![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() de meeste van die illegale gelukzoekers zijn boeren, ja ! Half of helemaal analfabeet, onderontwikkeld...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet echter niet of het op de situatie van toepassing is.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik wil niet absoluut bruin zijn. Ik boots niemand na. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() In een door en door verrot land als "België" waar korrupte land- en volkverraders de skepter zwaaien, kan men onmogelijk vertrouwen hebben in statistieken, dat moet zelfs u toch wel snappen ? Hoe kan men leugenaars en bedriegers vertrouwen ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik vrees dat u dom bent. Dat is niet om u te beledigen, maar een discussie vraagt wel om bepaalde aannames. Bijvoorbeeld dat we hier in het Nederlands schrijven en niet in het Frans. Ook is er de aanname dat we hier in een democratie leven. Dat betekent dat in principe gegevens controleerbaar zijn. Als u denkt dat officiële statistieken niet kloppen, kunt u die onvolkomenheden aantonen. Als u vindt dat zowat alle politiekers corrupte land- en volksverraders zijn, dan moet u dat kunnen aantonen. U hoeft dat niet in uw eentje te doen. Als u gelijk hebt, kunt u dat samen met partijgenoten doen. U kunt samen met anderen andere volksvertegenwoordigers kiezen (natuurlijk moet u wel voldoende medelandgenoten van uw visie overtuigen).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb je al gezegd dat ik niet speciaal bruin wil zijn. Ik smeer dus niets op mij. Ik heb je ook al gezegd dat ik Belgisch ben, en al mijn voorvaderen tot de onafhankelijkheid van België Hoe het komt dat mensen me al hebben aanzien voor Poolse, Marokkaanse, Zuid-Amerikaanse? Misschien omdat een nationalieit niet af te lezen is van iemand zijn gezicht. Misschien komen de vooroordelen niet overeen met de realiteit. Ja ik loop soms wat op straat rond tijdens de werkuren. En ik kom niet alleen "blanke gepensioneerden, en ...donkergekleurde allochtonen" tegen. Alle mensen die tijdens de werkuren op straat lopen zijn werklozen en misdadigers? Kan het dat ze op andere tijdstippen werken? Ben ik, die er dan tussensloop, ook op slag werkloos of leef ik dan van de misdaad? Al de mensen die tijdens de werkuren berichten op dit forum zetten, zijn dat ook allemaal werklozen? En zie jij, die op straat rondloopt, hoeveel mensen er werken? Dat moet je ook zien om te durven stellen dat "een zéér hoog percentage profiteert van de werkloosheidsvergoeding, leefloon en ziekteuitkering." In elk geval, als je me tijdens de werkuren op straat ziet, moet je me niet meetellen bij de werklozen of criminelen, en ook niet bij de allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb gezegd dat men me reeds gehouden heeft voor een Poolse, een Zuid-Amerikaanse en een Marokkaanse. Ik heb ook gezegd dat ik tijdens de zomer al eens mijn identieitskaart mag tonen aan de politie. Ik beloof je dat ik de volgende keer zal vragen waarom. In afwachting kan jij misschien eens antwoorden op de vragen : Alle mensen die tijdens de werkuren op straat lopen zijn werklozen en misdadigers? Kan het dat ze op andere tijdstippen werken? Ben ik, die er dan tussensloop, ook op slag werkloos of leef ik dan van de misdaad? Al de mensen die tijdens de werkuren berichten op dit forum zetten, zijn dat ook allemaal werklozen? En zie jij, die op straat rondloopt, hoeveel mensen er werken? Dat moet je ook zien om te durven stellen dat "een zéér hoog percentage profiteert van de werkloosheidsvergoeding, leefloon en ziekteuitkering." In elk geval, als je me tijdens de werkuren op straat ziet, moet je me niet meetellen bij de werklozen of criminelen, en ook niet bij de allochtonen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Soit. Als de allochtonen allochtonen blijven, impliceert dit dat de adepten van de buitenmateriële krachten zich aanmelden als een nieuwe machtsfactor in Europa. Demografie, weet je wel. Wie zei ook alweer : “le ventre de nos femmes nous donnera la victoire » ? Terecht vraagt Sjaax zich af “waarom de mensen de ogen sluiten voor de realiteit”. De realiteit is dat zich problemen aandienen die van een andere gehalte zijn als de hoofdbrekens die nu opgeroepen worden door een cartoon, of de hinder die een arts veroorzaakt als hij zo brutaal is om van de verkeerde sekse te zijn. De realiteit die ons beloert is even anders: de mensheid staat dicht bij een onomkeerbare catastrofe. Zelfs tijdens het guurste dieptepunt van de Koude Oorlog was doomsday verderaf. Want met de Sovjets kon onderhandeld worden. Wat zich aandient is echter doof voor argumenten: overleg met een smeltende gletsjer is geen optie, het is ook lastig onderhandelen met een wassende zee of een oprukkende woestijn. ’t Zal ook moeilijk beraadslagen zijn met de haveloze massa die noordwaarts uitbreekt, het kaalgevreten continent Afrika achter zich latend. Het is nu al quasi niet te doen om bepaalde bevolkingsgroepen ervan te overtuigen om wat terughoudender te zijn met de voortplanting. Ter illustratie: een Afrikaanse vrouw die geen kinderen baart wordt als heks beschouwd en wordt uit de gemeenschap gestoten (ook als ze in Europa woont). Anderen kweken niet omdat de traditie zulks oplegt maar omdat ça apporte la victoire. Ooit al eens naar het ecologisch inzicht van moslims of Afrikanen gepeild, Sjaax? Moet je zeker doen als je eens goesting hebt naar een bad van intensieve verbijstering. Succes verzekerd. Sjaax vraagt ons de ogen niet te sluiten voor de realiteit, welnu, de realiteit die zich meldt is er een van een afgetakelde wereld, opgebruikte voorraden, massale volksverhuizingen en opperste verwarring. Spanningen zullen overhand toenemen. De adepten van de buitenmateriële krachten zullen hun numerieke overmacht en hun halsstarrige godsijver laten gelden. Ze beschouwen de gebeurtenissen als de voltrekking van het plan van god, zichzelf beschouwen ze als het instrument van god, hun handelen staat in het teken van het godsplan. De beloning voor al die godsijver is het hiernamaals, in hun achterlijke fantasie helemaal niet imateriëel maar bevolkt met gewillige wijven die dartelen in weidse tuinen met fonteinen en dies meer. Tegen die achterlijke praal zal het lastig argumenteren zijn, ’t is nu al quasi niet te doen, wat als de problemen onbeheersbare proporties aannemen? Het ziet er slecht uit als de allochtonen inderdaad allochtonen blijven, als hun aantal zal toegenomen zijn en als bijgevolg de ratio teruggedrongen wordt. Dient het gezegd dat doomsday behoort tot de terminologie van de adepten van het buitenmateriële? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je bent nog niet goed ingeburgerd forumspook. Wil je het respect verdienen van islamapologeten als Filosoof, dat moet je op tijd en stond een scheidsrechter half dood slaan, het liefst in groep, want lafheid is een heldendaad, of een buspassagier doodstampen, of eisen dat je met een bivakhaarmuts achter het loket mag zitten omdat je vooral geen respect mag hebben voor de lokale cultuur, gebruiken of met democratische meerderheid gestemde reglementen want de religieuze eisen van een primitieve woestijnbarbaar hoor je, zeker als progressieve, als het summum te vinden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
de Universele Verklaring van de Rechten van de Mens Laatst gewijzigd door driewerf : 30 maart 2008 om 10:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Denkt u dat u tot de discussie bijdraagt door te schelden en vals te beschuldigen? Beschuldigingen die u alleen kan herhalen, maar niet kan onderbouwen. U noemt iedereen die niet zomaar meegaat in uw haat dhimmie en nu apologeet (een nieuw woordje geleerd?) Maar argumenteren lukt niet zo goed. Ik kan begrijpen dat u een blinde haat voelt, haat is immers een menselijk gevoel. Kan u begrijpen dat niet iedereen een blinde haat voelt? U beweert dat men pas door Filosoof aanvaard wordt als je geweld verheerlijkt. Kan je dit aantonen? Nee natuurlijk niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |