![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het lijkt me gewoon een erg smakeloze en wat achterbakse grap. En een erg zinloze ook, want heeft het iets opgebracht om die links te posten? ![]() Ik heb vroeger een forum ontdekt waarop men mij al heel lang zat zwart te maken en alles in het belachelijke trok wat ik hier zei. Op dit forum zelf gaven die mensen uiteraard nauwelijks of nooit commentaar. Voor mij was dat énorm confronterend omdat hier mensen me meestal net 'toejuichten' om mijn mening en ik er zelden negatieve kritiek op kreeg, en ook omdat ik het niet voor mogelijk had gehouden dat mensen zich met zoiets kunnen bezighouden. Om die mensen te laten zien dat ik ook maar een mens ben, met gevoelens, ben ik lid geworden van dat forum, en ik ben er nog gebleven ook. ![]() Sindsdien google ik mijn nick regelmatig op, en nu weet ik dat er op een ander forum ook een groentje-18 zit die ik totaal niet ken. Dat is waarschijnlijk gewoon toeval, dus ja ... Ik wil maar zeggen: dat is heel vervelend, maar het kan altijd erger. En zolang je er geen hinder of schade van ondervindt... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 22 juni 2008 om 21:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan degene die Dronkoers dat heeft gelapt het dan hier even gewoon toegeven en uitleggen ???
Een klein moeite om dat even te dooen ... Ne zwans is één ding , maar we willen niet dat het uit de hand loopt hé ... ![]()
![]() |
#144 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach ja, nog 1 ding, bedankt eikel, om toch mijn nick op het flairforum met een hoofdletter te zetten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() wat is hier aan de hand
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wel , ze hadden een (heel goeie) grap gevonden ... Maar iemand heeft de nick van dronkoers gebruikt om ze de grond in te boren , op een ander forum dan nog ...
![]() En eigenlijk zou het leuk en netjes zijn moest die persoon ervoor uitkomen en er een beetje uitleg over geeft , meer niet ...
![]() |
#149 |
|
![]() snap er geen rits van. Dronkoers zijn echte naam?
Op het Flair forum? Huh. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() De "nick" van dronkoers !!! Overlees deez draadje even , staan goei stoten in ![]()
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() oh goth dan ben ik uren bezig
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oei , so many men , so little time ??? (to read a topikske ???)
![]()
Nieuw forumreglement : Volg de link voor meer details. Laatst gewijzigd door manta : 22 juni 2008 om 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() ³³³³³³³³³!!!
Waar zit de smeerlap die dit op z'n geweten heeft? ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
|
![]() |
![]() |