![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Statuten soms nog alleen met uitgeschreven examen,en via ministriele besluiten die altijd heroepen kunnen worden,en niet meer met koninklijke besluiten via de grondwet.
We zijn vrij tot op het moment dat we kiezen, van dan af controleert de keuze de kiezer Laatst gewijzigd door BitterSweet : 25 maart 2008 om 23:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat de echte ambtenaren zelf betreft, deze zijn gewoonweg onbetaalbaar geworden, en sommige ervan stellen dan nog eisen boven hun reeds riante vergoedingen (politie...). Maar nogmaals, over de contractuelen, niets dan goeds. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Burger
|
![]() Blij dat we het daar dan eens over kunnen zijn.
(Al weet ik niet zoveel over de verloning bij de politie en zou ik me daarom liever onthouden van commentaar over dat onderwerp.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Misschien kunnen we het beter hebben over hoe de schade van de binnenschippers gaat vergoed worden... Of is het normaal dat die enorme schade geleden hebben om de koopkracht van de hardwerkende ambtenaren te verhogen? Laatst gewijzigd door Chipie : 27 maart 2008 om 10:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Je weet goed genoeg (of anders zou je het toch al moeten weten) dat die schade NIET vergoed gaat worden. Zo simpel is dat. Leg je er maar bij neer. Blijf jij altijd zo lang zeuren terwijl je weet dat je geen been hebt om op te staan? Ga eens bij de Jehova-getuigenen langs: ik denk dat die mensen met zo'n attidude wel kunnen gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Maar kruip eens uit uw plastieken zak en vraag U eens af of dat het eerlijk is dat uw 'winst' gerealiseerd wordt door onschuldigen doelbewust schade te berokkenen... Ik weet het... Vakbonden staan voor 'eigen zak eerst', maar toch... Vooral leden van het AVC zouden zich vragen moeten stellen... Waar werd hen geleerd dat zij hun 'rechten' mogen verdedigen door anderen t(zelfs doelbewust) schade te berokkenen?... Bent U niet het symbool van blind egoïsme? ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 28 maart 2008 om 09:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Burger
|
![]() Ik egoïst? Hahaha sta me toe even te lachen!
Staken is een uiterste maatregel waar je laat zien dat je als groep solidair bent met elkaar en er dus niet met je gesold kan worden! Jij bent er altijd als eerste bij om te klagen over vakbonden, maar als het er op aankomt profiteer jij nu ook van vakbondsacties die in het verleden zijn gevoerd door 'stoute zakdragers' die voor iedereen een betere CAO hebben afgedwongen. Dit terwijl jij geen dag loonverlies hebt geleden omdat je staakte of mee ging manifesteren. De egoïst in het hele verhaal ben jij zelf! Maar goed : omdat jij manifest morele bezwaren tegen vakbondsacties hebt stel ik voor dat jij even berekent hoeveel je in de loop der jaren onrechtmatig hebt verkregen en dat dan wegschenkt aan een fonds voor de slachtoffers zoals jij ze ziet. Wat je nu doet is gewoon gratuit in het rond trappen, en je maakt totaal geen indruk moet ik zeggen! Kruip anders in de teletijdmachine en ga terug naar de Middeleeuwen...wel ver genoeg , want met de Gilden viel ook niet te spotten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Dus als U in groep doelbewust andere mensen schade berokkent om uw doel (hogere looneisen, behoud van verworvenheden enz) te bereiken, dan is U geen egoïst?! ![]() Als ik samen met enkele anderen U morgen ga gijzelen (en U belet bvb uw verlof op te nemen) of uw eigendom verniel omdat ik perse dubbele maaltijdcheques wil hebben, dan ben ik geen egoïstl? ![]() Tjonge, tjonge... Vergoed vlug die binnenschippers, verontschuldig U en ga U bezinnen... ![]() En laat Uw zak zakken in de zee... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Geen argumenten meer? Zwijg dan gewoon! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() ok..
Dus als U in groep doelbewust andere mensen schade berokkent om uw doel (hogere looneisen, behoud van verworvenheden enz) te bereiken, dan is U geen egoïst?! Als ik samen met enkele anderen U morgen ga gijzelen (en U belet bvb uw verlof op te nemen) of uw eigendom verniel omdat ik perse dubbele maaltijdcheques wil hebben, dan ben ik geen egoïstl? ![]() |
![]() |
![]() |