![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ga in hongerstaking. Daar is begrip voor in dit land. Schmink je ook nog wat bruin en zeg dat je van den vreemde komt.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Staatssecretaris
|
![]() U weet de ballen af van het christendom.
Geef toe dat het toch wel vreemd is dat er een éénmalige som van 10 miljard volstaat om de gevolgen van een uitzonderlijk zware natuurramp te verhelpen, terwijl met een jarenlange donatie van dezelfde som, nog geen bal vooruitgegaan werd geboekt in een streekje dat, vergeleken bij de rampgebieden in Azië, maar een speldekopje groot is.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Partijlid
|
![]() De meeste christenen die ik ken belijden met de tong en niet met het hart...
Toch raar dat de meeste atheisten meer christen zijn in levenswandel dan de christenen die ik ken zelf... |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Partijlid
|
![]() wat denk je dat je doen moet als je door de mazen van het net valt???
leef eens zonder noemenswaardig inkomen en dak boven je hoofd... Zal je onmiddelijk kunnen antwoorden op je eigen vraag... |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() Ik bedoel levenswandel...
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
1.Je gaat officieel te werk volgens het boekje:http://www.mi-is.be/themes/POD/publi...ngids%20NL.pdf en u zoekt een plaats bij een opvangtehuis 2.Kraken en een referentie adres aanvragen om een leefloon te krijgen. Dat zijn de dingen die ik zou doen met een persoonlijk voorkeur voor 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() Bwoaaah,
Ik ben zeker dat er niet veel mensen onterecht geschorst worden. Soms bij vergissing, wat daarna weer rechtgezet wordt. Er zijn zelfs gebieden waar er nagenoeg niet geschorst wordt. Toch mooi van die RVA, medunkt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
Gebieden waar er geen werk is of de werkloosheidsgraad hoog is? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Bwoaah,
Er is alleen heel vervelend werk en vervelend werk. Ik ken geen andere. En in sommige Belgische gebieden hebben ze eerst gezorgd dat er geen werk meer is. Daarna is dat een reden om niet te schorsen. In een ander bekend gebied schorsen ze dan weer veel sneller. Er is dus evenwicht. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Staatssecretaris
|
![]() Wie niet weet wat christendom echt is en dus daar maar een eigen gefabriceerd beeld van heeft en daar naar leeft, is daarom nog geen christen.
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() Voila, ze, al men geld is opgedronken. Dat het maar rap terug stempelgeld is.
Ik vind dat ze de arbeiders meer moeten laten belastingen betalen, zodat de werkloze meer uitkering kan krijgen en dus ook meer kan drinken. Laatst gewijzigd door Plantival : 27 juli 2008 om 15:19. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar is sterk vraag naar typetjes zoals u. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1)Om te beginnen, moet je in het verleden reeds een herscholing of bijscholing hebben aangeboden gekregen en deze geweigerd hebben zonder medische reden. Anders schorst de RVA niet, maar krijgt de VDAB op zijn donder dat ze jou ommiddelijk een scholing moeten geven. 2)Als je samen woont ben je geen alleenstaande, maar een samenwonende. De regels waaraan je moet voldoen om als alleenstaande beschouwd te worden staan duidelijk in de wet. 3)De bedrijven nemen juist wel mensen boven de 50 aan, omdat ze daar voordelen voor krijgen van de staat. 4) 33% invaliditeit kan je reeds door de arst van het RIZIV laten vaststellen. Eens die door een RIZIV-Arts is vastgesteld, kan de RVA je gewoon niet meer lager zetten. 5)In een tijd van de informatica, werken veel bedrijven via internet voor solicitaties. Je kan dan gemakkelijk bewijzen dat je actief werk zoekt met de emails 6) Je kan bij de VDAB gebruik maken van hun pc en internet om te soliciteren, zij helpen je daar dan ook nog eens met het opstellen van je email en cv. Er bestaat dus geen enkel reden waarom jij vanaf 1997 tot 2008 werkloos zou moeten zijn gebleven. Je bent nu 52 jaar, in 1997 was je dus amper 41 jaar. Een leeftijd waarop het helemaal niet onmogelijk is om een herscholing te beginnen en daarna vanuit het herscholingcentrum een job aangepast aan je medische toestand te vinden. Je schorsing is dus volledig terecht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Partijlid
|
![]() Beste Guerin,
Als jij bereid bent om elke cent die je hebt af te geven, de controle over elk facet in je leven, oa wanneer je opstaat, thuiskomt, gaat slapen, eet, relaties, ... en een volmacht te ondertekenen voor �*l je bankrekeningen, ja zowel lopende rekening als spaarboekje, dan mag jij voor mijn part in een opvanghuis gaan, waar je zelfs als je werkt nog geen 20 euro drinkgeld hebt in een week, en waar hun enige doel met jou is om je zo lang mogelijk daar te houden, zodat ze zelf niet zonder werk en een woning vallen en zouden moeten doen wat jij voorstelt... |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() :-p
Alles neem ik terug wat ik hier heb verkondigd. Ik raad iedereen aan om zich met geen enkele politieke strekking in te laten, zich te ontfermen over de armen van deze wereld en zich te bekeren tot het ware geloof in Jezus Christus als Gods enig geboren zoon die voor ons gestorven en verrezen is opdat wij van onze zondige natuur bevrijdt zouden kunnen worden. Het einde is nabij en de mensenzoon zal spoedig terugkomen, gezeten op de wolken met grote macht en majesteit. hallelujah. Laatst gewijzigd door King of beggars and fleas : 27 juli 2008 om 15:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Minister
|
![]() [quote]
Citaat:
Ik geef je voor 200% gelijk wat je schrijft! . Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 27 juli 2008 om 16:01. |
|
![]() |
![]() |