![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgens mij zei hij alleen dat zijne papa God was. nu zeggen kinderen vooral dat hunne nonkel commisaris bij de plies is.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() Het is geen probleem. Ik verkies mijn wil boven uw logica.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Dus nogmaals, je kan Hem niet klasseren als zijnde 'een wijs man' anders ben je onlogisch en inconsistent bezig zoals ik al aanhaalde wat André de Hollander zei over Hem. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
'In hun geest heerst duisternis en ze zijn vervreemd van het leven met God, omdat ze hem niet kennen en hun hart voor hem gesloten hebben. ' Efeziërs 4:18 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
* Parci schuilt voor bliksem ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Ik zie de inconsistentie niet.
Ik schreef: Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Parlementslid
|
![]() Zeggen dat Jezus een wijs man is, is niet logisch en inconsistent.
Je kan maar drie dingen zeggen van Hem: zot, leugenaar of Zoon van God. Zeggen dat hij een wijs man is klopt niet. Een wijs man die zegt dat Hij God is kan alleen maar liegen, zot zijn of ook echt God zijn, maar niet een 'wijs man' zijn zoals jij aanhaalt. Laatst gewijzigd door luc154 : 11 juni 2008 om 14:37. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 | |
Minister
|
![]() Citaat:
- wijs man - hippie - rebel - Esseen - radicale godsdienstvernieuwer - vrome jood Wie bent u dan om dat inconsistent te noemen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Wijs man kan niet, want een wijs man die zegt dat hij God is terwijl hij het niet is, is niet wijs maar zot. Een hippie die zegt dat hij God is, is ofwel zot, ofwel leugenachtig ofwel God maar niet simpelweg een hippie. Een esseen enz... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 11 juni 2008 om 15:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() Wat als Johannes gelogen heeft?
![]() |
#157 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Jezus_%...ch-kritisch%29
Laatst gewijzigd door André de Hollander : 11 juni 2008 om 15:26. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 In het begin was het Woord en het Woord was bij God en het Woord was
God. Jezus zegt hier gewoon niets. En Thomas antwoordde: Mijn Heere en mijn God! hier is het Thomas die het zegt 58 Jezus zei tegen hen: Voorwaar, voorwaar, Ik zeg u: Vóór Abraham geboren was, ben Ik. hij zegt niet dat hij God is. 18 Ik zeg dit niet van u allen; Ik weet wie Ik uitverkoren heb. Maar de Schrift moet vervuld worden: Wie Mijn brood eet, heeft zijn hiel tegen Mij opgeheven ook hier: hij zegt niet dat hij God is.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We kunnen het snel testen nietwaar.
In't geniep bestraal ik de ballen van een goede forumgelovige. Dit met een dosis straling die wetenschappelijk gegarandeerd brokken maakt. Als God zo almachtig is, en onze forumgelovigen echte gelovigen zijn en geen hypocrieten, dan zou mijn actie alleen mij tot de hel verbannen, en zou het zaad van de gelovigen niet meer of minder beschadigd zijn dan voor mijn actie.
![]() |
#160 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |