Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juli 2008, 20:25   #141
Rechtvaardigheid Nu!
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ministe van agitatie Bekijk bericht
Oké, in plaats van een rationele analyse van het probleem, gaan we allemaal roepen en schelden en zetten we alles vol flikken in een zwemshort. Mij niet gelaten.
Gepamper werkt niet, Capper. Alleen de harde aanpak dwingt respect af bij jonge Marokkaantjes. En dan heb ik het nog niet over de aanpak op de manier van de Marokkaanse politie. Gewoon krachtdadig optreden en straffen wanneer kutmarokkaantjes weer eens beginnen te pesten (of erger).
Rechtvaardigheid Nu! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 20:27   #142
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Het is vervelend dat ze dat in een overvol zwembad doen, maar het is nodig en logisch d�*t ze het doen.
QUOTE]
Negatonisme pur et simple.
Het is absoluut niet logisch dat ze dat doen. Autochtone jongeren uit sociaal-economisch minder begunstigde milieus - en die zijn er ook in grote getalle - schoppen helemaal geen keet in hyena-bende-stijl.

Laatst gewijzigd door Pick Nick : 3 juli 2008 om 20:28.
Pick Nick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 20:28   #143
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Nu! Bekijk bericht
Gepamper werkt niet, Capper. Alleen de harde aanpak dwingt respect af bij jonge Marokkaantjes. En dan heb ik het nog niet over de aanpak op de manier van de Marokkaanse politie. Gewoon krachtdadig optreden en straffen wanneer kutmarokkaantjes weer eens beginnen te pesten (of erger).
Is al het gepamper in de allochtonenindustrie ooit al eens productief geweest?
Oud 3 juli 2008, 20:30   #144
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oké, in plaats van een rationele analyse van het probleem, gaan we allemaal roepen en schelden en zetten we alles vol flikken in een zwemshort. Mij niet gelaten.
Het systeem van de flikken in zwemshorts werpt zijn vruchten af.
Uw oeverloos pampergeleuter niet.
Oud 3 juli 2008, 20:31   #145
Rechtvaardigheid Nu!
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick Bekijk bericht
Is al het gepamper in de allochtonenindustrie ooit al eens productief geweest?
Goede vraag. Het heeft wel een hele trits sociologen, criminologen, maatschappelijke werkers, psychologen enz. werk verschaft. Niet productief in de betekenis die jij waarschijnlijk bedoelt, maar al die mensen hebben er een broodwinning aan.

Voor de rest heeft het duidelijk geen zoden aan de dijk gebracht. Eigenlijk is de dijk al lang weggespoeld.
Oud 3 juli 2008, 20:32   #146
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles wat niet past in de poco-visie wordt automatisch uitgescholden als 'roepen en schelden'.
Oud 3 juli 2008, 20:35   #147
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Alles wat niet past in de poco-visie wordt automatisch uitgescholden als 'roepen en schelden'.
Alles wat niet past in de extreemrechtse blopoco-visie wordt automatisch uitgescholden als poco...

Laatst gewijzigd door filosoof : 3 juli 2008 om 20:38.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 20:36   #148
Rechtvaardigheid Nu!
Partijlid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Alles wat niet past in de blokko-visie wordt automatisch uitgescholden als poco...
Poco is geen scheldwoord. Alleen een afkorting voor politiek correct.

Mogen we nu ook al iemand niet meer politiek correct noemen? Jij bent wel erg onverdraagzaam hé.

Laatst gewijzigd door Rechtvaardigheid Nu! : 3 juli 2008 om 20:37.
Oud 3 juli 2008, 20:38   #149
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Alles wat niet past in de blokko-visie wordt automatisch uitgescholden als poco...
Blokko-visie? Wa's dat?

Ik deel enkel mijn eigen visie : die van het gezond verstand.
Oud 3 juli 2008, 20:39   #150
willem1940NLD
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Blokko-visie? Wa's dat?

Vierkante oogjes van teveel TV-kijken.
Oud 3 juli 2008, 20:43   #151
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rechtvaardigheid Nu! Bekijk bericht
Poco is geen scheldwoord. Alleen een afkorting voor politiek correct.

Mogen we nu ook al iemand niet meer politiek correct noemen? Jij bent wel erg onverdraagzaam hé.
Hij kan gewoon niet verdragen dat ik Minister van Agitatie een spiegel voorhield. Ze worden wel behoorlijk pissig die zelf geproclameerde verdraagzamen als je hen een spiegel voorhoudt.

Snel overschakelen naar Canvas Filosoof, je kan wat bij leren uit onverdachte bron. In De Weg Naar Mekka van Jan Leyers kan je enkele Algerijnse moslima's bezig horen over de verdrukking door de hijaab en de dreigingen die ze krijgen als ze hun foulard niet aandoen. (Dat zijn hun eigen woorden).
Oud 3 juli 2008, 20:45   #152
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blokko-visie? Wa's dat?

ik verduidelijkte mijn post: "extreemrechtse blopoco" blok-politiek correct
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 20:46   #153
willem1940NLD

Standaard

Citaat:
En dat noem je "verduidelijken"?
Oud 3 juli 2008, 20:49   #154
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:

Wat? Quoi? What? Què?
Sorry, maar ik versta vooralsnog geen Arabisch Filosoof.
Oud 3 juli 2008, 20:50   #155
willem1940NLD

Standaard

Lijkt op kleutergebrabbel.
Oud 3 juli 2008, 21:58   #156
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Die Chinees is tenminste in China gebleven voor zijn misdaden uit te voeren. Marokkanen komen liever in België misdrijven begaan. Dat is veel erger. Voor ons. Niet voor hen, want het gerecht is hier lakser en de gevangenissen confortabeler dan in Marokko.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 22:07   #157
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ga jij nu zeggen dat de sossen-burgemeesters van Antwerpen (voor de kut-marokkaantjes die met de bus naar Brasschaat gingen), van Sint-Niklaas (rekreatiesentrum De Sterre), Brussel (prov sentrum Dworp, waar zelfs sproeiwagens nodig waren), Kluisbergen/Ronse en Gent (Blaarmeersen) niet in de mogelijkheid waren om al hun straathoekwerkers, buurtwerkers, stadswachters enz. mee te sturen, al was het voor enkele dagen in het begin van het seizoen, om een beetje begrip te kreëren, en wat orde, tussen redders, jonge moeders met kindjes, wat oudere moeders met meisjes van 14-15 in hun bikinietje ...

en vermits je zelf zegt dat je samenwerkt met zulke jongeren, zal je wel in aanmerking gekomen zijn om daarin mee te werken zeker???

Ontken maar de problemen, veeg ze onder de mat, belaster de klanten van die rekreatiesentra (dat zijn meestal niet de mensen die in Tereriffe zitten, of aan de Koot d'Azuur ...) ... dat draagt allemaal bij tot jouw rationele analieze.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)

Laatst gewijzigd door De schoofzak : 3 juli 2008 om 22:08.
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 22:13   #158
sfinx666
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
En moesten de autochtonen nu eens allemaal een zuiver-varkensvlees-worst in een plastieke zakje bij zich hebben! Werkt misschien zoals look bij vampieren?
Een klap met de worst van zo'n onrein dier en zelfs van Allah krijgen ze later een trap onder hun kont ... back to Borgerokko!
Neem een stuk of tien pakjes met 100 gram varkensgehakt in fijne plasticzakjes mee naar het recreatiepark, en zogauw er een zo een groepje vervelende jongeren u belastigd, bekogelt u ze met die pakjes, dat ze in hun gezicht uitéénspatten. De daaropvolgende paniek of opwinding kunt u dan filmen, dan kan je het op Youtube smijten. Humor kan je redden. Die ventjes moeten belachelijk gemaakt worden, dat iedereen hen uitlacht.
sfinx666 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 22:20   #159
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Tja...de welzijnssector zit veel samen, wat in realiteit betekent dat er oeverloos geleutert wordt over een niet bestaande munticulturele samenleving.
Jaar in en uit dezelfde discussies en als je op realiteit wijst kijkt iedereen verschrikt. Ze wilden net aan de koffie beginnen en naar elkaars kleine informeren, weg het knusse ' we zijn goe bezig' gevoel!Welzijnswerkers? Dat is ambtenarij; die werken van negen tot vijf.
Daarna is het 'totaalbeeld' de vtm of vrt....
Informatie wordt vaak niet grensoverschrijdend uitgewisseld en dit kan best met wederzijds respect voor elkaars rol!
Nu ga ik nadenken of mijn totaalbeeld wel de juiste contekst is en ander kan ik weer een sursus volgen over 'omgaan met diversiteit!' Die zijn trouwens verplicht te volgen, mag dat wel of komt er nu een actiegroep?

Laatst gewijzigd door alice : 3 juli 2008 om 22:21.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2008, 22:22   #160
Pick Nick
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Neem een stuk of tien pakjes met 100 gram varkensgehakt in fijne plasticzakjes mee naar het recreatiepark, en zogauw er een zo een groepje vervelende jongeren u belastigd, bekogelt u ze met die pakjes, dat ze in hun gezicht uitéénspatten. De daaropvolgende paniek of opwinding kunt u dan filmen, dan kan je het op Youtube smijten. Humor kan je redden. Die ventjes moeten belachelijk gemaakt worden, dat iedereen hen uitlacht.
Moslims trakteren op salami-schellekes dat is extreem rassiestisch volgens het CGKR.
Volgens het CGKR moet ge u assimileren naar de cultuur van de nieuwkomers : halal lamsvleesbrokjes gooien mag dus wel.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:12.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be