![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Brandend Actueel: Politieke crisis Hier kan je terecht met discussies over het ontslag van Yves Leterme, de crisis, de onderhandelaars en de deadlines. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U maakt zich illusies met deze 'grotere racicalisering'.De Burgemeester van Lennik die de Belgische vlag weigerde uit te hangen kwam een voordracht houden in mijn gemeente. Dat is toch een Vlaamsvoelend mens neem ik aan, die zou kunnen doorgaan voor een radicale Vlaming. Welnu, diezelfde man kwam doodleuk beweren dat de Vlamingen Brussel moesten laten vallen. Dat dat de moeite niet was om daar veel energie in te steken. Waarmee hij wel vergat dat er een goede 100.000 (of zoiets) Nederlandssprekende mensen in Brussel wonen. Dus die man weigert de Belgische vlag uit te hangen zolang Brussel-Halle-Villvoorde niet is gesplitst, maar hij wil wel de Brusselse Vlamingen definitief in de kou laten staan . Begrijpe wie begrijpe kan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar nergens wordt imperialisme als "goeds" beschouwd hoor....
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie met de trikoloor zwaait stelt zich onverdraagzaam, racistisch, rechts, conservatief en reactionair op. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 9 oktober 2008 om 10:29. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik vermoed dat System, buiten wat occasionele provo-praat, toch nog wel een koppel of wat 50-voet containers, boordevol gietijzeren argumenten achter de hand heeft, die qua inhoud de unieke en onversneden voordelen uitspellen, voor het rigoureuze behoud van een unitair Belgique voor eeuwig en 3 dagen.
First things first, en om van deze diepgegronde redenen niet compleet weggeblazen te worden, ga ik alvast de-langste-in-de-handel-verkrijgbare-benji-rekker installeren tussen m'n pc-tafel en stoel. De achterdeur staat al wagenwijd open... Wmb, stilaan tijd dus, om die goudomrande tricolore deuren open te gooien en de maatschappelijk verheven inhoud ervan, met onze torenhoge onwetendheid te delen, System. Of heu.., hangt er soms nog een verzegeld loodje aan ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 10 oktober 2008 om 22:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
|
![]() Roel van Wie ?? Is dat ook al een argument om je containers dicht te houden ?
Laatst gewijzigd door Diego Raga : 10 oktober 2008 om 23:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#150 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
Minister
|
![]() De grote stap vooruit kan alleen maar komen door samen te werken.
VB heeft gedaan wat toen kon. Maar werd volledig aan de zij lijn gezet. VB is niet instaat dit terug te schroeven. Dat BDW geen band wil hebben, is gebaseerd op de vrees ook en met de zelfde argumenten aan de zijlijn gezet te worden. Idem voor LDD. Kijk en lees de Waalse pers. Luister naar de Waalse politieker, En hoe Wallonië ons voorstelt aan de wereld pers. Zij doen niets anders dan alle argumenten van BDW en LDD als Ultra Rechts te bestempelen. Maar daar mee bedoelen ze Bruin. Ze hopen dat OVLD en CDN.V zoals in het verleden mee zal doen, om NVA en LDD ook definitief aan de zijlijn te plaatsen. Misschien moet VB naar Clinten kijken die nu Obama 100% steunt. De clinten periode is ook voorbij, maar zij steunen tenminste het algemeen belang. In de toekomst kunnen ze nog altijd hun agenda proberen promoten bij volgende verkiezingen. Hun geloofwaardigheid is daar niet door geschonden, integendeel. Vlaanderen vrij is een totale ommekeer. Dus waarom zou VB halsstarrig de andere blijven bevechten.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Vreemdeling
|
![]() Ik hoop dat de splitsing van belgie er nooit zal komen
dit zal de werkende mens niet veel goed doen gedaan met RSZ, gemoet dan niet meer rekenen op een pensioen enz... ![]() blijven werken tot gedood valt voor een hogerloon enz... ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ach het zal niet zo'n vaart lopen hoor, de locomotief-rol die hier het VB wordt aangemeten.
Ze kregen al een dreun van 5% in de Poll's.... En locomotief.... Loco en motief ? Denk dat Vanhecke nu andere katten (Morellen) te geselen heeft. Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 oktober 2008 om 07:09. |
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() hoe verklaar je dat? waarom zou er in een onafhankelijkheid Vlaanderen geen sociale zekerheid zijn? waarom zouden de CAO's opeens niet meer gelden?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
|
![]() Citaat:
Zo zie je maar hoe in België zelfs communisten meeheulen met het regime. In plaats van in Vlaanderen "de communist" te zijn, spelen ze slaaf binnen België.
![]() ![]() Laatst gewijzigd door Steben : 14 oktober 2008 om 07:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we de Belgische staat in zijn huidige toestand in stand blijven houden, dan pas zullen we niet meer op een pensioen moeten rekenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
|
![]() Ik dacht dat het in Belgie was dat de pensioenkassen leeg waren?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Hu, als we een pensioen willen zullen we moeten splitsen, de walen souperen alles nu op en sparen niet voor later. Vlaanderen heeft geld de walen niet.
|
![]() |
![]() |