![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verijderde aanslagen met de daaropvolgende bekentenissen zijn niet goed genoeg voor meneer. Er moeten eerst doden vallen... Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb liever minstens één vergelijking met een gepleegde aanslag, Yoda.
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() HVT in Antwerpen dan he seg
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De aanslag van B&H tegen Dewinter!
Die was toch ECHT? |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Om die discussie over aanslagen even met cijfers dood te slaan: http://forum.politics.be/showthread.php?t=87608
In 2006 was er 1 islamitische aanslag in de EU en 1 extreem-rechtse aanslag. Dat is nu niet iets om ons zorgen over te maken. Eventueel straatgeweld van beide groepen zal wel een ander beeld geven, maar daar hadden jullie het niet over.
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Welke uiterst rechtse aanslag bedoel je?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Hans Van Temsche, de talrtijke raids van de skinheads in belgie, de talrijke raids van neo nazi's, die tel je niet mee zeker?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Mijn bericht was enkel om te illustreren dat verschillende posters onzin aan het uitkramen zijn over de hoeveelheid aanslagen door Islamisten en extreem-rechts, (extreem)-links en seperatisten zijn veel actiever als het op aanslagen aankomt. Nu is er natuurlijk een verschil tussen aanslagen als in Madrid en Londen enerzijds en bv de opgeblazen prullenbakjes in Corsica anderzijds, maar dit geheel terzijde.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Partijlid
|
![]() Dit bericht verbaasd mij totaal niet. je moet is kijken naar een documentiare die ze in Engeland hebben gemaakt. Ze gingen undercover in een van de grootste moskeeen van hun land. Echt angst aanjagend wat je te zien krijgt.
http://www.youtube.com/watch?v=peFQWuk4nuo . Dit is deel 1 van 6. Zeker de moeite waard om is te bekijken. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Link eens wat info door over de honderden slachtoffers. Die van de laatste twee maanden volstaan.
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je hebt het uiteraard over de veel actievere aanslagen van het 'sepératistische' VB in Baskenland en Ierland.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 16 februari 2008 om 11:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh komaan denk je echt dat ik me wat ga bezig houden met links voor je te verzamelen? Mechelen ben je al vergeten zeker? Het geweld in duitsland? Homo's die gemolesteerd worden in amsterdam? Maar als jij tijd teveel hebt mag je me even de links geven naar de honderden gewonden in europa door moslims die van de laatste 2 maanden volstaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Beweren is bewijzen. Anders zwijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en die talrijke raids van neonazi's of skinheads heb ik inderdaad gemist. Waar moet ik Joe Van Holsbeek en Guido Demoor in feite plaatsen? bij de raids of bij de gangbangs? De gemolesteerde homo's in Amsterdam.... horen die bij jouw extreem rechts? Dan toch wel het islamitische extreem rechts hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 16 februari 2008 om 12:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Yoda : 16 februari 2008 om 12:16. |
|
![]() |
![]() |