

Maak het toch niet zo lastig allemaal......ik heb toch net het behandelings recept voorgeschreven.........

Kletsen, kletsen, kletsen,........fout fout fout..........doen doen doen.......

"Vorwärts immer, rückwärts nimmer!"
"Die Partei hat immer recht".
"Die Mauer wird in 50 und auch in 100 Jahren noch bestehen..."

http://www.funet.fi/pub/culture/russ...al/sovnat1.wav
Erich_Honecker is offline   Met citaat antwoorden
Oud 9 maart 2004, 20:16   #157
Brabo
Parlementslid

Brabo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Tja kerel waarom post je die link dan? Wat heb je nu aan cijfers die niet gebasseerd zijn op officiele statistieken.Mijn cijfers zijn dus een stukje beter en zijn al erg genoeg niet?
Slachtofferonderzoek levert over het algemeen betrouwbaarder cijfers dan officiele statistieken. Officiele statistieken geven nl. enkel het aantal misdrijven aan waarvan aangifte is gedaan, wat voor een systematische onderschatting van de criminaliteit zorgt.

Citaat:
Ik wou nm. wel een punt maken.
Ik meende dat hier al voldoende aangetoond was dat de manier waarop je de cijfers interpreteerde foutief was (geen schande trouwens). Nu geef ik je dan de cijfers die je nodig hebt en nóg ben je niet tevreden...
Oud 9 maart 2004, 20:48   #158
filosoof
Banneling

Standaard

[quote="illwill"]
Citaat:

Ik wacht tot je al je onzin verteld hebt en dan geef ik een opinie of ik laat je tegen de grote open vlaktes orakelen (tenzij ik het nodig vind je halverwege een duwtje te geven)
Oud 9 maart 2004, 21:17   #159
filosoof
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
55% van de gevangenisbewoners zijn NIET IN NEDERLAND GEBOREN.

Dat stond gisteren in het Nederlandse ALGEMEEN DAGBLAD.

Misschien kan je het betreffende krantenartikel nog eens herlezen Filo.

"Het ging vooral om voorlopig gehechten (5995).
6085 mensen werden door de rechter veroordeeld. "

Samen dus een 12.000 personen.
De overige gedetineerden zijn tot hechtenis veroordeelden, vreemdelingen in afwachting van uitzetting en passanten die wachten op een plaats in een tbs-kliniek.

Bij de 45% die WEL in Nederland geboren zijn, zullen naar verhouding een gelijk percentage eveneens van allochtone afkomst zijn.

Of je dat nu leuk vindt of niet Filo, dit zijn gewoon feiten!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
Bij de 45% die WEL in Nederland geboren zijn, zullen naar verhouding een gelijk percentage eveneens van allochtone afkomst zijn.
Dat veronderstel jij dus... bewijzen?
Oud 9 maart 2004, 23:13   #160
Werkslaaf
Burgemeester

Standaard

En de caféfilosoof blijft er maar op los lullen. Tegen de cijfers en rapporten die ik voorgelegd heb kan geen kat op. En ze spreken niet in het voordeel va nde migrant.

Alle links gelul terzijde, het is bedroevend te zien dat de slachtoffers van misdrijven op eigen kosten met psychiatrische begeleiding moeten behelpen terwijl de daders andermaal op vrije voeten staan op rooftocht naar een nieuw lekker kontje.

Wel, ik hoop OPRECHT dat uw vriendin/vrouw/dochter eens goed gepakt wordt d oor een bende Noord-Afrikaans crapuul. Misschien ga je je op datmoment ook beginnen afvragen WAAROM er niets over gezegd wordt, WAAROM er niet harder tegen opgetreden wordt en WAAROM we dergelijke toestanden laten escaleren, WAAROM statistieken verdraait worden net totdat de migrant er niet meer gehavend uitkomt.

Maar tja, tot nu is het een ver-van-mijn-bed-show, he?! Zolang dat het maar niet in JOUW achtertuin gebeurd. ondertussen zijn er in Brussel alleen al jaarlijks méér dan 50 voor het leven getraumatiseerde dames bij waar de Marokkanen eens met z'n allen hun zaad in verschoten hebben.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be