![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Minister
|
![]() De eerste regel heb ik gejat, de tweede regel zelf verzonnen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op het vlak van gescheiden afval en regenwater volgt Vlaanderen sinds enige tijd het voorbeeld van Nederland. Wie een nieuwe woning bouwt wordt niet alleen verplicht tot het scheiden van regen-en afvalwater, hij moet ook een regenwaterreservoir voorzien.
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat dat 'verzonnen' maar weg.
![]() |
#145 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
#147 |
Minister
|
![]() Ik heb de zin zelf samengesteld. Bedoel je dat het de waarheid is, dan deel ik je mening. Bedoel je dat je de regel al eerder hebt gezien, dan ben ik benieuwd waar.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben jij altijd zo onzeker of ligt het aan mij?
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik ben heel zelfverzekerd en zelfbewust. Denk ik eigenlijk toch wel een beetje, zo af en toe. Of zou ik misschien, eventueel beter nog iets zelfverzekerder kunnen doen? Ik ga nu toch wel twijfelen. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoeveel keer hebben we al gelezen dat Vlaamse patienten in handen vallen van dokters ea die hen niet begrijpen? Dat ze daar eens mee gaan zagen bij de "Raad van Europa"... Het kan dan over mensenlevens gaan en niet over een stelletje arrogante franskiljons voor wie alles niet naar hun zin verloopt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleen zijn er nu meer en meer mensen die eens beginnen nadenken over die toestand en het stilletjes welletjes vinden... Van dat soort tegemoetkoming maken de franstaligen alleen maar misbruik, als het al geen misprijzen is... Het feit dat lessen Nederlands meer en meer in trek komen bij sommige franstaligen bewijst toch ook dat ze begrijpen dat er iets niet OK was... Ze lokken met werk in Vlaanderen, op voorwaarde dat ze voldoende Nederlands kennen zou ook al een stap in de goede richting zijn, dacht ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Meer oppervlaktewater zuiveren als drinkwater voor Vlaanderen zal dus nog minder evident zijn.
Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 7 juni 2008 om 17:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je moet Wallonië niet beperken tot Charleroi en Mons he! Toerisme is dan weer vooral voor de ardennen, maar ik kan je verzekeren dat er hier veel hardwerkende Walen wonen die gerust de vergelijking met de Vlamingen kunnen doorstaan. Walen hebben veel ruimte en veel werkkrachten, wat Vlaanderen mist, maar veel Vlamingen hebben de troeven van Wallonië ontdekt en maken er gretig gebruik van!! Als Wallonië zich kan ontdoen van de PS mentaliteit, die gelukkig niet overal heerst, dan kan Wallonië rap groeien en de evenknie worden van Vlaanderen. Als de Vlamingen eens begonnen met alle Walen niet over dezelfde kam te scheren , zou er al minder wrevel zijn: de Walen worden door hun politici veel te weinig gestimuleerd en zeker nu , door hun politiekers verwaarloosd: alles draait om Brussel!! Trouwens: wie gijzelt reeds een jaar lang gans België?? Niet de Walen he, maar een handjevol dikkenekken uit het Brusselse, gesteund door de Franstalige politiekers, maar zeker niet door het overgrote deel van de Walen!! Sinds ik zelf hier woon, zie ik de realiteit wel wat anders!! |
|
![]() |
![]() |