![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2007 Hier kunt u discussiëren over de uitslag, de coalitiebesprekingen en meer... |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
N-VA heeft afgedaan (hebben ze een ministerpost aanvaard?) - VB heeft niet afgedaan maar mag niet meespelen - Lijst DD is een open vraagteken wat Vlaamse radicaliteit betreft - Wat schiet er feitelijk nog over. Leve België dan maar? Ik hou het hier in ieder geval voorlopig voor bekeken. Ik heb lang gedacht dat Vlaamse éénheid dé oplossing was om ons te verlossen van de Belgische onstaat. Niet dus. Ik heb er mijn buik van vol. |
|
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#143 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() In tegenstelling tot wat ik dacht komt er wéér een staatssecretaris tegen fiscale fraude maar wel toegvoegd aan.....de minister van financiën.
Hopelijk vindt Arena haar peperdure douche terug , ze is best op haar plaats in de federale regering, na de enorme puinhoop op franstalig onderwijs. En naast deze ministers, nog 7 stsecr...het kan echt niet op. Alhoewel bij de eedaflegging bij de koning zag ik een écht tjeef-gezicht van YLT, zo van :" 15 juli trek ik hier de stekker uit en ben ik koning, keizer, kardinaal van VL." , nog 4 maanden comedie spelen . Hoop doet leven. |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Ik denk niet dat het zo simpel is. Als ik feremans hoor klagen dat de ACW'ers geen ministerposten krijgen denk ik, dat is goed nieuws voor Vlaanderen. Misschien komt de CD&V wel als winnaar uit de machtsstrijd in de CVP. Dat wil zeggen, geen staatshervorming, geen regering. |
|
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen Robert. De N-VA heeft geen ministerspost aanvaard. Ze heeft wel haar goedkeuring gegeven aan wat er vandaag gebeurde: een regering aan de macht brengen zonder sardientje in de communautaire pan.
![]() |
#147 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
U probeert altijd uw ideale wensdroom als het reële alternatief te formuleren ; dit is een vorm van narcistische denktrant .
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Desalniettemin heeft de N-VA haar goedkeuring gegeven aan de regering Leterme. Ook al was dat zogezegd niet eens nodig.
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 maart 2008 om 16:50. |
|
![]() |
![]() |
#150 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
NVA heeft dit gedaan in ruil kan je zeggen voor een expliciete herbevestiging van cd&v en Leterme dat ze zich zullen inzetten om een redelijke staatshervorming te realiseren ....Taktisch een goede zet volgens mij van NVA
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 maart 2008 om 17:00. |
|
![]() |
![]() |
#152 |
Gouverneur
|
![]() De eerste keer dat ik je zonder woorden zie vallen , met de mond vol tanden ....allez probeert nu eens logisch te denken , ofwel volledig aan de reële kant (om het met Kant te zeggen : in de orde van 'sein' , ofwel volledig aan de idealen-kant (de orde van het 'sollen') . Zonder voortdurend op kinderlijke wijze die twee ordes door elkaar te halen .
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En de belgicisten zulen de regering niet laten vallen. Dit apenland moet overeind gehouden worden. Tot elke prijs. De Vlamingen betalen het wel.
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is daar een goede reden voor misschien?
![]() |
#155 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Uw oordeel hierover is het oordeel van een kind .
![]() |
#156 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen, ze zijn van nul en van generlei waarde. En dat hebben ze opnieuw bewezen. Nochtans hebben zij wél de macht.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 20 maart 2008 om 17:09. |
![]() |
![]() |
#158 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
de connectie ontgaat mij eerlijk gezegd. realitair: http://www.vandale.nl/vandale/opzoek...oord=realitair Van de andere fouten ga ik vanuit dat u dat zelf ook wel weet. On topic: de voorspelde bocht is al gemaakt voor 90°, in juli komen er nog eens 90° bij. De grote staatshervorming zal misschien wel groter zijn dan een lilliputter, de enige vraag die we nog moeten oplossen is of het een big-endian of een little-endian wordt. |
|
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
#160 |
|
![]() Wél dus. Iedereen is nu even gedesïllusioneerd. Logisch ook. Maar de vorming van een federale regering heeft nog nooit zo 'gewrongen' als nu. En het wordt iedere keer moeilijker. Hou de moed erin.
|
![]() |