![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Wie krijgt je stem? | |||
CD&V |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,61% |
N-VA |
![]() ![]() ![]() |
32 | 25,81% |
Vlaams Belang |
![]() ![]() ![]() |
42 | 33,87% |
O-VLD |
![]() ![]() ![]() |
5 | 4,03% |
SP.a/Vl.pro |
![]() ![]() ![]() |
10 | 8,06% |
Groen! |
![]() ![]() ![]() |
1 | 0,81% |
PVDA |
![]() ![]() ![]() |
3 | 2,42% |
LDD |
![]() ![]() ![]() |
10 | 8,06% |
LSP |
![]() ![]() ![]() |
2 | 1,61% |
V-SB |
![]() ![]() ![]() |
4 | 3,23% |
Niet/Blanco |
![]() ![]() ![]() |
13 | 10,48% |
Aantal stemmers: 124. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zeg jij
Benadeeld ?? Mijn leden hun salaris is de laatste 20 jaar bijna verdrievoudigd, en jij noemt dat benadeeld ?? En dat komt niet omdat mijn werkgever zo gul was, maar door goede syndicale acties. Mijn leden klagen alleszins niet, maar toch bedankt om je bekommernis.
![]() |
#142 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke "huidige toestand" ?? You're speaking in tongues.
![]() |
#144 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 |
Banneling
|
![]() pietje lijkt op JvdP
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [quote=Internaut;3710235]Hmmm 38% maar, normaal ligt het rond de 50% maar ik verwacht dat het gaat stijgen.
Maar met N-VA apart is nu meer concurrentie en de frustro's van Lijst Dedecker happen ook wat percentages in. We blijven geloven in de Vlaamse kracht en de kracht van een mooie overtuiging zoals het onze want we weten dat het gelijk aan onze kant staat. Gelijk hebben is niet hetzelfde als gelijk krijgen ! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zegt wel heel wat hé,bijna 10% wil niet eens stemmen,wat meteens de vraag stelt wat ze hier komen doen hé
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijne laatste heb ik tien jaar geleden in de prak gereden. ![]() (zonder helm zou ik ook "in de prak" zijn geweest)
Laatst gewijzigd door Pietje : 25 september 2008 om 20:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja,...areg eei. En 't is noet nimer goegekomme eei.
Laatst gewijzigd door Garry : 25 september 2008 om 20:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als Vlaming wil je vooruit, ook voor jouw regio en daarom vind een Vlaming het belangrijk dat die staatshervorming er eindelijk kan komen. De Vlaming moet dus op dat vlak even zijn tanden tonen, al kom je daardoor in het terrein van de Vlaamsgezinden, dan zij het zo. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#153 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sorry voor de ruwe zegwijze. Vlamingen niet door de knieën gegaan? Doe me niet lachen. Ze waren eerder bijna aan het diepzeeduiken om nog onder de lat door te kunnen in plaats van door de knieën gaan. Inderdaad, zoiets kan je onmogelijk nog door de knieën gaan noemen. Ware er geen Joel geweest was je nu bezig met een sprotje te fileren in de plaats van een dikke vis. De NV-A heeft zijn kans gehad en gemist., en ge moet doof en steke blind zijn om niet door te hebben dat heel deze theateropvoering van het opblazen van het kartel zuiver en alleen tot doel heeft om opnieuw met de volgende verkiezingen het VB op afstand te houden. Wat ik hier schrijf heeft geen moer te maken met haat tegen het NV-A, wat kan ik er aan veranderen, er zullen immers hopen blinde kikkers zijn die hun weer opnieuw zullen laten vangen en die zullen stemmen op het NV-A, maar na de verkiezingen staan ze weer allemaal te snotteren maar dan zal het weer te laat zijn. En weer zal de Vlaming jammeren en zagen en treuren. Dat Dewever een gevaarlijk man is, daar heb je gelijk in, het is een gewiekste haai die een hele boel mensen, zoals jij, probleemloos zand in de ogen strooit. Overigens, waar maak je je eigenlijk druk in? Jij bent voorstander van Dewever en het NV-A. Waarom? Zo te merken omdat je van mening bent dat hij de Vlaamse zaak dient. Ik speel eerlijk gezegd liever op veilig en zou, onder de gegeven omstandigheden eerder mijn vertrouwen schenken aan het VB. Waarom? Omdat ik van oordeel ben dat die de Vlaamse zaak zullen dienen. Dus, wij zijn collega's, te minste als jij recht door zee bent, want in dat geval jagen wij beide het zelfde doel na. We gebruiken alleen ieders een andere weg om ons doel te bereiken. We zullen nog eens verder discussiëren na de verkiezingen, wie dat, om ons doel te bereiken, bereid is de hand uit te steken naar de andere en wie van de twee weer zal blijken dwars te liggen en zijn kiezers zal de rug toe keren om de boel te laten wat hij is en terug in zee te gaan met zijn ex partner. Laatst gewijzigd door Garry : 25 september 2008 om 22:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Banneling
|
![]() De voornaamste conclusie uit deze poll lijkt tot nu toe te zijn dat het opblazen van het kartel de N-VA zeker geen electorale schade oplevert. Alle beperkingen in acht genomen natuurlijk en uit een steekproef van ruim 100 deelnemers kunnen we ook geen verregaande conclusies trekken.
Alleszins de moeite om deze poll over een paar maanden nog eens over te doen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() N-VA haalt hier een kwart van de stemmen, CD&V verdwijnt onder de kiesdrempel.
Ik denk dat de werkelijkheid wel iets minder uitgesproken zal zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() N-VA 28 26,67% Vlaams Belang 39 37,14%
![]() |
![]() |
#158 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Het is waarschijnlijk wel de gemakkelijkste methode... maar dat men op de kaaien veel vis vangt weet ik zo nog niet... Ik vind het alleszins de domste, allerdomste manier om iets te bereiken... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn er zelfs die denken dat ze hun geld kunnen verdrievoudigen... ![]() Laatst gewijzigd door Chipie : 26 september 2008 om 09:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |