![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#141 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#142 | |
|
Minister
|
Citaat:
belgicisten vinden dit natuurlijk een hoogtepunt en vergeten maar al te vaak dat het staatshoofd DEZELFDE fouten heeft gemaakt, net als hun geliefde landgenoten met degrelle. Daarover spreken deze progressieven niet. Maar ja, als je een Beweging écht wil raken, is het al te gemakkelijk naar de donkerste geschiedenis te grijpen, zeker als enkelingen diezelfde kar trekken.
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2008 om 00:18. |
|
|
|
|
|
|
#143 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ach kom. Bepaald subtiel is die S niet. Je gaat me niet wijsmaken dat er bij het ontwerp van dat schilderingske niemand gedacht heeft: 'oeh. aha. oho. hihi'.
De vraag is niet w�*t daar staat, maar of een mens strafbaar moet zijn als hij zijn S in een bepaalde vorm schildert. Ik denk van niet. Ook niet als het 10 ton meer is dan een runeteken.
|
|
|
#144 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En Kiss zijn geen nazi's, want die gaan al mee van voor den oorlog. Nie?
|
|
|
#145 | |
|
Minister
|
Citaat:
Waarom denk u dat de meesten afkeurend tegenover je opgestoken vingertje ( en dit geval ga ik akoord) staan? Omdat je bij ELKE pietluttigheid DEZE argumenten bovenhaald. Blijkbaar is het je enigste. En, ja spijtig genoeg zijn er ns'ers die de Vlaamse Beweging nog altijd blijven bezoedelen met deze mierda
Laatst gewijzigd door Miguelito : 25 juli 2008 om 00:28. |
|
|
|
|
|
|
#146 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ik ga trouwens mijn fotomateriaal eens moeten vernietigen. Toen ik zo nog een klein puberke was had ik met mijn vriendinnetjes een clubje genaamd de Simpele Sokken club. Ons logo waren twee s'en, zo in bliksemschicht-vorm. Ik heb nog foto's van dat logo dat op mijn muur stond. En mijn oude schoolmappen en pennenzak staan er ook vol van.
Ikke fuile nasi.
Laatst gewijzigd door Nynorsk : 25 juli 2008 om 00:28. |
|
|
|
|
|
#147 | ||
|
Minister
|
Citaat:
Citaat:
U bent een demagoog en provacteur en zeer kortzichtig en u durft zich dan progressief noemen. |
||
|
|
|
|
|
#148 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#149 | |
|
Minister
|
Citaat:
Dit is onaanvaardbaar, en is een slecht zaak in deze periode. Het zal zeker nog worden opgeblazen (want dit soort zijn marginalen in de Vlaams Beweging) door de media, belgicisten, franstaligen en Vlaamse "progressieven". Dit soort incidenten en het collaboratie-schuldgevoel in de politiek, zorgt mede ervoor dat franstaligen Vlaanderen onder de knoet kunnen blijven houden, omdat het een vlaams front onmogelijk maakt. Maar ach, het geeft sommigen hier de kans, eens weer legaal te schuimbekken en te spammen. |
|
|
|
|
|
|
#150 | |
|
Minister
|
Citaat:
Én daarom is het dom, net dát lettertype te gebruiken. |
|
|
|
|
|
|
#151 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Toch vreemd dat men niet voor de gotische letter s heeft gekozen ...
![]() Zeker ook als je weet dat je de s in rune teken ook nog op verschillende andere wijzen kan schrijven... Maar ja het idee alleen al om een rune-teken in een naam te steken is al wat bizar...
Laatst gewijzigd door jamás será vencido : 25 juli 2008 om 01:01. |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#153 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Heimwee naar het verleden? Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 juli 2008 om 00:58. |
||
|
|
|
|
|
#154 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#155 | |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Citaat:
En als vlaams nationalist vind ik nu dat in iedereen op heel de wereld en vooral in vlaanderen Franstalig moet zijn. Als vlaams nationalist vind ik ook dat iedereen in vlaanderen voor 3 uur s namiddags in zijn bedje moet zitten. Zo nu hebben we gelijk even grote onzin gezet.
|
|
|
|
#156 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door daiwa : 25 juli 2008 om 01:42. |
||
|
|
|
|
|
#157 |
|
President van Europa
Europees Commissaris
|
Er is ook een Hitler-biograaf die schreef dat Hitler de incarnatie van Jezus was. Die kwam zelfs op met de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen. Heel betrouwbaar dus die Hitler-biografen.
|
|
|
#158 |
|
Vreemdeling
|
Ik wou hier eens even op reageren, voor wat het waard is....
In het begin van dit topic lees ik bij verschillende mensen dat zij zich vragen stellen omtrent de gevoeligheid van deze zaken bij de publieke opinie. Er wordt door sommigen zelfs een spottende toon hieromtrent gebruikt. Wel, ik moet die mensen toch ontgoochelen. Want dit is nu één van de grootste redenen waarom vele mensen in mijn omgeving al dat Vlaams nationalistisch gedoe dikke zever vinden. Door toestanden als de befaamde 'S' op dat café te schilderen komt steeds opnieuw naar boven wat een bepaald deel van Vlaams nationaal Vlaanderen voor staat en dat is helem�*�*l niet dat waar de publieke opinie voor staat. Ik zeg hiermee niet dat de Vlaamse zaak geen bijval kent onder de massa, maar men wordt steeds opnieuw getemperd door zulke onnozelheden. Is dat dan gratis reclame voor dat café? Kan best zijn, maar het is goed dat dit onder de aandacht wordt gebracht, want hoewel velen onder jullie dit niet graag horen: Vlaanderen heeft wel degelijk een zwart verleden, en nu het een beetje op de achtergrond komt is het best dat de echte flaminganten zich tegen zulke toestanden verzetten om aan te geven dat zij voor een nieuw, toleranter Vlaanderen staan. Jammergenoeg zit dat niet in de aard van 'Het Beest' (om schrik van te krijgen Voor mij geen probleem, maar kom dan niet zagen dat België een rotland is, want jullie zorgen er dan zelf voor dat alles wat Vlaams is 'vals' is... Onder vrienden, cafégangers, etc... hebben we het dikwijls over het jammere feit dat een bepaalde strekking onze Vlaamse leeuw heeft gekaapt en ervoor zorgt dat het moeilijk is om 'fier' te zijn als Vlaming. Zolang mensen op topics al deze reageren met vijandigheid, cynisme, wij-zij-spelletjes ('de Walen hadden ook collaborateurs.... Laatst gewijzigd door Bartjen : 25 juli 2008 om 06:13. |
|
|
|
|
|
#159 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|