![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() alles is precies juist voor u...voor zover het in uw kraam past, UITERAARD
schoon weer hé buiten ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Mijn punt is (ik dacht dat het duidelijk was , maar blijkbaar niet) dat het hier eigenlijk om azijnpissers gaat die alleen maar iets goed vinden als het de exact letterlijke weergave is van hun visie , niet rekeninghoudend dat andere mensen ook in deze samenleving leven, er misschien helemaal anders over denken en dus logischerwijs ook iets anders willen zien. Denk je dat de VRT altijd zegt wat ik wil horen ? Natuurlijk niet! Maar de VRT is niet alleen mijn zender , het is ook anderen hun zender. Dus respecteer ik dat , nu de calimero's die van rechts komen nog. edit:typo Laatst gewijzigd door moser : 12 juli 2008 om 13:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stel je eens voor dat het nieuws op de Nederlandse openbare omroep zich zou beperken op Koninginnedag tot het aan het woord laten van vier mensen die tegen het koningshuis zijn en het gedachtegoed van de ene voorstander die men ook eens z'n zegje laat doen, vervolgens in een daaropvolgende reportage belachelijk maakt... Neen, het VRT-journaal moet geen republikeinse vorm zijn van "Royalty" of "Blauw Bloed", maar hoort wel objectief de feiten weer te geven. En juist d�*t is voor menig VRT-journalist vaak bijzonder moeilijk als het Vlaams-nationalistisch gedachtegoed aan bod komt... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Sorry , dat ik weer een voetbalanalogie maak . Maar als ik aan u vraag of de VRT objectief is of niet , is dat hetzelfde als aan een voetbalsupporter vragen of de scheids voor of tegen hun club fluit. Die beweren ook voortdurend dat de scheids partijdig is , in hun nadeel natuurlijk. In werkelijkheid zij zijn degene die partijdig zijn en daardoor direct beinvloed en in de onmogelijkheid gesteld om nog objectief te kijken , of beter te zien. De Ter Zake uitzending van gisteren was in mijn ogen objectief . De enige die vinden dat die uitzending niet objectief was , zijn de Vlaams-nationalisten zelf omdat ze betrokken partij zijn , tiens. Blijkbaar willen jullie een duidingsprogramma dat enkel jullie standpunt naar voren brengt. Zo werkt het dus niet. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() wablieft? Is 1/2 vlamingen dan plots flamingant geworden? Wat een ongelooflijke zever... Als men objectief is neemt men mensen die niet flamingant zijn en niet Belgicistisch zijn, ja.
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Zijn betoog is nogtans volledig juist... Hij heeft volledig gelijk dat flaminganten vaak de neiging hebben om vlamingen die geen flaminganten zijn als een soort verraders te bekijken. Kijk maar hoeveel moeite u heeft om het rationele van zijn betoog te accepteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Op die niet-benoemde burgemeester na zijn er geen Franstaligen aan het woord geweest , tenzij ik me vergis natuurlijk en het was dan nog in het Nederlands. Kris Peeters kon gewoon zeggen wat ie wilde , zonder iemand naast hem om tegengas te geven. En wat was er mis met die reportage in London? Ik ben het nu aan het herbekijken , ik zie daar dus echt niks verkeerd mee. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() bij mij vraagde niet "heb je het gezien?" tantwoord had nogtans "nee" geweest hoor
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() die overigens ook vlamingen zijn!!!!!
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat kan wel, maar wat wilt ge daar mee bewijzen. Ze zijn nu eenmaal verplicht om te stemmen. Waar stemmen de terroristen op ? en waar sympatiseren de terroristen mee. Op linkse partijen, en op organisaties die van subsidies leven. Maar om nu te zeggen dat pvda of groen sympatiseren met terroristen, is dan weer een brug tever.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling