![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Vind jij die fierheid over Mohammed dan niet misplaatst? Ik wel! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
En ja, ik ben hier geboren... ik ben een product van deze cultuur en deze maatschappij, draag voor een stukje die erfenis van generaties voor mij en zie mijn leven ook in het verlengde daarvan. En ja, daar ben ik fier op en dat wil ik me ook achter scharen. In de wetenschap dat we uiteindelijk alleen maar kunnen streven naar het goede binnen onze eigen beperkte visie op de wereld en op wat nog komen zal. Dus, dank u voor de felicitaties, ze zijn op z'n plaats. Waarin die Amerikaanse militaire avonturen zullen resulteren, dat zal de toekomst uitwijzen... Ik stel vast dat Europa deze keer niet zomaar kritiekloos op de buik is gaan liggen voor de ex-kolonie. (om maar eens een relativerende term te gebruiken) En dat het krediet voor toekomstige slippertjes van de VS al serieus geslonken is. Ik verheug me in het feit dat er stilletjesaan een eigen Europese visie op internationale politiek gestalte begint te krijgen. Het is nog niet veel, maar het is toch al dat. Dus ja, ook hier kijk ik niet met een somber "mea culpa" naar de toekomst, maar met hoop en vertrouwen... Er zullen nog rampen gebeuren, dat ligt nu eenmaal in de aard der dingen, maar over de lange termijn geloof ik in dit continent!
![]() |