![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() De wereld is dan ook geen perfecte plaats. Ik zou deserteren indien ik in Afghanistan uit naam van westerse waarden wat de staatsterrorist zou uithangen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Minister-President
|
![]() Dat is natuurlijk een ander paar mouwen, ik zeg simpelweg dat ik niet inzie hoe iemand vreugde kan scheppen in de dood van een ander. De individuen die om zoiets feest vieren verdienen het niet om in dat land te wonen.
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 12 september 2008 om 21:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() Je kan ze moeilijk gewoon even vragen om op te rotten. Ik sta altijd open voor alternatieven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is heel wat anders dan kritiek hebben op het Nederlandse beleid tav haar bondgenootschap in de strijd tegen de Taliban. Denk ook even aan de familie van die jongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Minister-President
|
![]() Je kan ze er inderdaad moeilijk voor deporteren, misschien ze confronteren met het leed van mensen die dierbaren verliezen door de oorlog?
Laatst gewijzigd door Gwyndion : 12 september 2008 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Ik doelde eerder op de Nederlandse soldaten. Indien ze zouden vertrekken, dan vielen er ook geen doden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Weer dezelfde komedie: allochtonen die hier enkel zijn om van ons land te profiteren en verder willen leven en denken als allochtoon, met oa hun achterlijke islambullshit als basis: dat zijn geen Nederlanders of Belgen of whatever! Het is niet omdat je op een fles water een wijnetiket kleeft dat je dan wijn hebt. Opkuisen, dat gevaarlijk boerenbedrog!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En hier staat dus niet: alle vreemdelingen zijn gespuis, mocht je het niet willen snappen. Marokkaanse jongeren hebben overal waar ze rondlopen, hier en in de omringende landen, een zeer negatieve bijklank. Of ga je dat ontkennen? Of kun je dat verklaren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die pest had men hier nooit zo maar in ganse horden mogen binnenlaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En voeg er misschien een vorm van ziekelijke jaloersheid aan toe omdat ze met hun neus op hun achterlijkheid worden geduwd, te danken aan hun godsdienst. Maar dat durven ze zelfs niet denken uit schrik voor hun eigen interessante godsdienst en diegenen die de touwtjes ervan in handen houden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
|
![]() Ik ben geen moslim en er bestaat bij mij ook een diepgewortelde haat tegenover de politieke koers van het Westen. Wat nu?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De wereld bestaat uit "groepen" mensen die elk een aantal kenmerken dragen van de groep waartoe ze behoren en de plaats vanwaar ze komen. Het zo organiseren dat iedereen zonder al te veel moeite overal naar toe kan en daar moet opgenomen worden met alle rechten (de plichten vergeten we maar) en tegemoetkomingen die de bevolking daar ter plaatse voor zichzelf heeft gerealiseerd, mits werken en sparen en belastingen betalen... zonder dat de nieuwkomers er ook maar iets voor bijdragen (velen toch...) kan enkel maar leiden tot problemen en het langzaam naar de bliksem gaan van die maatschappij. Tenzij men selectief tewerk gaat en niet iedereen zo maar binnen laat... Waar je niet past hoef je niet te zijn of te komen... of het is ambras. Vergelijk eventjes met de dierenwereld, neem een zoo. Zet alle kooien open en wacht af... Of denk je dat men dat dan kan oplossen met het rondstrooien van mooie volzinnen in de stijl van: "alle dieren zijn gelijk", "alle dieren hebben dezelfde en evenveel rechten" enz enz enz Prachtig, dat principe. Maar lukken zal het niet... en doet het niet. Ook niet bij de "mensen". |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() Gelukkig ben je geen vader. Hopelijk heb je tegen die tijd iets meer wijsheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Ja, want ik sta tegen dan te popelen om mijn zoon onder de zoden te steken voor een imperialistische oorlog.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gisteren en vandaag stonden er berichten "Moge hij branden in de hel" op de site, ondanks dat de mods streng waren en er bans werden uitgedeeld
De 19-e gesneuvelde Nederlandse soldaat had een Marokkaanse vader en een Nederlandse moeder. En dat wordt door sommigen beschouwd als landverraad. http://www.geenstijl.nl/archives/images/MNL1.jpg
![]() |
#160 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
linkje aub. of gewoon rechts-bashen, zonder feiten? uit de duim gezogen? dus een linkje zou wenselijk zijn.
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
![]() |
![]() |