Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Politics.be > Suggesties & Mededelingen
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be.

Discussie gesloten

Discussietools
Oud 14 september 2008, 21:47   #141
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Duupje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Groentje-18 Bekijk bericht
Ik begrijp je eerste zinnen niet, Duupje. Maar op die manier geef je mensen die hier komen om zich te amuseren op de kap van een ander of hun frustraties te uiten vrij spel. Is het zo een forum wat je nastreeft?
Ik alvast niet.
Dat doe ik niet Groentje.
Ik toon alleen aan dat iemand heel rap zich kan aangesproken voelen. Tenslotte typ je hier dingen, je hoort het iemand niet zeggen en je ziet er geen gelaatsuitdrukking of lichaamshoudingen bij.

En raar maar waar, dat gebeurt vaker dan je misschien veronderstelt.
I'll just kill myself now.
Duupje is offline  
Oud 14 september 2008, 21:49   #142
Patsy Stone
Parlementsvoorzitter

Patsy Stone's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van Maerlant Bekijk bericht
Daar heb je gelijk in, maar een forum is nog altijd een plek (zij het een virtuele) waar vele mensen dagdagelijks tijd met elkaar doorbrengen. Op zo een plek zouden dezelfde gedragsregels als in de echte wereld nageleefd moeten worden. Ik zie hier zo verschrikkelijk veel mensen die er buiten dit forum zelfs niet over zouden peinzen om de dingen te zeggen die ze hier neerschrijven.
We noemen elkaar "in 't echt" toch ook nooit mestkevers, zwartzakken, linkse ratten, achterlijken, of al die andere dingen die je hier leest? Of die beledigingen nu collectief of persoonlijk, verdoken of out in the open gebeuren, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Wat die 'mestkevers' betreft, was het zelfs een prominent politicus die de term 'en plein publique' lanceerde, maar ik begrijp wat je bedoelt. Anderzijds is het ook zo dat we iemand die ons 'in 't echt' beledigt niet meteen geboeid afvoeren naar het cachot. Meestal negeren we dergelijke mensen gewoon. Kunnen we dat hier niet evengoed of zelfs nog beter doen? Ik heb daar alvast geen moderator bij nodig...
Patsy Stone is offline  
Oud 14 september 2008, 21:50   #143
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Edit: @ Duupje:

Maar als iemand bijna tien keer hetzelfde herhaalt en dan via pb nog eens uitlegt wat hij ermee bedoelt om je zeker niet in enige waan te laten, is het ook wel duidelijk.

Sommige personen zijn ook gewoon enorm goed in hypocrisie. Walgelijk. Ik raad die mensen ten stelligste aan om zo ver mogelijk uit mijn buurt te blijven want ik word er echt ziek van, als ik zoiets zie. Ook al heeft het halve forum ze door, toch spelen ze hun rolletje verder. Ongelofelijk gewoon.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 september 2008 om 21:50.
Groentje-18 is offline  
Oud 14 september 2008, 21:50   #144
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone Bekijk bericht
Wat die 'mestkevers' betreft, was het zelfs een prominent politicus die de term 'en plein publique' lanceerde, maar ik begrijp wat je bedoelt. Anderzijds is het ook zo dat we iemand die ons 'in 't echt' beledigt niet meteen geboeid afvoeren naar het cachot. Meestal negeren we dergelijke mensen gewoon. Kunnen we dat hier niet evengoed of zelfs nog beter doen? Ik heb daar alvast geen moderator bij nodig...
Voil�*, daar komt het op neer, wil je iemand niet meer lezen hier, kan je die perfect negeren. In het echte leven is het vaak zo simpel niet.
Duupje is offline  
Oud 14 september 2008, 21:52   #145
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Edit: @ Duupje:

Maar als iemand bijna tien keer hetzelfde herhaalt en dan via pb nog eens uitlegt wat hij ermee bedoelt om je zeker niet in enige waan te laten, is het ook wel duidelijk.

Sommige personen zijn ook gewoon enorm goed in hypocrisie. Walgelijk. Ik raad die mensen ten stelligste aan om zo ver mogelijk uit mijn buurt te blijven want ik word er echt ziek van, als ik zoiets zie. Ook al heeft het halve forum ze door, toch spelen ze hun rolletje verder. Ongelofelijk gewoon.
Lees mijn post hierboven. Er bestaat zoiets als negeren. Heel makkelijk en simpel in gebruik.
Duupje is offline  
Oud 14 september 2008, 21:57   #146
Groentje-18

Standaard

Sommige mensen laten zich niet negeren.
Ik laat ook geen leugens en haatzaaierij over mij verspreiden.
Bepaalde personen hebben ondertussen gewoonweg zowat zes topics gebruikt om allerlei larie en apekool tegen mij te verspreiden.
Zoiets kan je moeilijk belonen of door de vingers zien hé.

Zelf is het je ook niet gelukt de negeerlijst te blijven gebruiken ...

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 september 2008 om 21:57.
Groentje-18 is offline  
Oud 14 september 2008, 22:02   #147
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Sommige mensen laten zich niet negeren.
Ik laat ook geen leugens en haatzaaierij over mij verspreiden.
Bepaalde personen hebben ondertussen gewoonweg zowat zes topics gebruikt om allerlei larie en apekool tegen mij te verspreiden.
Zoiets kan je moeilijk belonen of door de vingers zien hé.

Zelf is het je ook niet gelukt de negeerlijst te blijven gebruiken ...
Ik zet daar nooit iemand op. Ook jou niet.
En niet laten negeren, komaan, gebruik de negeerknop en/of reageer niet (meer).
Probleem opgelost want je voedt de discussie niet meer. En het is nogal lastig op je eentje te discussiëren niet waar ? Of wil je liever dat zo'n dingen allemaal blijven aanslepen en de sfeer overal verknallen ?
Duupje is offline  
Oud 14 september 2008, 22:03   #148
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Duupje Bekijk bericht
Voil�*, daar komt het op neer, wil je iemand niet meer lezen hier, kan je die perfect negeren. In het echte leven is het vaak zo simpel niet.
Nee, dat heeft niets te maken met wat ik zei.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 14 september 2008, 22:07   #149
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Daar heb je gelijk in, maar een forum is nog altijd een plek (zij het een virtuele) waar vele mensen dagdagelijks tijd met elkaar doorbrengen. Op zo een plek zouden dezelfde gedragsregels als in de echte wereld nageleefd moeten worden. Ik zie hier zo verschrikkelijk veel mensen die er buiten dit forum zelfs niet over zouden peinzen om de dingen te zeggen die ze hier neerschrijven.
We noemen elkaar "in 't echt" toch ook nooit mestkevers, zwartzakken, linkse ratten, achterlijken, of al die andere dingen die je hier leest? Of die beledigingen nu collectief of persoonlijk, verdoken of out in the open gebeuren, uiteindelijk komt het op hetzelfde neer.
Mooie post.
Daar kan ik me volledig achterscharen.
Groentje-18 is offline  
Oud 14 september 2008, 22:07   #150
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Nee, dat heeft niets te maken met wat ik zei.
Ik reageerde dan ook niet op iets wat u zei.

Edit : ik kaffer dan ook zowel hier als irl niemand uit. Ik heb niet de nood mensen naampjes te geven.

Laatst gewijzigd door Duupje : 14 september 2008 om 22:10.
Duupje is offline  
Oud 14 september 2008, 22:22   #151
van Maerlant

van Maerlant's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ik reageerde dan ook niet op iets wat u zei.
Wel op een reactie op iets wat ik zei. En die conclusie had er ook weinig mee te maken.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are.

It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist.
van Maerlant is offline  
Oud 14 september 2008, 22:25   #152
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wel op een reactie op iets wat ik zei. En die conclusie had er ook weinig mee te maken.
Ik zal voortaan eerst komen vragen of ik hier iets mag typen.
Duupje is offline  
Oud 14 september 2008, 22:49   #153
Groentje-18

Standaard

Citaat:
Lees mijn post hierboven. Er bestaat zoiets als negeren. Heel makkelijk en simpel in gebruik.
Citaat:
Ik zet daar nooit iemand op. Ook jou niet.
Je zei gisteren van wel als ik me dat goed herinner ......
Jij was er gisteren ook bij en hebt zowat de aanzet gegeven die manta al maar verder schopte richting doel ... :-/

Citaat:
En niet laten negeren, komaan, gebruik de negeerknop en/of reageer niet (meer).
Probleem opgelost want je voedt de discussie niet meer. En het is nogal lastig op je eentje te discussiëren niet waar ? Of wil je liever dat zo'n dingen allemaal blijven aanslepen en de sfeer overal verknallen ?
Als iemand je gaat dagvaarden (maar tegelijkertijd wel heel het forum volschrijft met nonsens en zelfs creatieve ideetjes zoekt voor threads over jou ) zal hem op de negeerlijst zetten niets helpen hé.
Dat is natuurlijk een zeer uitzonderlijke situatie en je moet al echt tegen de verkeerde persoon aanbotsen om zoiets voor te hebben.
Maar in de andere situaties: als je negeert, zie je niet meer wat iemand allemaal over je schrijft en geef je hem vrij spel om jou zwart te maken. Beter niet doen dus en hout vasthouden dat hij ooit stopt met te fulmineren tegen jij of dat hij niet meer smeekt om een reactie van jouwentwege door je te provoceren.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 14 september 2008 om 22:50.
Groentje-18 is offline  
Oud 15 september 2008, 00:05   #154
Metternich

Metternich's schermafbeelding

Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Als linkse, LSP-lid en atheïst word ik in drie postings tijd dus uitgescholden voor neo-nazi, probleemgroep en ongelovige hond.
Ik zal maar niet beginnen zoeken naar berichten over de NSV! zeker?

Metternich is offline  
Oud 15 september 2008, 04:01   #155
Jazeker
Secretaris-Generaal VN

Jazeker's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Jazeker
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door driewerf Bekijk bericht
Als linkse, LSP-lid en atheïst word ik in drie postings tijd dus uitgescholden voor neo-nazi, probleemgroep en ongelovige hond.
http://www.lsp-mas.be/blokbuster/sit...hp?storyid=866

Tja, als je door Marc Reynebeau (u weet wel, die media-geile belgicist) als homo-erotisch geinsinueerde foto's al als pervers gaat bestempelen en daaraan koppelt dat homo's perverten zijn... dan moet je niet verschieten als er wat verwijten naar je hoofd worden geslingerd natuurlijk.

Wel grappig dat de titel van het artikel van LSP veel kritiek kreeg uit verschillende hoeken van het politieke spectrum, maar dat men daar vertikt om die te veranderen.

Ik heb zelf mijn bedenkingen bij de conclusie van zombie Reynebeau over 3 foto's van beeldhouwwerk zoals dat in de jaren dertig mode was en niet geheel mijn zin voor kunst is, maar dat LSP en de hele linkse zijde meteen daarvoor gaan kraaien dat homo's perverten zijn of nog maar dat Cyriel Verschaeve een homo was, dat is nu zoiets waaraan je kan zien dat sommige mensen niet voor rede vatbaar zijn. Laat staan dat je ze beter niet aan politiek laat doen. Niet dat dat laatste een probleem zou zijn. Ze liggen nog over de straat te rollen met V-SB en PVDA en wat er nog meer mag zijn aan klein-linkse groepjes die meer vechten met elkaar dan tegen het systeem.

PS: (met respect trouwens voor V-SB dat tenminste niet meeheult met de franstalige bourgeoisie)

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flanelcondoom Bekijk bericht
*KNIP* Deze opmerking lijkt mij persoonlijk en onnodig grievend.
Nelle Pastorale Nelle Jazeker Nelle

Citaat:
Jep, heil Jazeker.

Laatst gewijzigd door Jazeker : 15 september 2008 om 04:04.
Jazeker is offline  
Oud 15 september 2008, 06:37   #156
Duupje
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je zei gisteren van wel als ik me dat goed herinner ......
Jij was er gisteren ook bij en hebt zowat de aanzet gegeven die manta al maar verder schopte richting doel ... :-/

Als iemand je gaat dagvaarden (maar tegelijkertijd wel heel het forum volschrijft met nonsens en zelfs creatieve ideetjes zoekt voor threads over jou ) zal hem op de negeerlijst zetten niets helpen hé.
Dat is natuurlijk een zeer uitzonderlijke situatie en je moet al echt tegen de verkeerde persoon aanbotsen om zoiets voor te hebben.
Maar in de andere situaties: als je negeert, zie je niet meer wat iemand allemaal over je schrijft en geef je hem vrij spel om jou zwart te maken. Beter niet doen dus en hout vasthouden dat hij ooit stopt met te fulmineren tegen jij of dat hij niet meer smeekt om een reactie van jouwentwege door je te provoceren.

Ik gaf zowat de aanzet ? Nu nog mooier.

Jij zei dat je geslaagd was voor 7 van uw 8 herexamens. Niet veel posts later zei je dat je er nog een aantal meer had normaal gezien maar dat het niet kon omdat ze (ik geloof) gelijktijdig vielen.
Daarop vroeg ik 'hoeveel had je er dan wel in totaal?'
Is dat zo'n ramp misschien ? Als je al op uw teentjes getrapt bent voor zo'n normale vraag + het feit dat ik voor u geen typte en voor toccata wel gaf je al aan (want daar draait het in werkelijkheid om naar alle waarschijnlijkheid)...

Draai en keer mijn woorden zoveel je wil, onthou dan wel beste Groentje, dat het jouw interpretatie is van mijn woorden. Ik kan als ik wil vanaf nu ook in alles wat iemand typt het negatieve gaan zoeken. Maar het lijkt me nogal vermoeiend.

Enfin, ik zei het al eerder, ik heb geen zin in dit spelletje dat maar niet lijkt op te houden. Het verziekt de sfeer in meerdere topics, en dat kan niet de bedoeling zijn.

Als de één niet ophoudt, zal de ander ook blijven doorbomen, en vice versa.
Dat typte ik gisterenavond ook al in een andere draad. Of is het een machtspelletje om te zien wie het eerst gaat opgeven ?
Duupje is offline  
Oud 15 september 2008, 08:26   #157
Groentje-18

Standaard

Jij bent één van de mensen die problemen had met iets dat ik typte in 'bye bye politics' en dit opblies tot veel grotere proporties. Ik denk niet dat een manta anders zou gereageerd hebben in die draad, maar soit. En jij gaf een voorzetje met je vraag wat mijns inziens voor hem de grens al een stuk vager maakte om te gaan beledigen. Dit zijn uiteraard louter veronderstellingen en is mijn perceptie.
En het gaat niet om wat je vraagt, het gaat om de manier waarop.
Ik heb nog gezegd dat dit wel eens ergens anders aan kon liggen en moest al bijna informatie over mijn privéleven gaan prijsgeven die ik niet wou prijsgeven, maar neen, alle pap die ik hem probeerde te voeren om hem te laten inzien dat hij tegen de verkeerde zo bezig was moest hij zonodig uitspuwen... Je kan het paard wel naar de plas brengen, maar drinken moeten het zelf doen hé...
Al mijn reacties die duidelijk maakten dat zijn opmerkingen ten eerste zeer ongepast waren, ten tweede voor mij zéér storend waren zag hij enkel als aanmoedigingen om er nog een schepje bovenop te doen en het nog eens te herhalen...

Verder ken jij manta beter dan ik en dat wil ik heel graag zo houden.
Ik zou het natuurlijk wel apprecieren moest jij bevorderen dat dit conflict voor goed stopt en dat de kwalijke sporen die her en der zijn verspeidt zo snel mogelijk worden gewist.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 15 september 2008 om 08:33.
Groentje-18 is offline  
Oud 15 september 2008, 08:29   #158
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

cat fight!
Oud 15 september 2008, 08:38   #159
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
cat fight!
anders graag, bakske Vedett erbij enzo

maar bij Groentje en Duupje is dat toch wat wrang ... vindt die allebei te leuk voor ne catfight
Anna List is offline  
Oud 15 september 2008, 08:47   #160
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
anders graag, bakske Vedett erbij enzo

maar bij Groentje en Duupje is dat toch wat wrang ... vindt die allebei te leuk voor ne catfight
te leuk om naar te kijken?
Dronkoers is offline  
Discussie gesloten

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be