![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Mag ik u persoonlijk de fuck van de week (*) overhandigen? ![]() (*) De fuck van de week is bedoeld voor wie het getrol van de azert-igen over "Vlamingen die elkaar niet verstaan en geen Nederlands praten" ernstig wenst te weerleggen, en daarmee dat soort Belgicistische waanbeelden geheel ten onrechte enige relevantie bezorgt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Parlementslid
|
![]() De SOMME?!?!?!?!?!?!
![]() Ik had eerder gedacht aan een leuk slootje net voor Brasschaat en dan zo naar het oosten toe tot de Duitse-Nederlandse grens. Alles daaronder is voor jullie! Veel plezier d'rmee! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Parlementslid
|
![]() OH ja, da's waar....uhm...Wallonia-Nova dan? Zou dat dan een goede naam zijn voor Nederland?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 12 mei 2008 om 12:42. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Parlementslid
|
![]() YEAH...de fuck van de week is er weer uit! Deze hele week kunnen we weer over het verschil der beide landstalen praten. Vlaams Contra Nederlands !! Als ik naar jullie journaal kijk (WAT? doen Nederlanders dat dan?...ja echt wel, zelfs mijn schoonmoeder in H O L L A N D, die net onder Rotterdam woont kijkt al vele jaren 's-avonds naar het journaal op zowel de Nederlandse zender als de Vlaamse zender) dan valt het me toch iedere keer op dat ik er geen hout van snap. Wat een raar taaltje dat Vlaams
![]() P.S.: De fuck van de week mag maar 1x per week uitgedeeld worden Meneer R.Roy ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | ||
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Burgemeester
|
![]() Geweldig! Ik hoopte al sinds de oprichting van de PVV dat Wilders eigenlijk een grootneerlandist was, maar hij leek steeds een staatsnationalist... Ik ben zeer verheugd het te horen, maar de manier waarop kon beter:
''Dan krijgen wij de haven van Antwerpen erbij''... tja dat klinkt niet mooi voor de Vlamingen. Maar wel: Wilders wil een hereniging niet opdringen, hij organiseert liever een referendum. ![]() In feite is de PVV nu niet heel erg afwijkend van andere Nederlandse partijen. Ook de PVN van Nawijn (die echter nooit verkiezingssucces heeft gehad) was voor een referendum voor hereniging. Enkele VVD-kopstukken (Frits Bolkestein bijv.), bij D66, bij andere partijen zijn ze allemaal wel enigszins voor, maar hebben het niet rechtstreeks in hun partijprogramma opgenomen. D66 is voor, maar vindt dat de Vlamingen het initiatief moeten nemen (omdat zij de kleinere partij zijn). Geert Wilders lijkt het nu om te draaien omdat hij er nu zo openlijk over uit komt. Ik hoop alleen dat hij niet gaat lijken op een imperialist. Als hij ook wat minder zou zeveren over de islam, kan deze onthulling positief werken. Filip Dewinter heeft laatst ook gezegd dat hij voor samenwerking is, maar wel als twee onafhankelijke staten. Maar omdat hij van Vlaams Belang is, is dat weer misschien slechte publiciteit. Wilders zei al dat hij 'niets met het VB te maken heeft', dus dat is positief. Ik ben benieuwd naar de reactie van Rita Verdonk. ![]() ![]()
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() .
Laatst gewijzigd door Burkide : 12 mei 2008 om 12:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Parlementslid
|
![]() Rita, die hebben we nog maar niet verteld dat er een Nederlandstalig gebied is onder de Rijksgrens van het Koninkrijk der Nederlanden. Maar als ze het eenmaal door heeft, dan zijn de vlamingen echt de pineut!!!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien is dit beter voor iedereen :
Vlaanderen met Nederland. Wallonië met Frankrijk. Zo leeft iedereen in een eentalig land, met dezelfde cultuur. Geen communautaire problemen meer en het indruk voor zowel Vlamingen als Walen in echte landen te leven. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Groot-Frankrijk. Talen: Frans, Occitaans, Bretoens, Waals, Picardisch, Letzeburgs, Duits, Baskisch, Gaumais,... ![]()
|
|
![]() |
![]() |