![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat er in het algemeen niet veel mensen zijn die respect hebben voor linksen .Pubers of niet.Waar ging je nu tegen betogen, tegen nationalisten die opkwamen voor Vlaanderen,sja stelleke linksevolks -en landverraders begot!Ge zijt er anders wel als de kippen bij om ander volk cultuur en land te verdedigen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Hoeveel leden telt ze dan?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar hoe ik een volksverrader zou zijn, is me nog net geheel duidelijk...
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Feit is wel dat je gaat betogen tegen Vlaams-nationalisten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Telt ze genoeg leden om meer dan een marginale (lees: onbeduidende) beweging te zijn?
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Banneling
|
![]() Weet ik veel, Stuur ze een e- mail en vraag het es he hoeveel leden ze hebben.Alhoewel ze nooit onbeduidend kunnen zijn daar zijn ze te belangerijk voor.
Laatst gewijzigd door vlaanderen72 : 7 maart 2008 om 11:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Erg vet was de betoging toch niet heb ik me laten vertellen. Er waren bijna evenveel tegenbetogers. De reclame op dit forum heeft anders ook niet zoveel geholpen lijkt me zo.
Laatst gewijzigd door system : 7 maart 2008 om 12:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() NSV Antwerpen heeft, zover ik weet, rond de 60 a 70 leden. Vrij groot voor ene politieke studentenvereniging, dus. (ALlleen het LVSV heeft meer leden.
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat weten we dan ook weer. Wat milieubewustheid betreft kunnen de NSV-ers dus alvast wat leren van de ALS-ers. Niemand van hen vindt het immers nodig CO2 filters te dragen.
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Het is niet veel soeps, zeg het zo maar. Na al die reclame en oproepen door de herauten van het extreem-rechts gedachtengoed. Geen succes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |||||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() pets pets, daar slaat de werkelijkheid Knuppel in het gezicht.
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 7 maart 2008 om 13:02. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() [quote]In het verdraaien van de waarheid zijn ze kleine meesters. Ik zeg wel kleine meesters, want zelfs dat lukt hen niet.
Laatst gewijzigd door system : 7 maart 2008 om 13:08. |
![]() |
![]() |