Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 12 juli 2008, 15:56   #141
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
waar lees je dat? Ik fulmineer tegen de poco-wetten en de ridiculiteit van de belgische staat die onnozele blaaskes staan te verkopen

Als papa tussen bakker en beenhouwer een gemeentehuis binnenstapt, wordt papa belg. Als papa belg is worden als zijn vijftig jong ook belgskes, want ze hebben de wet aangepast dat ze zelfs nog nooit in belgique een stap hebben moeten zetten.
Dus waarom zouden al die belgskes niet naar hun "vaderland" mogen komen?

Belgskes mogen dan ook hun moeder laten overkomen nietwaar? (zie het artikel in het vreemdelingengedoe). Ze moeten er echter wel verantwoordelijk voor zijn.
Als je wil fulmineren tegen de wetten, moet je wel bestaande wetten aanhalen, en ze niet uitvinden.
Om het even welke papa stapt het gemeentehuis binnen en wordt Belg?
Je weet toch ook dat dit niet waar is. Anders mag je hier de wettekst citeren.
De rest van je betoog is bijgevolg pure fictie.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2008, 16:14   #142
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Citaat:
Ik zei daarop dat de huidige wet is dat de moeders niét mogen meekomen, maar enkel de kinderen.
Zo zegt Trutteboom het nu ook (althans in een poging tot), alhoewel de plaatselijke ambassadeurs het anders formuleerden omdat het anders niet klopte.
bovendien: hoe gaan ze reageren als een of ander poco-linkiewinkie-hulpcomité hen gaat aanklagen omdat ze minderjarige kinderen van hun moeders scheiden? o ja, hier komt het ouderlijke gazag weer naar voren. Trutteboom heeft er ineens ook erg in gehad. Welke rechter beslist wie het ouderlijke gezag heeft? die in Mali of die in Brussel? En waarom moet er een rechter beslissen als ma en pa toch "gewoon" getrouwd zijn?
Het zijn niet de ambassadeurs die beslissen. Zij stellen een dossier samen. Dit staat ook in het artikel van DS dat je zelf citeerde.
Het is duidelijk dat de moeders niet mogen meekomen :
Citaat:
De polygame echtgenoot kan niet met gezinshereniging overkomen naar België wanneer een andere echtgenoot reeds in België verblijft
bron http://www.vmc.be/vreemdelingenrecht...js.aspx?id=240

Ze kunnen ook niet meekomen in het kader van de gezinshereniging met hun kinderen. (voor de derde keer, benieuwd of je nu eens zal antwoorden)
Citaat:
Welke familieleden kunnen naar België komen via gezinshereniging?
de ouders van een alleenstaande minderjarige asielzoeker die erkend is als vluchteling
bron : http://www.vmc.be/thema.aspx?id=489
Oud 12 juli 2008, 16:15   #143
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
1 Jouw keuze doet er niet toe omdat jij niet moet kiezen. Jouw keuze speelt wel mee om te veronderstellen dat de meesten zullen kiezen voor het geld.
Waarom denkt ge dat Belgie zowat volstroomt. Om het goede weer. Of om de gastvrijheid van zijn inwoners...
Citaat:
2 Een werknemer wiens land van oorsprong met België een bilateraal akkoord afsloot, die zijn echtgeno(o)t(e) naar België wil laten komen "moet minstens 3 maanden in België gewerkt hebben vooraleer hij een familielid kan laten overkomen en nog steeds tewerkgesteld zijn op het ogenblik van de aanvraag voor gezinshereniging." Is dit geen financiële verantwoordelijkheid? De echtgeno(o)te() die naar Belgie komt heeft geen recht op een vergoeding. Het spreekt vanzelf dat de werknemer in staat moet zijn om de echtgeno(o)t(e) te onderhouden. De staat moet hem helemaal geen huisvesting geven. De echtgeno(o)t(e) heeft wel recht op een tussenkomst in de dokterskosten en medicijnen.
Ok dan. Maar is deze "financiele verantwoordelijkheid" dan misschien de oorzaak waarom, er vooral in het Brusselse, een honderdtal nepfirma's zijn, met meer dan tienduizend "klanten", die papieren verkopen om dit bewijs van tewerkstelling te leveren ? Komt daarbij dat iemand die drie maanden in Belgie gewerkt heeft, een oneindig aantal familieleden kan laten overkomen (tenminste als het kinderen betreft).
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2008, 16:18   #144
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als je wil fulmineren tegen de wetten, moet je wel bestaande wetten aanhalen, en ze niet uitvinden.
Om het even welke papa stapt het gemeentehuis binnen en wordt Belg?
Je weet toch ook dat dit niet waar is. Anders mag je hier de wettekst citeren.
De rest van je betoog is bijgevolg pure fictie.
Dat het met jou moeilijk praten is wist ik al.
Enige metaforen begrijp je evenmin.

Ik heb het over de snelbelgwet, die recent nog werd versoepeld.
en neen, het is niet even het gemeentehuis binnenstappen, maar het scheelt niet veel.

en trouwens: waarom zou de veelwijver al geen belg zijn? Met zijn dubbele nationaliteit kan de mens alle kanten op.

En Kweekmaaropjef hoeft zich helemaal geen zorgen te maken want �*l zijn offspring krijgt hier kindergeld. Het hoeft echt niet bij 4x6 te blijven, het kunnen er ook 4X10 zijn, en dan kan hij vrouw 1 verstoten, en vrouw 5 huwen en weer meebrengen naar hier waarna hij opnieuw begint aan een reeks van 10.

Mag allemaal want alle kindjes zijn gelijk, en alle kindjes zijn BELG.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2008, 16:19   #145
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Verdedig je kinderbijslag of niet?
Snel nieuwe elementen proberen te bekomen omdat je anders moet toegeven dat je bewering nergens op sloeg?

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 19 juli 2008 om 11:37.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2008, 16:20   #146
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Gewoon allemaal in HUN land blijven, Groentje...En er voor zorgen dat het daar betert. Met ervoor te werken, een revolutie te beginnen als er slechte leiders zijn enz enz. Meer is er niet nodig.
Ik dank God iedere dag op mijn knieën dat hij mij voorbestemd heeft om hier geboren te worden.
Oud 12 juli 2008, 16:24   #147
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sfinx666 Bekijk bericht
Gewoon allemaal in HUN land blijven, Groentje...En er voor zorgen dat het daar betert. Met ervoor te werken, een revolutie te beginnen als er slechte leiders zijn enz enz. Meer is er niet nodig.
Dan bepaal je hoe mensen moeten leven. Het is niet aan mij om dat te bepalen. In tegenstelling tot wat Circe denkt. Dit terwijl ze zelf de mond vol heeft over alle regels waarvoor ze staat te springen die de allochtonen op te leggen.

Ik denk niet dat ik er alleen voor kan zorgen dat het daar betert, jij ook niet (misschien wel). Maar natuurlijk wil ik dat er niemand leeft in een mensonwaardige situatie.
Maar zelfs al is het daar beter, hebben deze mensen nog het recht om te migreren. Wij hebben het hier goed en toch migreren wij ook?
Oud 12 juli 2008, 16:32   #148
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

er is een verschil tussen "het recht om te migreren" en "het recht om onmiddellijk aan de uitkeringen te zitten in het land van migratie".

In geval van migratie moet men zich ook aan de burgerlijke wetten houden en polygamie is hier niet toegestaan. Migreer dan naar een land waar het wel is toegestaan, of scheidt van je overschot aan vrouwen.

net als de rest van de linkiewinkie racisten doe jij net alsof die mensen geen eigen verantwoordelijkheden kunnen opnemen, net als de rest denk jij dat jij VOOR HEN moet gaan denken hoe ze hun rits kinderen moeten eten geven. Die doen dat zelf wel hoor! en als er eentje sterft dan neuken ze er een volgend bij elkaar. Zo gaat dat ginds nu eenmaal. Dat jij daar niet mee akkoord gaat is voor jouw rekening, betaal JIJ er dan maar voor, maar ik hoef daar niet voor op te draaien. Als ik ervoor moet opdraaien had ik liever zelf 12 kinderen met kinderhulp bijeengebaard.
Maar ik moest nu eenmaal baan werken om de kosten te kunnen betalen.

Waar zat je dan Groentje?

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o

Laatst gewijzigd door circe : 12 juli 2008 om 16:35.
Oud 12 juli 2008, 16:35   #149
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat het met jou moeilijk praten is wist ik al.
Enige metaforen begrijp je evenmin.

Ik heb het over de snelbelgwet, die recent nog werd versoepeld.
en neen, het is niet even het gemeentehuis binnenstappen, maar het scheelt niet veel.

en trouwens: waarom zou de veelwijver al geen belg zijn? Met zijn dubbele nationaliteit kan de mens alle kanten op.

En Kweekmaaropjef hoeft zich helemaal geen zorgen te maken want �*l zijn offspring krijgt hier kindergeld. Het hoeft echt niet bij 4x6 te blijven, het kunnen er ook 4X10 zijn, en dan kan hij vrouw 1 verstoten, en vrouw 5 huwen en weer meebrengen naar hier waarna hij opnieuw begint aan een reeks van 10.

Mag allemaal want alle kindjes zijn gelijk, en alle kindjes zijn BELG.
Dit is geen metafoor, dit is het verkeerd voorstellen van de feiten.
Je geeft alvast toe dat het scheelt. Lees toch maar eens de wetteksten na, dan weet je hoeveel het scheelt.
Als het voor jouw, als Belg verboden is om meerdere echtgenoten te hebben, is dit voor de heer in kwestie ook verboden om meerdere echtgenotes te hebben. Je moet niet doen alsof de ene Belg meer rechten heeft dan de andere.
Je theorie die je verder uitbouwt is weeral fictie.

Laatst gewijzigd door artisjok : 12 juli 2008 om 16:39.
Oud 12 juli 2008, 16:39   #150
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als het voor jouw, als Belg verboden is om meerdere echtgenoten te hebben, is dit voor de heer in kwestie ook verboden om meerdere echtgenotes te hebben. Je moet niet doen alsof de ene Belg meer rechten heeft dan de andere.
Als de BELG mohammed Moe-mar-rap naar marokko gaat is hij ginds gewoon marokkaan als alle anderen. Dus kan hij ginds aan veelwijverij doen volgens de marokkaanse wet. Hij kan ginds dus ook een rits kinderen bijeen copuleren die dan allemaal mee naar hier kunnen komen om kindergeld op te brengen;

En jij denkt dat Jan Mettepet dit ook kan? Jan Mettepet kan geen dubbel nationaliteit krijgen meiske! jan Mettepet moet enkel belastingen betalen om de lucratieve neukoefeningen van Achmed me de Djellaba te kunnen betalen!

Van het woord dhimmie heb je ook nog nooit gehoord zeker?

En dan hebben we het nog niet over Mie katoen gehad, die zelfs zonder baren niet met vier marokkanen mag trouwen !
Hoezo? alle belgen gelijk voor de wet?

Trouwens, nog een vraagske: als Mohammed met Fatima 2 tot en met 3 trouwt, waarom mogen die geen belg worden? Fatima 1 is toch belg mogen worden? Gaan we nu dieskrieminieren? JOOOOOZZZEEEEFFFFF!!!!!

Laatst gewijzigd door circe : 12 juli 2008 om 16:50.
Oud 12 juli 2008, 17:08   #151
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik dank God iedere dag op mijn knieën dat hij mij voorbestemd heeft om hier geboren te worden.
Dat doet god niet hoor. Dat is eerder iets spiritueels.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2008, 17:08   #152
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

AdrianHealey's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Snel nieuwe elementen proberen te bekomen omdat je anders moet toegeven dat je bewering nergens op sloeg?
Met alle respect, maar daar gaat het wel degelijk over, hoor. Voor mij mag iedereen in dit geografisch grondgebiedje - waar ik nul en generlei waarde aan hecht - wonen. Als en slechts als ze dat doen met hun eigen middelen doen. Dat is de enige manier waarop je anderen hun leven niet kan bepalen op een negatieve manier.

Jij vindt van niet.

Dan is het toch logisch dat je anderen hun leven wilt beïnvloeden? Daar hoef je toch niet voor gestudeerd te hebben?

Voor alle duidelijkheid:
Citaat:
helemaal niet de intentie om iemand te zeggen wat hij of zij moet doen of hoe hij of zij moet leven!
Dat kan je op verschillende manieren. Circe wenst dat te doen door mensen 'daar' te houden. Daar verzet ik me tegen. Jij wilt dat door mensen naar hier te halen en daar belastingsgeld aan spenderen. Daar verzet ik me ook tegen. Beide manieren zijn het bepalen van het leven van onschuldigen.

Alweer: daar moet je toch niet voor gestudeerd hebben?

Edit: waarom overigens de focus op 'dit' topic? Verander jij per topic ofzo? Je bent een voorstander van sociale zekerheidsbijdragen. Idem met reguleringen & dergelijke. Dat heb je meerdere malen, met veel trots, vermeld. Je moet dan niet echt verschieten dat mensen je beschuldigen van het willen controleren van andere mensen hun leven. Je wilt dat - daar is geen ontkennen aan.

Je mag dat erkennen, hoor. Er zijn miljoenen mensen die dat willen. Je hebt een heel grote meerderheid in de samenleving die je steunt.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."

Laatst gewijzigd door Rudy_The_Mod : 19 juli 2008 om 11:38.
AdrianHealey is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 juli 2008, 17:12   #153
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Dan bepaal je hoe mensen moeten leven. Het is niet aan mij om dat te bepalen. In tegenstelling tot wat Circe denkt. Dit terwijl ze zelf de mond vol heeft over alle regels waarvoor ze staat te springen die de allochtonen op te leggen.

Ik denk niet dat ik er alleen voor kan zorgen dat het daar betert, jij ook niet (misschien wel). Maar natuurlijk wil ik dat er niemand leeft in een mensonwaardige situatie.
Maar zelfs al is het daar beter, hebben deze mensen nog het recht om te migreren. Wij hebben het hier goed en toch migreren wij ook?
Onze voorouders hebben hier gewerkt en voor potjes gezorgd onze voorouders hebben gestreden voor onze vrijheid. Toen waren die gelukzoekers hier niet. Ah neen toen moest men werken. Iedereen mag proberen te migreren maar voor de uatochtone vlaming zal dit wel moeilijker zijn tenzij ze reeds een job hebben en kunnen aantonen dat ze voor zichzelf kunnen zorgen. Mensen die hier naar toe komen moeten zich aanpassen aan onze waarden en normen. Maar helaas het merendeel komt hier onze potjes leegzuipen ze noemen onze bejaarden verzuurd en ambetanterikken ze passen zich niet aan integreren meestal niet. maar ja iedereen weet dat de islam een veroveringsreligie is. De volgelingen doen alleen wat hun heilig boek hen opdraagt. Nu ja wat als alles op gaan ze dan vlug naar hun villa in de berberse bergen of gaan ze hier proberen alles terug op het juiste spoor te krijgen? Ben benieuwd of ze ook zo vriendelijk gaan zijn voor de autochtone mens "indiaan" of dat ze snel op straat zullen mogen leven. Mooi voorbeeld in de hugo van praag we waren aan het winkelen plost duiken daar een aantal islamhoofddoeken met partner op netjes 2 meter achter hun man. Ze kozen een tv de verkoper zei dat krijg je niet mee op voorhand betalen, de verkoper moest naar het ocmw bellen en binnen de 10 minuten stond daar een madammeke van het ocmw met centen om die tv te betalen. Wij en nog klanten keken verbaasd...ah ja een tv behoort tot de primaire behoeften hedendage. Euh ja hallo ........

Laatst gewijzigd door shaddy : 12 juli 2008 om 17:16.
Oud 12 juli 2008, 17:24   #154
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
En hoeveel voedsel er gewoon vernietigd wordt, om de prijzen hoog te houden.
Rarara wie daar verantwoordelijk oor is.
"Anyone who denies the law of non-contradiction should be beaten and burned until he admits that to be beaten is not the same as not to be beaten, and to be burned is not the same as not to be burned."
Oud 12 juli 2008, 18:10   #155
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Dat doet god niet hoor. Dat is eerder iets spiritueels.
Dan dank ik iedere dag het toeval op mijn knieën dat het mij voorbestemd heeft om hier geboren te worden.
Oud 12 juli 2008, 20:34   #156
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AdrianHealey Bekijk bericht
Met alle respect, maar daar gaat het wel degelijk over, hoor. Voor mij mag iedereen in dit geografisch grondgebiedje - waar ik nul en generlei waarde aan hecht - wonen. Als en slechts als ze dat doen met hun eigen middelen doen. Dat is de enige manier waarop je anderen hun leven niet kan bepalen op een negatieve manier.

Jij vindt van niet.
Ohja, vergeten dat jij één van de mensen was die vindt dat mensen niets mogen krijgen. Toch niet van de overheid.
Als ze het krijgen uit een korf van de één of andere privéonderneming waarbij ze zich "vrijwillig" hebben aangelsoten is dat natuurlijk anders in jouw wereld hé?
Hoe komt het dat er zoveel mensen zijn die dat heel erg onlogisch vinden, denk je?

Citaat:
Dan is het toch logisch dat je anderen hun leven wilt beïnvloeden? Daar hoef je toch niet voor gestudeerd te hebben?
Lessen in logica hoef ik allessinds niet van jou te krijgen. Dat heb je mij en meerdere mensen hier al lang duidelijk gemaakt.

Of dacht jij soms dat er nauwelijks nog mensen met je in discussie gaan (in die liberalisme threads), omdat iedereen het eens met je is?

Citaat:
Dat kan je op verschillende manieren. Circe wenst dat te doen door mensen 'daar' te houden. Daar verzet ik me tegen.
En toch steek je pluimen in haar achterste.

Citaat:
Jij wilt dat door mensen naar hier te halen en daar belastingsgeld aan spenderen. Daar verzet ik me ook tegen. Beide manieren zijn het bepalen van het leven van onschuldigen.
Geef je studie-subsidie maar snel terug dan, AH. Dat is een onaanvaardbare inbreuk op je vrijheid!!

Citaat:
Edit: waarom overigens de focus op 'dit' topic? Verander jij per topic ofzo? Je bent een voorstander van sociale zekerheidsbijdragen. Idem met reguleringen & dergelijke. Dat heb je meerdere malen, met veel trots, vermeld. Je moet dan niet echt verschieten dat mensen je beschuldigen van het willen controleren van andere mensen hun leven. Je wilt dat - daar is geen ontkennen aan.

Je mag dat erkennen, hoor. Er zijn miljoenen mensen die dat willen. Je hebt een heel grote meerderheid in de samenleving die je steunt.
Omdat ik jou ken, en omdat ik voor discussies over liberalisme me wel naar discussietopics daarover begeef. Maar ik weet, dat jij me overal zal achtervolgen, met die waanideeën van je die je liberalisme noemt. Ik word misselijk van de schijnlogica, het excessieve aantal inconsistenties en het gebrek aan zin voor kritiek waarmee alles gretig wordt geslikt wat je goeroes zeggen.

Laat dat duidelijk zijn, en als jouw logisch redeneersysteem niet in staat is tot het trekken van een conclusie hieruit, zal ik even helpen:
je hoeft me geen enkel verwijt te maken mbt logisch redeneren, tenzij je jezelf oeverloos belachelijk wil maken en weer in hetzelfde stramien wil vervallen als je gewoon zijn van je. Je weet ondertussen ook waar dat toe leidt, en een ezel stoot zich geen twee keer aan dezelfde steen zeggen ze ...
In mijn ogen heb je totaal niet bewezen dat ik niet logisch redeneer. Au contraire... het blijft dus een persoonlijke aanval.
Oud 12 juli 2008, 22:29   #157
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ohja, vergeten dat jij één van de mensen was die vindt dat mensen niets mogen krijgen. Toch niet van de overheid.
Als ze het krijgen uit een korf van de één of andere privéonderneming waarbij ze zich "vrijwillig" hebben aangelsoten is dat natuurlijk anders in jouw wereld hé?
Hoe komt het dat er zoveel mensen zijn die dat heel erg onlogisch vinden, denk je?
de overheid deelt niks uit. de overheid hééft niks. de overheid haalt het geld gewoon bij de werkende mensen en deelt het uit naar eigen goeddunken.
bij een privé onderneming kan je als klant zelf instappen en zelf beslissen tegen welke premie je welke malheuren wenst te verzekeren. Indien die privé firma dan heel de wereld wenst te onderhouden met jouw bijdragen dan zal het klantenbestand op 123 zakken.

Ik weet niet of er zoveel mensen zijn die de logica daar niet van in zien.
Tenzij kinderen die nog bij mama en papa aan tafel schuiven en vinden dat ze meer zakgeld moeten krijgen.

Oud 12 juli 2008, 22:50   #158
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
de overheid deelt niks uit. de overheid hééft niks. de overheid haalt het geld gewoon bij de werkende mensen en deelt het uit naar eigen goeddunken.
bij een privé onderneming kan je als klant zelf instappen en zelf beslissen tegen welke premie je welke malheuren wenst te verzekeren. Indien die privé firma dan heel de wereld wenst te onderhouden met jouw bijdragen dan zal het klantenbestand op 123 zakken.

Ik weet niet of er zoveel mensen zijn die de logica daar niet van in zien.
Tenzij kinderen die nog bij mama en papa aan tafel schuiven en vinden dat ze meer zakgeld moeten krijgen.
De overheid heeft potjes waar onze grootouders en ouders voor gewerkt hebben. Dus jij vind het normaal dat ze uit de spaarpot bestemt voor je nakomelingen geld zuigen terwijl hun ouders er niets voor gespaard hebben? Dus het is leeg en jou nakomelingen hebben niets. .... logisch???
Oud 12 juli 2008, 22:57   #159
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Groentje kent hare wereld.
Oud 12 juli 2008, 23:03   #160
AdrianHealey
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Voor de duidelijkheid: beschouw je jezelf als iemand die iemand anders zijn levne wilt controleren door middel van de overheid of niet?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be