![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() - ik vond dat hij beter nederlands praat dan zijn papa.
- ik vind dat die commissie eens mag discuteren over zijn mercedes-R - wat ik gezien heb van zijn leven is precies het deel dat gans Belgie ook zou willen doen, een beetje de onnozelaar uithangen op recepties - en ze mogen eens een goei jobdescription uitvoeren voor hem: wat is uw return on investment voor het land Belgie, is gehandicapten bezoeken of ziekenhuizen bezoeken rendabel, en waarom houdt die clown iedereen bezig ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Staatssecretaris
|
![]() Schrijft men iets in de franstalige pers over de eventuele troonopvolging door prins Filip? Worden er daar peilingen gehouden of hij al dan niet geschikt is?
Want we horen dergelijke verhalen alleen maar over Vlaanderen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
De royals hebben niet door dat we de 21 ste eeuw zijn binnengewandeld , onnozel gehouden door hofdignitarissen en slippendragers �* la De Croo. Als je verleden jaar een jacht koopt in Italië met onze belastingscenten en even later komt een vlaamse jachtbouwer vertellen dat hij bij hen meer jacht had gekregen voor minder geld, dan weet je het wel. Gisteren nog gehoord , de nederlandse regering gaat de kosten inventariseren van het koninklijk jacht, een doodnormale zaak. Hier moet je in allerlei ministeries gaan zoeken en spitten wat de royals ons kosten. Kortom die van Laken zijn in hetzelfde bedje ziek als Wallo/Brux voor de vlamingen: too little, too late ! En de "veranderingswil" is écht tegen hun zin, je kan het zo van hun gezicht aflezen. Laatst gewijzigd door boerenverstand : 6 juni 2008 om 10:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij zegt iets en dan pikt hij een woord uit de zin en stelt een vraag terug.. IK vraag mij zelfs af, moest je een moderne robot met een stevig AI programma ertegenover zetten of die niet meer intelligente dingen zou zeggen en vragen dan Filip. De vraag blijft staan, waarom mag hij jan en alleman zo bezighouden en kan hij niet gewoon rendabel werk zoeken. Dus het koningshuis als economisch missibedrijf, en een stuk van de winst voor belgie is de investeringen in de twee richtingen begeleid door de economische missies: verhouding return versus dotatie |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Minister
|
![]() Ik hoop dat de Koning - Filip - achter de schermen weer orde op zaken zal stellen. De Augiasstallen benodigen dringend een grondige uitmesting. De troepen moeten weer in de hand gehouden worden. Ik heb er goede hoop op dat de Kroonprins het land weer op orde zal stellen achter de schermen.
Een republiek dat is de losgelaten lelijkheid en decadentie. Enkele omhooggevallen "universitairen" uit de middenklasse die elk om beurt het land kapot maken. Premier Verhofstadt tot in de oneindigheid.
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() hoe meer die bende op tv komt , hoe groter de degout wordt
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Minister
|
![]() Deze vond ik nog ergens op mijn HS. Veel leesplezier.
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Was Rudy Bogaerts een paar maanden geleden niet overleden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Minister
|
![]() Interessant artikel maar de klemtoon ligt toch nog op sensatie. Zowel Bogaerts en het magazine leven (leefden) daar natuurlijk van.
![]() |
![]() |
#152 |
Banneling
|
![]() Off
With Their Heads |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat heb ik gisteren gelachen met het programma Koppen,daar kwam nen gast op die precies in zijn broek had gedaan,ik kreeg er met bepaalde momenten echt kompassie mee,hier antwoord ik niet op heb ik er van onthouden......
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het Belgisch worstenhuis leefde nooit ergens dan van sentatie. Als er geen sensatiemedia hadden bestaan die overdadig aandacht besteedden aan zijn trouwpartijen, geboortes en schandalen had geen kat er zich 178 jaar voor geïnteresseerd.
![]() |
#155 |
Minister
|
![]() Nee, royalisme en monarchisme waren zeer brede stromingen in de publieke opinie. Nog nooit de filmbeelden gezien van Boudewijn's huwelijk en de eerste rit door de straten? Hoeveel tienduizend man kwam daar op af? En in vroegere tijden was iedereen Koningstrouw - op militante wijze zelfs. Vorst, God en Vaderland. En zeker in België.
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Als ik er meer over nadenk is
Philip De Taaie eigenlijk de perfecte figuur voor een land zoals La Belgique. Verkwisting, inefficientie en zich voor het buitenland belachelijk maken troef. We gaan nog goed lachen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |