![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() nee niet echt nee...
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
... moet van mijn part alles kunnen. maar dit is België, en België moet dringend zijn imago opkuisen, en B&H zijn daar het perfecte groepje voor (na de flater met de huiszoekingen bij de PKK-Belgie) dus de wetten zijn aangepast (begrip privé militie verruimd) de orders zijn via de politiek aan de parketten gegeven ... barbertje zal hangen. ze gaan ferme advocaten nodig hebben ... en toch nog op hun bek gaan ik zou aanraden om voor de tribune adv Luyckx (een grote naam/acteur die met succes allerlei linkiewinkie allo spul verdedigde) te nemen en voor de coulissen Storme (de autoriteit op gebied van vrijheden, maar daardoor (onterecht) van al te rechtse sympathie verdacht, daarom zeer geschikt ter ondersteuning achter de schermen) succes hopelijk komt er iemand op de barricaden voor onze grondvrijheden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() Moest er in Geel nog plaats zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#147 | |
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() moet ik op zo'n onnozelheid nog antwoorden ook?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Als men echt wat mensen in een dronken bui op een privé feest wil gaan bestraffen, dan is men al even erg bezig als nazi's. Met andere woorden: wordt niet wat je zelf veroordeelt. En ja: dat geldt bij mij voor iedereen in België. Als bv een groep moslimfundi's in gesloten gemeenschap Westerlingen willen uitmaken, doen ze maar. Dan heb ik er geen last van. Enkel als ze mij en en andere Westerse vrouwen voor hoeren beginnen uit te maken en lastig beginnen te vallen, heeft de wet de plicht om op treden. Zolang ze onderling stoom afblazen, zonder dat er een Westerling mee geconfronteerd moet worden, is het in mijn ogen geen terrein waar de wet zich mee moet moeien. En zo kunnen we verder gaan. Ieder heeft recht op zijn mening en iedereen mag die verkondigen, smaakvol of niet. Als iemand de mening toegedaan is dat men bepaalde andere groepen mag liquideren, is dat diens mening. Het is aan een ander om ze niet te delen en deze persoon duidelijk te maken dat zijn mening niet juist is, maar dat doe je niet met vervolging, want dan maak je die persoon ergens ook een martelaar. Denk bv aan de zaak Verbeke. Niemand zou die man ernstig genomen hebben en niemand zou die man zijn boeken gekend, laat staan gelezen hebben, totdat men er zo een heisa rond creëerde. Men heeft van die man een martelaar gemaakt en het revisionisme enkel sterker gemaakt. Hartelijk gefeliciteerd poco-nazi's, doe zo verder met je muilkorf en binnenkort durft niemand hier nog te denken. De wet moet daden en geen woorden en nog minder gedachten corrigeren. Laatst gewijzigd door Boadicea : 4 mei 2008 om 12:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
Ten tweede: deze beelden zijn normaal niet voor jou ogen bestemd. Ze waren in gesloten kring gemaakt, zonder toestemming van betrokkene en zouden jou dus normaal nooit bereikt hebben. En vraagje: hoe nuchter waren die mannen op de film? Ben jij zeker dat je in een dronken bui jezelf nooit belachelijk zou maken? Zo'n gedrag moet in mijn ogen dus niet gestraft worden, omdat het niet bestemd was om anderen te kwetsen. Die bende nullen kan er niet aan doen dat er poco-nazi's met lange tenen bestaan en dat er infiltranten met geheime camera's die beelden rond sturen. Eigenlijk heeft die journalist die neonullen hun privacy geschonden en tegen de wet gehandeld. Of moeten deze mensen dan plots geen rechten meer krijgen, omdat hun visie strookt met de jouwe? Als jij daar volmonding "JA" op kan antwoorden, ben jij al even gevaarlijk in je gedachtengoed, dan je bende die je viseert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
* Under a scientific dictatorship, education will really work with the result that most men and women will grow up to love their servitude and will never dream of revolution. There seems to be no good reason why a thoroughly scientific dictatorship should ever be overthrown. --Aldous Huxley |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() ben jij dan een neocon?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
![]() De wet hoort zich te moeien tot op zekere hoogte in het privégebeuren van mensen voor de veiligheid van anderen.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
Feit blijft dat het verboden is om mensen zonder hun medeweten en zonder hun toestemming op een privé aangelegenheid te filmen. Die journalist deed dat wel en bracht die beelden uit. Dat is eigenlijk ook verboden. Juridisch gezien is het dus 1-1. Racisme is een verboden gevoel, dat niet meer uitgedrukt mag worden, maar dient opgekropt tot de bom barst met alle gevolgen van dien. Schending van de privacy is ook tegen de wet. Privé dedectives die op die manier zouden werken, om een overspelige echtgenoot te betrappen, riskeren hun licentie, maar een journalist mag het wel. Dat is twee maten en twee gewichten. Als die jongere van B&H dat in het openbaar zouden doen, kan ik aannemen dat er mensen aanstoot aan zouden nemen en zou ik het niet erg vinden, als men er dan tegen zou optreden, maar dat doen ze dus niet. Daarnaast heb ik dus ook het gevoel dat als men inderdaad B&H zou vervolgen op basis van onwettig bewijsmateriaal, we hier dus met een gevaarlijk precedent zitten en we hier inderdaad een echte nazistaat aan het worden zijn. Wat die jongeren doen is in mijn ogen smakeloos en dom, maar om het te verbieden ... Het is ook niet verboden om Westerse vrouwen voor hoeren uit te maken. Daar treedt men ook niet tegen op. Laat het zo. De mensen zouden terug weerbaar moeten worden en minder gepampert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
President van Europa
Europees Commissaris
|
![]() Linkse studenten mag men bij een anti-nsv betoging blijkbaar preventief oppakken,
neo-nazi's werden tot op de autostrade vriendelijk door de staatsveiligheid begeleid. Blijkbaar werkt men in Belgie met twee maten en gewichten. Dat was de stellingname van een groen parlementslid die in een zitting vroeg om actie te ondernemen naar aanleiding van de hitlerbijéénkomst...
![]() |
#156 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Moslimextremisten mogen antisemitisme plegen buiten de feestzaaltjes.
Ze worden streng toegesproken, en mogen daarna met de minister mee op schoolreis: http://www.standaard.be/Artikel/Deta...+antisemitisme BERINGEN - Federaal minister Peter Vanvelthoven trekt vandaag, vrijdag, samen met de Beringse jongeren die beschuldigd werden van antisemitisme naar het Anne Frankmuseum in Amsterdam. Aanleiding is het incident begin december tussen Turkse en Joodse jongeren in Beringen. Na wat heen en weer geroep gooiden de Turkse jongeren stenen naar de herberg waar de chassidische jongeren verbleven. De stenengooiers werden prompt beschuldigd van antisemitisme. Ahmet Koç, voorzitter van de moskeevereniging in Beringen en kabinetsmedewerker van Vanvelthoven, bracht de Beringse jongeren en hun ouders samen na het incident. Ze verontschuldigden zich ook tegenover de Joodse jongeren. Op initiatief van minister Vanvelthoven trekken ze vandaag naar het Anne Frank-museum waar ze leren over de Joodse cultuur en geschiedenis en zo het Joodse volk zullen leren appreciëren en respecteren. Vanvelthoven vindt dat het gedrag van de jongeren niet door de beugel kan, maar in plaats van hen te stigmatiseren wil hij hen aanmoedigen elkaar te leren respecteren. (kvh)
![]() |
#158 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | ||
|
![]() Citaat:
Weerbaar zeg je? Ik voel mij niet geroepen om mij te gaan verweren tegen zotten; echt niet. En ik zou niet weten waarom ik er mij zou moeten tegen verweren als men het kan voorkomen.
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat Knuppel wil aantonen dat het gerecht met twee maten en gewichten weegt Die zuivere fysiek racistische aanval van die bende Turken op Joodse kinderen is bewezen en die komen er vanaf met een gratis uitstapje. Bij Blood & Honour gaat het om verdenkingen van racistische uitspraken en die wil men vervolgen. Laatst gewijzigd door daiwa : 4 mei 2008 om 16:41. |
|
![]() |
![]() |