![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het is een hypocriete houding en Vlamingen zijn er niet echt slechter in dan andere nationaliteiten.
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 30 juni 2008 om 17:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik maak uit die uitspraak gewoon op dat LDD de voorkeur geeft aan het behoud van Belgié. '' Met als het kan....... en al het dan niet anders gaat dan maar zonder Belgié''. Hoe zou jij die mossel noch vis uitspraak anders interpreteren? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Heel Belgie begrijpt dit, alleen jij niet. Dus toch arm Belgie, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik denk dus dat ik het wel begrepen heb. renovatiewerken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geloof jij nu echt dat een onafhankelijk vlaanderen niet afhankelijk zal zijn van macroeconomische factoren? De invloed van de regeringen op de economie is nog nooit zo klein geweest als nu.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is dan wel de kwestie van hoe de regeringen zullen inspelen op deze macroeconomische factoren. En hier zou wel eens een hemelsbreed verschil kunnen zijn tussen de vlaamse en waalse regering. Trouwens nu wordt er niet, of alleszins teweinig, ingespeeld, omdat de standpunten van de walen en de vlamingen teveel verschillen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
|
![]() Gelukkig hebben ze geen competent politiek personeel, bij eventuele machtsdeelname worden ze toch doodgemept.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
|
![]() Ik ben zeker van mijn zaak, alleen jammer dat mensen wel een ramp te wachten staat. Liever dat LDD in de eerste plaats niets te zeggen krijgt, voorkomen is beter dan genezen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang jij niet in de toekomst kan kijken, kan je niets weten over hoe LDD het bestuur zou uitoefenen. Lijkt me trouwens sterk dat één partijtje het vermogen zou hebben om een ramp te veroorzaken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Je kan al eens kijken wie in de partij zit. Of verkies je Streepke een serieuze post te geven? Indien dergelijk persoon pakweg verantwoordelijk is voor financiën, dan kan het wel even mis gaan.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De machtspartijen hebben in elk geval al bewezen dat ze er niets van terecht brengen. Den ldd moet dit nog bewijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We maken hem verantwoordelijk voor media. Alle extreem-linkse hoofdredakteurs buiten, en vervangen door extreem-rechtse. Kan nog leuk worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Veel slechter dan Onckelinx voor justitie was of Flahaut voor defensie of Verhofstadt voor Vlaanderen, zal het wel niet worden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En op dat vlak, vindt onzen Dedekker alleen maar zijn gelijken bij de hogepriesters van klein-links. Die beteren ook de wereld op hun eentje. Beiden (LDD en klein-links) hebben een schare aan meest-belovende potentials van kandidaten-ministers klaar staan. Mannekes, het aards paradijs zal ons deel zijn, als die aan het roer komen !!! Ernstig nu: als DeDekker het slim aan boord zou leggen, dan kan hij de open(allez, half-gesloten)VLD gewoonweg overnemen door ze te overtreffen in stembusuitslagen, gespreid over twee of drie verkiezingen. En hiermee zie je het probleem: hij is er niet slim genoeg voor; teveel brulkikker-gehalte.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Banneling
|
![]() Gerolf Annemans Bron |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister-President
|
![]() Een samenwerking tussen LDD en het VB lijkt me te belachelijk voor woorden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Minister-President
|
![]() Een samenwerking tussen het VB en de NV&A lijkt me niet uitgesloten alhoewel het ook niet zo realistisch is maar de samenwerking tussen een partij en een aprtij die er rpat op gaat de andere partij te willen bekampen?
|
![]() |
![]() |