![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Schepen
|
![]() De ideale man is een uitstervende soort.
De ideale man heeft respect voor de vrouw, is beleefd, galant, charmant. Tegenwoordig zijn de jonge mannen dat niet meer. Ze zijn onbeleefd, onverschillig, brutaal, gedragen zich rot naar de oudere vrouw. Voorlopig gaat het met mijn kleinzoon nog de goede kant uit, maar ik hou mijn hart vast: hij is nog maar 16 jaar.
![]() |
#142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar. Gelukkig ben ik niet meer vrij. En ik voel mij ZEER gelukkig dat ik al dat niet meer hoef te gebruiken om te baltsen. Als ik dat allemaal lees, dan ben ik ohhhhh zo tevreden dat ik gewoon mijn normale en gewone zelf kan zijn, zonder met alles wat ik heb en niet heb te moeten concurreren met 'de ideale man'.
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of de mannen tegenwoordig onbeleefd, onverschillig, brutaal,... zijn kan ik je niet zeggen, maar ik betwijfel of dit vroeger anders was. Misschien hadden de mensen toen wel meer respect voor de andere. Dit is er nu wat aan het uitgaan. Mondiger zijn ze alleszins geworden. Vergeet niet dat je respect moet verdienen. Zelf heb ik respect voor vele levensvormen met uitzonderingen van enkelen. Deze kunnen er niet in slagen mij vertrouwen te geven en ik kan niet op hun rekenen, moet ik deze respecteren? Als mens wel, als godsdienst ook, maar als persoon niet geloof ik.
![]() |
![]() |
#145 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Op het laatste ging ze met haar 14 jarige dochter naar de stad en dan dronk ze daar totdat ze bewusteloos neerviel, kon de dochter zorgen dat ze thuisraakte. Toen de dochter 14 jaar was begon die ook te drinken. Ik vroeg de moeder en haar moeder, de grootmoeder dus, of ze daar geen problemen inzagen, neen dat zagen ze niet, "het is maar Bailey's." 2 weken later heb ik de relatie dan maar beeindigd. Ik kon daar gewoon niet meer tegen. Laatst gewijzigd door HAMC : 5 oktober 2008 om 18:52. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar niet elke relatie is normaal in onze normen. Daarom dat je alles relatief moet bekijken in wat normen en waarden zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sommige zijn best genietbaar, zelfs stomdronken, andere zijn niet meer te genieten naar na hun eerste glas. Dus ook alcoholverslaving is een relatief begrip. Veel hangt immers af van de invloed die alcohol heeft op de partner en in welke maten de drank word gebruikt. Persoonlijk kan ik totaal niet om met alcoholverslaafden, maar weet dan wel om te gaan met drugsverslaafden. Alles is dus relatief en hangt van veel factoren af, in de eerste plaats van beide partners. Laatst gewijzigd door Jantje : 5 oktober 2008 om 20:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() De ideale man is een gelukkige man.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
|
![]() Citaat:
Al zou ik metafoor nu niet bepaalt een groot worod noemen. ![]() Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 oktober 2008 om 21:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
|
![]() Citaat:
Ik vind ook niet dat je je moet verantwoorden om het feit dat je op dit vlak 'discrimineert'. Tenslotte is het jouw leven ook, als je met zo iemand samenwoont, ... Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 oktober 2008 om 21:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien wel positieve discriminatie in dit geval.
![]() |
#158 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() Ik weet dat je me graag ziet ![]()
![]() |
![]() |
#160 | |
|
![]() Citaat:
![]() Ik bedoelde dat je voor dat soort "discriminatie" (ivm partnerkeuze) je zeker niet moet verantwoorden of verontschuldigen, aan niemand. Iedereen trekt zijn eigen grenzen en kiest zelf met wie hij kan samenleven, tenslotte gaat het ook om jouw leven hé. ![]() |
|
![]() |
![]() |