![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() soms doe ik ook een edit om twee posts samen te voegen: spam is ook strafbaar. Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2008 om 15:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() Moet schoon zijn ... geduld .... worden.
uhh idd dus.
![]() |
#143 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een druk op jou persoon. Geduld worden en voortdurend balanceren op het strakke koord van de strafbaarheid. ![]() PS: groetjes aan Edith! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door filosoof : 26 augustus 2008 om 15:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een insinuatie van jou dus.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
Ik dacht dat je schreef dat dat de procedure was als je klacht indiende bij het CGKR en ik ging er dus hypothetisch vanuit dat men rechtstreeks naar de rechtbank zou gaan in mijn post. (Of wordt er dan ook eerst gevraagd om gewoon de info te verwijderen?) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 | |
|
![]() Citaat:
![]() Hoewel niet aanspreekbaar ook wel zou kunnen in sommige gevallen. ![]() Ja, 't is dat wat ik bedoel. De eigenaar van dit forum blijft in elk geval dan sowieso gepluimd achter bij een probleem. Als men al wel zo'n verband zou kunnen leggen door bv begin van bewijzen of dergelijke (maar ik heb geen flauw idee van hoe dat werkelijk zit noch technisch nog ivm de wetgeving) dan nog is 't niet zeker dat je daar ooit geld van ziet natuurlijk. Beter voorkomen dan genezen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het hout is hier precies nog niet opgeruimd...
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Maar 't is waar, dingen worden nogal makkelijk verkeerd opgenomen via dit type mediums. Dat komt ook omdat alle vormen van non-verbale communicatie die normaal gezien de tekst makkelijker interpreteerbaar maken ontbreken denk ik. Zo kan je totaal niet afleiden of iemand iets grappig dan wel serieus bedoelt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Dat is geen zelfcensuur, dat is gewoon een 'verbetering'. Dat is toch de bedoeling. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 26 augustus 2008 om 15:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Maar zelfs dan ken je je natuurlijk niet uiten zoals je het zou doen als je oog in oog met iemand praat ... Verder is het ook pas na een tijd dat je de schrijfsels van andere forummers een beetje doorhebt ,en pas dan kan je al ongeveer weten hoe iemand iets bedoeld ... Neem nu dhet schrijven van duveltje , je weet ne een tijd wel wat hij bedoeld , maar hij drukt zich nu eenmaal niet zo goed uit , soms zelfs verwarrend , maar toch haal je er ongeveer uit over wat het gaat hoor ...
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#160 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kmis het 'commentaar' van duveltje nu al
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |