Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 29 september 2008, 09:11   #141
Mitgard
Banneling

Mitgard's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
t is mijn ding niet, en ik houd me ook niet op in die discussies,(voor alle duidelijkheid, je zal mij ook niet makkelijk op een racistische uitspraak betrappen denk ik)

maar het lijkt me tamelijk basisch logica : als he CGKR slechts 1 keer op 45.000 een overtreding kan vaststellen :

- dan zijn er ofwel bijna geen overtredingen/overtreders (maar uit uw post leid ik af dat dat weinig waarschijnlijk is)

- of er wordt teveel weggeknipt door de moderatie ... (als de moderatie werkelijk tot op de wettelijke limiet toeliet, zouden er meer twijfelgevallen en dus oon overtredingen kunnen vastgesteld worden)

logisch, niet ?
idd, dat kan echt niet anna.

ik zou het afbollen.
Mitgard is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 09:12   #142
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Ik vind nochtans dat Anna's analyse ( ) heel correct is.
Het kan niet duidelijker zijn.

Laatst gewijzigd door bentje : 29 september 2008 om 09:13.
bentje is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 09:13   #143
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht

ik zou het afbollen.
over wat ben jij in feite zo gefrustreerd?
Oud 29 september 2008, 09:15   #144
bentje
Parlementsvoorzitter

bentje's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
over wat ben jij in feite zo gefrustreerd?

Waarschijnlijk iets persoonlijks, 'k zou 't kunnen zeggen, maar dan krijg 'k vast weer 4 puntjes
Oud 29 september 2008, 09:15   #145
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard Bekijk bericht

ik zou het afbollen.
uw weekend niet alles geweest, Mitgard ?

t was toch goe weer ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 09:21   #146
Hertog van Gelre
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hertog van Gelre's schermafbeelding

Standaard

Goed dat je terugbent, Anna.
Hertog van Gelre is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 09:23   #147
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hertog van Gelre Bekijk bericht
dank je
Oud 29 september 2008, 09:25   #148
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
idem, nu nog de anderen.

En ni meer weggaan nu he
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 09:50   #149
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
2

Want naast u waren we ook uw avatar al een beetje aan 't missen...

allé, spons der over, de lange tenen (durf ni hé Dronkoers...) weer in de schoenen en bovenal ....HAVE FUN !!!!
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 09:51   #150
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
2

Want naast u waren we ook uw avatar al een beetje aan 't missen...

allé, spons der over, de lange tenen (durf ni hé Dronkoers...) weer in de schoenen en bovenal ....HAVE FUN !!!!

kinky
Oud 29 september 2008, 09:53   #151
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
t is mijn ding niet, en ik houd me ook niet op in die discussies,(voor alle duidelijkheid, je zal mij ook niet makkelijk op een racistische uitspraak betrappen denk ik)

maar het lijkt me tamelijk basisch logica : als he CGKR slechts 1 keer op 45.000 een overtreding kan vaststellen :

- dan zijn er ofwel bijna geen overtredingen/overtreders (maar uit uw post leid ik af dat dat weinig waarschijnlijk is)

- of er wordt teveel weggeknipt door de moderatie ... (als de moderatie werkelijk tot op de wettelijke limiet toeliet, zouden er meer twijfelgevallen en dus oon overtredingen kunnen vastgesteld worden)
Is dat niet een kwestie van genoeg tegengewicht geven ? De topics worden niet enkel gelezen door forum leden. Meestal zijn er dubbel zoveel gasten aanwezig. Dit forum wordt heel veel gelezen. Ik weet niet wat deze mensen zoeken. Maar ik vermoed dat ze zoals ieder kuddebeest (ook ik ben een kuddebeest, dat is dus geen scheld-ding) op zoek zijn naar bevestiging. In de genoemde topics kan je via een eenvoudige reactie die getuigd van verdraagzaamheid door het contrast het verschil maken. Dit contrast is nodig. Daarom zijn ook alle bijdragen nodig en gewenst. Want dit is wat leeft onder ons. Ons allen. Je gaat en kan dat niet aanpakken door het te onderdrukken en weg te moffelen.

Daarom de vraag. Is dat niet een kwestie van genoeg tegengewicht geven ?

En wb mister.
Oud 29 september 2008, 09:58   #152
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
kinky
'k zie het al gebeuren... met een warm sopje en natuurspons...
lantjes is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 10:26   #153
Maarten Malaise
Administrator

Maarten Malaise's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

logisch, niet ?
Dat zijn niet de opmerkingen van het CGKR, dat zijn de ingrepen van de moderators. CGKR heeft slechts enkele meldingen daarvan gemaakt. De rest kwam van gebruikers van het forum.
Maarten Malaise is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 10:29   #154
Jaani_Dushman
Secretaris-Generaal VN

Jaani_Dushman's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nynorsk Bekijk bericht
Joehoew, Maarten Malaise in K&K!
Wacht maar tot ie zijn draai gevonden heeft in de tenendraad.
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability".
Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
Jaani_Dushman is offline   Met citaat antwoorden
Oud 29 september 2008, 10:30   #155
Maarten Malaise
Administrator

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door stab Bekijk bericht
Dat is zeer opvallend.
En daar moet een reden voor zijn.
Heeft politics.be een dwingende vingerwijzing gekregen vh cgkr om dit forum in een of andere richting te stroomlijnen?
Heeft men nieuwe en onervaren moderators 'aangeworven' die hun draai nog moeten vinden?
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Malaise Bekijk bericht
Ik wordt op de hoogte gehouden door gebruikers en het CGKR (Centrum voor Gelijke Kansen en Racismebestrijding). Onder vrienden wordt de term "CGKR" steevast vervangen door "de inquisitie" omdat we allemaal geloven in de vrijheid van het woord. Al bij al blijven ze een autoriteit op het gebied van de wetgeving. In een maatschappij die gedomineerd wordt door doctrine van de anti-discriminatie zijn ze af en toe een dankbare bron van informatie.
Ik sta nog altijd achter dat citaat. Heb hierop al enkele opmerkingen gekregen. Antwoord kan je hier lezen:
http://www.politiek.be/blog/2008/09/..._gelijke_kans/

Maarten
Oud 29 september 2008, 10:34   #156
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik sta nog altijd achter dat citaat. Heb hierop al enkele opmerkingen gekregen. Antwoord kan je hier lezen:
http://www.politiek.be/blog/2008/09/..._gelijke_kans/

Maarten
Maarten Malaise

puike analyse Maarten !

ps dan heb je bij de gelden van de lotterij de 'koning boudewijnstichting' en hun politieke doelstellingen nog niet vermeld ... (leestip hierover : 'Vlamingen een volk zonder bovenlaag' van Joost Ballegeer)

Laatst gewijzigd door Anna List : 29 september 2008 om 10:36.
Oud 29 september 2008, 10:56   #157
Maarten Malaise
Administrator

Standaard

Citaat:
Maarten Malaise

puike analyse Maarten !

ps dan heb je bij de gelden van de lotterij de 'koning boudewijnstichting' en hun politieke doelstellingen nog niet vermeld ... (leestip hierover : 'Vlamingen een volk zonder bovenlaag' van Joost Ballegeer)
Over hun 'politieke doelstellingen' ken ik niets. Maar ik krijg wel informatie van de KBS en daarin zie ik vooral een maatschappelijke opdracht. Jammer genoeg voor hen lijdt hun naam onder een stevig anti-royalistisch klimaat in dit land. Ik wil toch verder kijken dan dát en zien wat een organisatie waard is, los van politieke oordelen.

Ik kan de werking van de Koning Boudewijnstichting wel appreciëren. Als ik bijvoorbeeld morgen een organisatie met bepaalde maatschappelijke doelstelling wil oprichten dan zou ik van de diensten van de KBS gebruik kunnen maken door het geld in een fonds te steken en te genieten van hun administratieve en boekhoudkundige ondersteuning. Lijkt me mooi en ik heb voorlopig nog geen andere organisatie gezien die zoiets doet.

Weet je dat KBS ooit contact opnam met ons en zich positief uitsprak over Politics.be? We hebben hen vriendelijk bedankt voor de hulp die ze toen boden omdat we het onverdedigbaar vonden om die ondersteuning te aanvaarden. Maar voor we dat deden hebben we toch onze bezorgdheid uitgedrukt en hen gewezen op de redelijk sterke aanwezigheid van anti-royalistische stellingnamen op (vooral) het forum. Zij hebben daarop geantwoord dat ze zich daar ten volle van bewust waren en dat het voor hen geen enkel probleem vormde.

Tot zover mijn kennis over de KBS. Ongetwijfeld weten anderen hier meer over dan ik.

Maarten
Oud 29 september 2008, 11:00   #158
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Over hun 'politieke doelstellingen' ken ik niets. Maar ik krijg wel informatie van de KBS en daarin zie ik vooral een maatschappelijke opdracht. Jammer genoeg voor hen lijdt hun naam onder een stevig anti-royalistisch klimaat in dit land. Ik wil toch verder kijken dan dát en zien wat een organisatie waard is, los van politieke oordelen.

Ik kan de werking van de Koning Boudewijnstichting wel appreciëren. Als ik bijvoorbeeld morgen een organisatie met bepaalde maatschappelijke doelstelling wil oprichten dan zou ik van de diensten van de KBS gebruik kunnen maken door het geld in een fonds te steken en te genieten van hun administratieve en boekhoudkundige ondersteuning. Lijkt me mooi en ik heb voorlopig nog geen andere organisatie gezien die zoiets doet.

Weet je dat KBS ooit contact opnam met ons en zich positief uitsprak over Politics.be? We hebben hen vriendelijk bedankt voor de hulp die ze toen boden omdat we het onverdedigbaar vonden om die ondersteuning te aanvaarden. Maar voor we dat deden hebben we toch onze bezorgdheid uitgedrukt en hen gewezen op de redelijk sterke aanwezigheid van anti-royalistische stellingnamen op (vooral) het forum. Zij hebben daarop geantwoord dat ze zich daar ten volle van bewust waren en dat het voor hen geen enkel probleem vormde.

Tot zover mijn kennis over de KBS. Ongetwijfeld weten anderen hier meer over dan ik.

Maarten
lees toch dien boek maar eens, deze handelswijze past volledig en bevestigt sterk de beschrijvingen van politieke doelstellingen in het boek ...
Oud 29 september 2008, 11:03   #159
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

voor K&K is dit maar een saaie draad zulle....
Oud 29 september 2008, 11:41   #160
Anna List
Banneling

Standaard

tetten
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:45.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be