Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2008, 17:53   #141
stab
Perm. Vertegenwoordiger VN

stab's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door willem1940NLD Bekijk bericht
Nee, ik bedoel of zij ook VB boycotten ("onderdeel van Het Cordon").
De dag van vandaag zijn bijna alle partijen tegen het Cordon Sanitaire, in die zin dat, ze dat niet nodig vinden om tegen het VB te zijn of er niet mee willen samenwerken.
Het is een hypocriete houding en Vlamingen zijn er niet echt slechter in dan andere nationaliteiten.

Laatst gewijzigd door stab : 30 juni 2008 om 17:57.
stab is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2008, 19:00   #142
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lddekeren Bekijk bericht
U bent zielig en grappig tegelijk, een echt talent waar u ons een groot plezier mee doet.

Ik maak uit die uitspraak gewoon op dat LDD de voorkeur geeft aan het behoud van Belgié.

'' Met als het kan....... en al het dan niet anders gaat dan maar zonder Belgié''.

Hoe zou jij die mossel noch vis uitspraak anders interpreteren?
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 05:57   #143
lddekeren
Vreemdeling

lddekeren's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door daiwa Bekijk bericht
Ik maak uit die uitspraak gewoon op dat LDD de voorkeur geeft aan het behoud van Belgié.

'' Met als het kan....... en al het dan niet anders gaat dan maar zonder Belgié''.

Hoe zou jij die mossel noch vis uitspraak anders interpreteren?
http://forum.politics.be/showthread.php?t=108418&page=5
Heel Belgie begrijpt dit, alleen jij niet. Dus toch arm Belgie,
lddekeren is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 07:46   #144
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lddekeren Bekijk bericht
http://forum.politics.be/showthread.php?t=108418&page=5
Heel Belgie begrijpt dit, alleen jij niet. Dus toch arm Belgie,
ik lees op uwe site anders over renovatiewerken

ik denk dus dat ik het wel begrepen heb.

renovatiewerken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 10:17   #145
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Oberst Bekijk bericht
Toch wel. "Vlaanderen onafhankelijk" is veel duidelijker voor diegenen die de autonomie van een volk niet willen laten afhangen van bepaalde macroeconomische factoren.
Geloof jij nu echt dat een onafhankelijk vlaanderen niet afhankelijk zal zijn van macroeconomische factoren? De invloed van de regeringen op de economie is nog nooit zo klein geweest als nu.
speurneus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 10:35   #146
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Geloof jij nu echt dat een onafhankelijk vlaanderen niet afhankelijk zal zijn van macroeconomische factoren? De invloed van de regeringen op de economie is nog nooit zo klein geweest als nu.
Het is dan wel de kwestie van hoe de regeringen zullen inspelen op deze macroeconomische factoren. En hier zou wel eens een hemelsbreed verschil kunnen zijn tussen de vlaamse en waalse regering. Trouwens nu wordt er niet, of alleszins teweinig, ingespeeld, omdat de standpunten van de walen en de vlamingen teveel verschillen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 12:44   #147
Praetorian

Praetorian's schermafbeelding

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Stuur een bericht via MSN naar Praetorian
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Ik twijfel aan het gezond verstand van peilingen,weten mensen wel dat LDD een bazenparij is dat geen rekening houdt met de gewone man in de straat?
Gelukkig hebben ze geen competent politiek personeel, bij eventuele machtsdeelname worden ze toch doodgemept.
Oud 1 juli 2008, 13:57   #148
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Gelukkig hebben ze geen competent politiek personeel, bij eventuele machtsdeelname worden ze toch doodgemept.
Wait en see.
Oud 1 juli 2008, 14:01   #149
Praetorian

Locatie: Anti-liberalenstaat Ideologie: marxisme,Bolshevik-Leninism, Gramsci, Althusser, Badiou, Zizek, Sorel
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bob Bekijk bericht
Wait en see.
Ik ben zeker van mijn zaak, alleen jammer dat mensen wel een ramp te wachten staat. Liever dat LDD in de eerste plaats niets te zeggen krijgt, voorkomen is beter dan genezen.
Oud 1 juli 2008, 14:04   #150
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Lijkt me eerder dat jouw aanwezigheid hier overbodig is, ik heb je nog niets anders dan slogans, cliches en provocaties weten uiten (wel, dat zal toch 70-80% van je posts in de afgelopen dagen dekken). Het VB en LDD vergelijken is bespottelijk, dat is net zoals VLD en "Groen!" vergelijken.
Hij is er bovendien nog geen één keer in geslaagd om een berichtje te posten waar geen (taal)fouten in voorkomen.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 14:05   #151
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ben zeker van mijn zaak, alleen jammer dat mensen wel een ramp te wachten staat. Liever dat LDD in de eerste plaats niets te zeggen krijgt, voorkomen is beter dan genezen.
Zolang jij niet in de toekomst kan kijken, kan je niets weten over hoe LDD het bestuur zou uitoefenen. Lijkt me trouwens sterk dat één partijtje het vermogen zou hebben om een ramp te veroorzaken.
Oud 1 juli 2008, 14:07   #152
Praetorian

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Zolang jij niet in de toekomst kan kijken, kan je niets weten over hoe LDD het bestuur zou uitoefenen. Lijkt me trouwens sterk dat één partijtje het vermogen zou hebben om een ramp te veroorzaken.
Je kan al eens kijken wie in de partij zit. Of verkies je Streepke een serieuze post te geven? Indien dergelijk persoon pakweg verantwoordelijk is voor financiën, dan kan het wel even mis gaan.
Oud 1 juli 2008, 14:31   #153
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Alsof de laatste regeringen er veel van terecht hebben gebracht. Alsof ons geen ramp staat te wachten met eender welke regering.
De machtspartijen hebben in elk geval al bewezen dat ze er niets van terecht brengen. Den ldd moet dit nog bewijzen.
Oud 1 juli 2008, 14:33   #154
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je kan al eens kijken wie in de partij zit. Of verkies je Streepke een serieuze post te geven? Indien dergelijk persoon pakweg verantwoordelijk is voor financiën, dan kan het wel even mis gaan.
We maken hem verantwoordelijk voor media. Alle extreem-linkse hoofdredakteurs buiten, en vervangen door extreem-rechtse. Kan nog leuk worden.
Oud 1 juli 2008, 14:33   #155
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Veel slechter dan Onckelinx voor justitie was of Flahaut voor defensie of Verhofstadt voor Vlaanderen, zal het wel niet worden.
Oud 1 juli 2008, 14:53   #156
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
Ewel, den Dedekker is zo'n brulkikker, die trekt zich van makro-ekonomische dinges geef fluit aan. Hij heeft van niksen schrik.

En op dat vlak, vindt onzen Dedekker alleen maar zijn gelijken bij de hogepriesters van klein-links. Die beteren ook de wereld op hun eentje.

Beiden (LDD en klein-links) hebben een schare aan meest-belovende potentials van kandidaten-ministers klaar staan. Mannekes, het aards paradijs zal ons deel zijn, als die aan het roer komen !!!

Ernstig nu: als DeDekker het slim aan boord zou leggen, dan kan hij de open(allez, half-gesloten)VLD gewoonweg overnemen door ze te overtreffen in stembusuitslagen, gespreid over twee of drie verkiezingen. En hiermee zie je het probleem: hij is er niet slim genoeg voor; teveel brulkikker-gehalte.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 15:11   #157
Chipie
Banneling

Chipie's schermafbeelding

Standaard GGerolf Annemans... Dat zou pas een bom zijn...

Gerolf Annemans

De partij hoopt dan ook dat mensen 'met een grote maatschappelijke uitstraling' bereid zullen zijn om op de lijsten voor de Vlaamse verkiezingen te staan. Het gonst ook van de geruchten dat de LDD de overstap voorbereidt van 'een Vlaams Belanger met naam, die inhoudelijk goed in de partij zou passen'. Om wie het gaat, willen ze nog niet kwijt. Wel duikt de naam van Gerolf Annemans opvallend vaak op.

Bron
Chipie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 15:14   #158
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Een samenwerking tussen LDD en het VB lijkt me te belachelijk voor woorden.
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 15:17   #159
Everytime
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Een samenwerking tussen LDD en het VB lijkt me te belachelijk voor woorden.
Inderdaad en ik zie niet echt Annemans het VB verlaten om naar LDD te gaan.
Everytime is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2008, 15:21   #160
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Een samenwerking tussen het VB en de NV&A lijkt me niet uitgesloten alhoewel het ook niet zo realistisch is maar de samenwerking tussen een partij en een aprtij die er rpat op gaat de andere partij te willen bekampen?
Gwyndion is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:46.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be