![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Niet zeker van de effecten op lange termijn. slecht voor kinderen zonder ADHD = amfetamine. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Ik heb er toch men bedenkingen bij...
Waarom nu pas..is de grote vraag. Naar mijn mening is het niet meer of minder om de Vlaamse kiezer 'terug' naar links te trekken. Een 'middel' zoals er wel meer zijn. Ik zie die 'gravensteengroep' nooit hun eisen hard maken. Daarbij...vooral dat men het niet kan nalaten de nadruk te leggen dat de Vlaamse eisen geen monopoly van extreem en en minder mate rechts mag zijn..zegt veel. ALS MEN ECHT BEZORGT IS OM VLAANDEREN...SLAAT MEN DE HANDEN IN ELKAAR. Nu kapt men op rechts en (extreem) rechts, om een zelfde doel te bereiken. Daar wringt iets in... Ik denk dat...vanaf links terug meer stemmen haalt...deze groep zal verdwijnen als sneeuw voor de zon. Laatst gewijzigd door De Prof : 27 februari 2008 om 14:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Er zijn genoeg verstandige VL die in de kranten hebben laten optekenen dat dat erg dom is; maar doe maar; we zullen wel zien. Ik denk echter niet dat er veel landen zijn die dat zullen begrijpen. de hoofdstad van europa binnen zijn grenzen afstaan ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
U zal dus veel beter moeten doen. Die zever maakt ons helemaal niet bang, integendeel, uw frustratie spreekt boekdelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Uiteraard begrijpen die mensen dat niet, die hebben dan ook geen Waalse entreneusse aan hun been.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vlaanderen (zowel links als rechts) is bereid die bluf te doorprikken Vlaanderen wordt onafhankelijk ... en Brussel wordt het aanbod gedaan van een gegarandeerde tweetaligheid ... te nemen of te laten en dan blijft er geen enkel argument meer over ... Vlaanderen wordt onafhankelijk, met of zonder Brussel , maar het zullen de Brusselaars zijn die moeten kiezen, niet de Waalse politieke partijen ... Laatst gewijzigd door Anna List : 27 februari 2008 om 14:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
rijke mensen zagen altijd als hun zuur verdiend geld moeten afgeven ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maak dan toch dat je van die zagende Vlamingen af bent. Ze zijn zo onuitstaanbaar dat het ongelofelijk is dat de franstaligen er zo aan vasthangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Maar dat verandert niets aan de waarheid die u en ik kennen juist?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Ja wat is het nu? Ze bestaat niet of hangt het er vanaf hoe u het bekijkt?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Brussel wordt tweetalig... maar ik vrees eerder frans-arabisch kijk maar naar gemeenten als Anderlecht, Molenbeek, Koekelberg, Schaarbeek, St-Joost, Laken, Vorst... Bijna 55 % is vreemdeling in Brussel ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij toch ook? Je spendeert al je tijd hier om te zeggen hoe slecht Vlaanderen toch is. En toch zuig je je eraan vast als de eerste best teek. Leg dat eens uit?
|
![]() |
![]() |