![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2008 om 16:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() ach ja de nazis en extreem rechts en de islam met extreem links helemaal niet leuk weg met het extremisme te beginnen met de islam. bah ! weg met de ondxedrukking en de verovering. De joden zijn vriendelijke mensen die respect hebben.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....86#post3659486 en Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2008 om 16:24. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
waar wil je nu naartoe in feite? ik wil ook gerust wat marokkaanse voorouders importeren op uw kosten, zodat ik hun land als erfenis krijg. jij niet?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb het recht net als u mijn mening de verkondigen. !!! Bedoelt u dat ik een fobie heb? ![]() ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 1 september 2008 om 16:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Democratisch gestemde wetten. Ik zal 't spellen: Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 1 september 2008 om 16:34. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik wil gewoon ergens zo'n hotelletje neerplanten waar Filo en de zijnen dan netjes honderden euro's gaan neertellen om poco te zijn en nadien te kunnen vertellen "hoe leuk het wel is in marokko". Ik heb zo'n paar vrienden trouwens. Werden geript van voor tot van achter, maar het "stond" toch zo sjiek om te kunnen zeggen dat ze een woestijndouche hadden gekregen (gekocht dus)... en fier dat ze waren toen die bedouinen hen onder het zand begroeven! plezant jong.... neenee; dat heet "plaatselijke cultuur opsnuiven". Volgens mij hebben die gasten zich dus een kriek gelachen (die bedouinen dus).
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zo te zien geraken die gefossiliseerde sossen zelf niet verlost van hun eeuwige profitariaatscultuur. Die mensen hebben geen grammetje eergevoel. Tren op de belastingbetaler, dat is hun lang leven. En er dan nog de grote jan mee uithangen bij de binnengewaaide gelukszoekers. Laatst gewijzigd door Pick Nick : 1 september 2008 om 18:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door artisjok : 1 september 2008 om 20:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En nu weer on-topic ipv slachtofferverhaaltjes op de te dissen uit een ander tijdperk, die niets met de draad te zien hebben. Vind je dat soort lijkenpikkerij met hoog Calimero-gehalte nu zelf niet ongepast? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Banneling
|
![]() Yep, gezinshereniging die merkwaardig genoeg steeds in belgië plaats vindt en nooit in Marokko. Het moet toch zijn dat ze werkellijk gek zijn op het Belgisch druilweer en de mosselen-friet. Voor het graaien in de SZ-ruif waar ze nooit toe bijgedragen hebben en hoogst waaschijnlijk nooit zullen toe bijdragen,komen ze echt niet hoor. Ho maar ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Wat een prietpraat! Kom eens buiten, ga eens aan de poort staan van de grote fabrieken... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |