![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Persmededelingen In dit forum kun je discussiëren over persmededelingen die verschenen zijn op onze portaalsite. Persmededelingen kunnen ons steeds via dit adres worden toegestuurd. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() De VLD wordt aangevreten door LDD (wij weten dat er alarmerende interne peilingen zijn...). Een Vlaamsgezinde correctie op het Belgicistische liberalisme vanwege de kiezer.
De CD&V kan op eigen kracht niet meer aan de bak komen en is dus verplicht de NVA aan boord te houden. Een Vlaamsgezinde correctie op de Belgicistische christendemocratie vanwege de kiezer. Over de neergang van de SP-a moet ik het niet hebben, zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We hebben een peiling gedaan bij 3 personen aan het station van Leuven.
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
NVA geraakt enkel over de kiesdrempel door de populariteit van Leterme, een tijdelijke gril van de kiezer die 'goed bestuur' wou. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() ![]() Peilingen? Laten we het bij serieuze indicaties houden, asjeblief. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
QED Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De B.A.B. is dus geen nieuwe partij maar een aparte VZW en staat dus los van de B.U.B.
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er wordt een status-quo voor de monarchie nagestreefd. Democratisch is de BAB dus al niet.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() als me dit geen thread om verwart van te geraken is
![]()
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, je vergeet zelfs de dt-regels.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Ik heb ze nooit gekend, dus vergeten gaat nogal moeilijk
![]() Ach, ik probeer er wat aan te werken.
![]() |
#156 |
Schepen
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat: