![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Er moet nog wel wat aan gesleuteld worden hier en daar maar dat gaat de goeie richting uit!! ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister-President
|
![]() Wel trek men woorden terug, het zijn er maar 99,99%. De rest is begaan met de arbeider(ster).
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Gouverneur
|
![]() Ik heb net uitgerekend dat mijn loon in 2007 met 4,7% is gestegen. Moet ik me nu ook schamen omdat het meer is dan de indexering. Of is het nu mijn schuld dat er nog steeds armoede is in België of de wereld.
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vindt je het normaal dat zowat iedereen van het koninklijk huis een dotatie krijgt ? In Nederland krijgen alleen de koningin en haar troonopvolger geld, de rest gaat daar werken voor zijn geld. Dat men tante Fabiola een pensioentje geeft, daar kan ik mee leven, maar toch geen 1,5 miljoen euro voor iemand die alleen op de nationale feestdag en de koningin Elisabethwedstrijd uit haar paleis komt.
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het concept " koning" dateert van de Middeleeuwen. Als met het einde van de "koning" ook het einde van Belgie wordt ingeluid dan is dat maar zo!
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() was dat ook anderhalf miljoen euro, die 4,7 procent opslag van u?
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Hey wake up, wij leven intussen al in 2008 ! De middeleeuwen zijn al lang afgelopen. Een koningshuis hebben we helemaal niet meer doen, over en out. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Partijlid
|
![]() *knip*
Racisme is bij wet verboden.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? Laatst gewijzigd door Diatonos : 19 mei 2008 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken).
![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Diatonos : 19 mei 2008 om 20:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Parasiet is dus een correcte term. Niet voor een poco natuurlijk.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
![]() Ga bij Berre Bleiter janken.
Ik veracht extreem-rechts, extreem-links, mensen die mij hun religie willen opdringen en misdadigers (van jongeren die geen respect meer hebben voor gezag tot managers die miljoenen aan belastingen ontduiken). Zijn er nog gewone, seculiere democraten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, je hoeft daarom niet afgeschilderd te worden als een extreem rechtse omdat je allochtonen parasieten vindt. Dus met deze trek ik mijn woorden dan ook terug. Laatst gewijzigd door kamiel spieces : 19 mei 2008 om 20:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Ga bij Berre Bleiter janken" is een achterlijk argument en wijst op een intellectuele armoede.
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() racisten zijn extreem rechts, dat is de algemene definitie.
|
![]() |
![]() |