![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat een zelfopoffering van Mo de barmhartige samaritaan. Man..man....man .... wat gaan we hier nog lezen. ![]() ![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 6 oktober 2008 om 01:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Een onversneden moorddadige pedofiel dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn beste de moslims zijn dagelijks respectloos tegen mij omdat ik een autochtone ongelovige vrouw ben ! Schandalig dat u durft te beweren dat ik respectloos ben. ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
merci circe !! Circe voor president !!!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() jaja dit is duidelijke met een "dreigende ondertoon". braaf in het gareel lopen of we laten het hier platbranden. Vergeet het maar ik weiger halal te aanvaarden. Ik weiger de onderdrukking van Mo de pedo en oorlogsheer te aanvaarden. Mensen met het juk van een religie rond uw nek zijn voor mij mooie voorbeelden van achtergebleven volkeren.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch nog iets over die hoofddoek, niqaab, sjahal (tiens! zie je wel Steve, we dragen hier al jaren sjahallekes), en nog wat van die arabische namen die ze eraan geven omdat ze te weinig taalcreativiteit hebben om er een nederlandse benaming voor te geven.
Eén van de betekenissen (en ik meen dat het voor niqaab gold) is dat dit in het standaard Nederlands gewoon "SCHERM" betekent. Toen Mo met zijn harem geïnstalleerd was, kwamen de mensen hem blijkbaar dagelijks om raad en andere dingen vragen. Ook aan de vrouwen van Mohammed kwamen ze(waarschijnlijk de vrouwelijke gelovigen) vanalles vragen. Maar de harem van Mohammed moest daarbij achter een scherm zitten. m.a.w. zijn volgelingen mochten dus niet zien dat hij zich een hele trist sexy "weduwen" had gemaakt, terwijl de rest van zijn leger het met veel oudere slavinnen moesten stellen waarschijnlijk. En vandaar dus dat sommige moslimvrouwen nog steeds menen dat ze hun eigen "scherm" maar overal moeten meezeulen. Die denken dus allemaal dat ze zelf ook ontzettend jong en knap en sexy zijn zeker? Of het zou helpen als je tegen zo'n ingepakt geval zou zeggen: "madam, ge zijt zo lelijk als de nacht en geen enkele vent zou eraan denken zich op U te storten hoor...." of zou je het dan weer met Youssef aan de stok krijgen?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 oktober 2008 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Vreemd: ik woon ergens waar véél meer moslims wonen dan in jouw buurt (geschat 50% in m'n straat) en voel me zo vrij als mogelijk in een maatschappij ![]() Absolute vrijheid bestaat niet in een samenleving. Laatst gewijzigd door filosoof : 6 oktober 2008 om 09:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() jaja geen problemen brave doorsnee pocos toch hoe kan je geen problemen hebben met onderdrukking - wreedaardigheden??? ![]() Laatst gewijzigd door shaddy : 6 oktober 2008 om 09:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ahahahahahaahaa schitterende kijk erop aahahahahaha helaas hedendage worden aboriginals van het vrouwelijke geslacht nog steeds anders behandeld dan hun eigen "schermvrouwen", weg met die onverdraagzame islam. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De reden waarom die gehoofddoekten zich zo uitdossen is omdat ze vinden dat hun mannetjes elke vrouw mogen lastigvallen (want ze kunnen daar niet aan doen als die hoeren hen zo uitdagen), behalve degenen die zich middels een uniform als "mede-gelovige" profileren. De reden waarom die witte puntmutsen zich zo uitdossen is evenzeer omdat ze vinden dat ze zich zo onder "gelijken" bevinden, terwijl de niet-mutsen uentermenschen zijn. In gezelschap van de witte mutsen worden de mutsen niet lastiggevallen, de niet-mutsen dan weer wel. Je had er nog zo van die gastjes in uniformpkes die daarmee te kennen gaven dat ze iets beter waren dan de anderen en zich er op die manier van verzekerden dat ze zelf niet lastiggevallen werden; Maar ik lees dat jij daar dus geen enkel probleem mee hebt. Typisch! Al eens gedacht welk uniform je het eerst gaat aantrekken moest het beginnen spannen? Ik neem aan dat je voor een djellaba gaat opteren deze keer.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o Laatst gewijzigd door circe : 6 oktober 2008 om 10:09. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bravo circe je kan het beter verwoorden dan ik nogmaals mercikes !!! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Verder zijn je persoonlijke insinuaties laag. Het siert je niet. Ik kom veel meer tussen groepen moslims dan shaddy, vermoed ik (alle dagen, want ik woon er tussen, niet in een villa met tuin en zwemdok zoals de blok-kopstukskes) Van het door jou en shaddy opgehangen spookbeeld is er in de dagelijkse realiteit in deze 50% migrantenwijk niets te merken. Noch voor mij noch voor m'n vrouwelijke familieleden, vrienden en kennissen. Géén van hen werd lastiggevallen op de manier die je beschrijft. Niet in deze migrantenwijk in Brussel en niet in een andere in Antwerpen, waar we vroeger woonden: denk je nu écht dat indien het wel zo was ik/we opnieuw voor een gemengde wijk zou gekozen hebben toen ik verhuisde? In ons geval neemt de vrouw voor 50% deel aan alle beslissingen, wat meer dan een blokkeringsminderheid dus! ![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 6 oktober 2008 om 10:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
b) sinds wanneer zijn koranverzen "vooroordelen"? Als in de koran staat dat ze zich moeten herkenbaar maken zodat ze niet worden lastiggevallen, dan is mijn conclusie dat ze het doodnormaal vinden dat ze niet-herkenbaren wèl lastigvallen. Toch? c) goed voor jou dat je je zo goed voelt in een verrijkte buurt dat je zelfs van de ene verrijkte buurt naar de andere verhuist. Gewoonlijk verhuizen de mensen uit verrijkte buurten maar één keer. Maar niemand houd je tegen om nog eens naar een andere verrijkte buurt te gaan wonen meen ik.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ps als je nog meer mensen kent die graag tussen de "verrijking" leven en de juiste prijs voor een rijhuis willen betalen laat het me weten via Pm ik ken mensen die wanhopig weg willen uit de moslimbroedergemeeschap. Laatst gewijzigd door shaddy : 6 oktober 2008 om 11:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hellspawn NL wat u schrijft is mooi maar geen weergave van feiten.
Mohammed was zelf ongeletterd en arm, en gedurende een aantal jaren getrouwd met zijn 15 jaar oudere werkgeefster. Nadat ze overlijdt erft Mohammed haar vermogen, waaronder een niet onbelangrijk aantal kamelen waarmee hij een leger vormt. Mohammed begint eenmaal hij de middelen heeft door het overlijden van zijn vrouw aan het verspreiden van zijn ideologie, de islam. Hij was dus zoals velen in een tijd van elkaar beconcurrerende stammen een 'Warlord' niet ongewoon in de zevende eeuw. De nieuwe ideologie van Mohammed , de islam is het bindmiddel om overwonnen stammen aan zich te binden, wie zichzelf bekeert tot het nieuwe geloof deelt in de winst ( oorlogsbuit), blijft leven en wordt opgenomen in het leger van Mohammed die via deze aangegane allianties zijn macht steeds meer uitbreidt. Dit lees je ook in de koran, waarbij een duidelijk onderscheid is tussen de eerst vreedzame teksten en latere versen die de koran vormen.Het gaat dan ook over twee verschillende periodes in het leven van Mohammed, eerst als profeet en later als warlord ( Mekka en Medina!) Het verklaart ook waarom de islam niet verlaten mag worden en dit ook geldt voor alle nakomelingen. Zo bind je iemand voorgoed ;tot in het nageslacht blijven allianties overeind. Dat islam onderdeel is van de ideologie van een warlord blijkt ook bij wat er gebeurt na het overlijden van Mohammed, soennieten ( die het gezag van kaliefs erkenden als opvolgers van Mohammed) en sjiieten( volgelingen van Ali, neef van Mohammed raken binnen de kortste keren slaags en de islam verspreidt zich met het zwaard, getuige o.a Marokko en de gescheidenis van Berberstammen. Maar zeggen dat wie Mohammed ziet zoals dit (historisch) is als warlord en huwelijken plaatst binnen hun betekenis als strategische verbintenissen waarbij als visie om de zaak bij elkaar te houden islam werd ontwikkeled, liegt dus niet, geeft geen verdraaiing van feiten en is ook niet slecht geinformeerd. Omdat Mohammed degenen die zich bij hem aansloten aan zich moest binden waren zijn latere huwelijken ook strategisch, het waren vaak dochter van stamhoofden wat voor alle duidelijkheid een ander verhaal is als' trouwen met oorlogsweduwen teneinde hen te beschermen. Maria is een goed voorbeeld, zij was een Koptische Christen en dochter van een stamhoofd. Zowel de huwelijken als de positie van de vrouw waren strategische middelen om de macht van Mohammed als warlord te vergroten. Bij stammen kenden vrouwen zeer diverse posities als vrouw, er waren matriachale stammen waar zij grote vrijheden kenden, evengoed als stammen waar vrouwen minder waren dan ezels. Mohammed kon een groot gedeelte niet binden wanneer vrouwen al te grote vrijheden kenden, maar evengoed was een grote beperking van rechten voor vrouwen in omgekeerde richting ook een belemmering. Te grote onvrijheid zou stammen waar vrouwen veel rechten hadden verhinderen zich aan te sluiten bij deze krijgsheer. Voor een groot aantal vrouwen betekenden de komst van islam dus een beperking op vrijheid, anderen ( die daarvoor het statuut gelijk aan ezel, kameel of andere geoderen hadden) gingen er op vooruit. In ieder geval laat de geschiedenis zien dat Mohammed een warlord was die strategische huwelijken afsloot, geheel zoals gebruikelijk in de zevende eeuw.( waaronder trouwens het huwelijk met de vrouw van zijn neef!) Maar een uitzondering vormt zeker Aisha. Zij huwde Mohammed toen deze zelf al in de vijftig was; zij was nog een kind. Het is helemaal niet ongebruikelijk om kinderen al heel jong uit te huwelijken, ook nu worden kinderen vaak al bij geboorte aan iemand beloofd. ( gearrangeerde huwelijken zijn nog steeds gewoon) Het is echter volslagen onzin om dit aan te grijpen om te zeggen dat Mohammed dus een pedofiel was. Dat was hij niet, zijn handelen werd als normaal gezien in de zevende eeuw waar vrouwen vaak bezit waren, mensen veel vroeger dood gingen en huwelijken op jonge leeftijd werden afgesloten. DE zevende eeuw kun je wat norm en waarden betreft niet met deze tijd vergelijken. Wel geldt dit voor huwelijken die vandaag nog worden afgesloten tussen veel oudere mannen en kinderen. Hierbij is wel sprake van pedofelie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat geneuzel over wat er woordelijk in de koran staat is weinig interessant. Mensen die gelovig zijn of op zoek zijn naar zingeving hebben de neiging zo'n boek tamelijk selectief te lezen. Ze halen eruit wat ze kunnen integreren in hun dagelijks leven en de rest wordt met de mantel der liefde bedekt. Er zou meer onderzoek moeten gebeuren naar wat gewone mensen eruit halen en welke selectie ze doorvoeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben heterosexueel. Het is niet omdat homosexualiteit ondertussen aanvaard wordt dat ik daarom lesbienne ga worden: ik ben gewoonweg niet sexueel aangetrokken door vrouwen. Ik ga er dus van uit dat men op dezelfde manier kan omgaan met "pedofilie": het is niet omdat pedofilie ZOU aanvaard worden, dat ik me sexueel ga aangetrokken voelen tot het negenjarige zoontje van de buren. Ook de zogenaamd "strategische" huwelijken lijken me een beetje teveel van het goede. Dat net alle strategische huwelijken moeten worden afgesloten met jonge vrouwen die nog niet de helft van zijn leeftijd hebben is er me iets teveel aan. Er is ook héél weinig strategisch te vinden in het huwen van de beeldschone dochter van een net overwonnen stam waarvan je alle mannen keeltje-over hebt gesneden. Maria - waarvan men niet met zekerheid kan zeggen dat ze een echtgenote was - was een geschenk. In feite een slavin dus. Wel toevallig ineens heel erg zwanger nadat ze onder begeleiding van een paar mannen door de woestijn naar Mohammed werd gebracht... wat voor Mo heel goed uitkwam want al zijn jonge sexy en vooral vrouwen in de meest vruchtbare periode van hun leven konden ineens geen kinderen krijgen. Behalve dus Maria die vanaf dag 1 zwanger bleek te zijn. Ibrahimmeke is echter slechts twee jaar geworden. Dat Mohammed voordien met Kahidjah wel kinderen had wil niet zeggen dat hij na het uitbreken van zaijn ziekte ook nog vruchtbaar was: onvruchtbaarheid is een van de verschijnselen van acromegalie. Kortom, er zullen misschien wel een paar strategische vrouwen tussenzitten, maar ze zijn dan toevallig wel geen 50tigers.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb hier ook een koran staan (zelfs twee, in diverse talen, mijn bibliofiele kantje) , maar IMO is dat een historisch onderdeel van mijn bibliotheek, niet meer. Interessant om eens in te kijken, niet om werkelijk als " De bron van de waarheid" te aanzien en te gebruiken. ![]() Ik merkte inderdaad ook op dat "normale gelovigen" dat veel oppervlakkiger lezen (en dat zeer veel de koran vooral kennen van "horen zeggen wat erin staat") |
|
![]() |
![]() |