Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 20 november 2008, 16:49   #141
Lincoln
Perm. Vertegenwoordiger VN

Lincoln's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Lincoln
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ik hoef dan ook niet meer over je te weten dan wat ik lees hier op het forum Lincoln.
Maar ik heb toch de indruk, gezien je (vaak) kleinerende houding naar vrouwen ( met Barbi's spelen!) en de manier waarop je jezelf uitdrukt en debatteert dat je niet echt raad weet met waarden zoals respect, ook tegenover vrouwen die NIET jou mening delen.
Dat is je eigen interpretatie beste, als je niet tegen een stootje kunt mij goed, ik heb persoonlijk meer doorgestaan en nonsens moeten slikken ! Deze part van dit forum is al opzich een voorbeeld waar telkens absurde-denigrerende-minachtende houding tov alles wat anders is plaats vind, ach neen, het is een feit ,dat zal je zeggen eh !

Als ik mij dagelijks beledigd voel door wat men hier over de profeet plaats, waarom zou u beledigd voelen als ik uberhaut een "barbiepop" plaats , of heb ik geen recht om mij op een nette manier te uiten ?

Kijk in je eigen vest eerst, meer moet er niet over zijn !
Oud 20 november 2008, 17:16   #142
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lincoln Bekijk bericht
Vrouwen ? Ik heb inderdaad veel respect over, maar je moet niet denken dat u als vrouw dat u een andere moet dwingen om u te respecteren ! Respecteer jezelf, en je zult zien hoe de wereld u zal respecteren ! zolang u telkens een minachtende en beledigende taaltje zingt tov mij (door telkens de nadruk op te leggen van over onze profeet door hem te stellen als pedo etz...) zult u telkens zien dat u geconfronteerd worden met barbiepopjes (alé, omdat u een vrouwtje bent zal ik er legoblokjes plaatsen ipv barbiepopjes)! of je nu gaat huilen bij de mods of niet, maakt voor mij niet uit ! Als u ophoudt, houd ik op, u gaat door ,mij geen probleem, al gaat dit voor mij een perm ban kosten of een ban ,snappie !

Zo werkt de wereld nu éénmaal !
Met de in dik schrift weergegeven woorden uit bovenstaand citaat onderstreept u precies datgene wat een aantal mensen al gezegd heeft.
Namelijk dat u zich persoonlijk aangevallen voelt zodra men de daden en leerstellingen van uw profeet in kwestie stelt. En met u velen van uw geloofsgenoten. Plat gezegd is dat dus weer het zoveelste voorbeeld van de ellenlange tenen die zoveel aanhangers van de islam keer op keer blijken te hebben.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 17:40   #143
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Met de in dik schrift weergegeven woorden uit bovenstaand citaat onderstreept u precies datgene wat een aantal mensen al gezegd heeft.
Namelijk dat u zich persoonlijk aangevallen voelt zodra men de daden en leerstellingen van uw profeet in kwestie stelt. En met u velen van uw geloofsgenoten. Plat gezegd is dat dus weer het zoveelste voorbeeld van de ellenlange tenen die zoveel aanhangers van de islam keer op keer blijken te hebben.
Dus in dat geval beledigen mag, zo bedoeld je eh ? zolang het kakken op de islam is dat toegelaten ?
Oud 20 november 2008, 19:20   #144
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus in dat geval beledigen mag, zo bedoeld je eh ? zolang het kakken op de islam is dat toegelaten ?
Islam is een ideologie omgeven door een religieus sausje.
Het werd opgericht door een patient met een hersentumor, die zijn inkomsten haalde uit het overvallen van karavanen. Diezelfde tumorpatient had een harem vrouwen die hij na verschillende veldslagen heeft "gewonnen", of onder dwang verworven, waaronder een kind van zes. De tumorpatient spoorde bovendien zijn volgelingen aan - in regelrechte maffia-stijl - tot het vermoorden van andersdenkenden en het uitoefenen van het "eigen volk eerst" principe, dat in een andere draad toch als o zo fout wordt beschouwd.

Als U zich beledigd voelt door het opsommen van bovenstaande feiten, dan is dat echt wel uw probleem hoor.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 19:29   #145
Lincoln

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe Bekijk bericht
Islam is een ideologie omgeven door een religieus sausje.
Het werd opgericht door een patient met een hersentumor, die zijn inkomsten haalde uit het overvallen van karavanen. Diezelfde tumorpatient had een harem vrouwen die hij na verschillende veldslagen heeft "gewonnen", of onder dwang verworven, waaronder een kind van zes. De tumorpatient spoorde bovendien zijn volgelingen aan - in regelrechte maffia-stijl - tot het vermoorden van andersdenkenden en het uitoefenen van het "eigen volk eerst" principe, dat in een andere draad toch als o zo fout wordt beschouwd.

Als U zich beledigd voelt door het opsommen van bovenstaande feiten, dan is dat echt wel uw probleem hoor.
U denkt dat wat u ervan maakt feiten zijn, maar helaas !
Feiten uit de middeleeuwen uitgerukt uit hun context en daar nog eens uw afkooksel erop mengen, is heel anders dan een feit opzich !

Tumorpatient ? Als u denkt dat een tumor patient overlevingskansen heeft om tot in de zeventig jaar te leven ,dan denk ik niet dat tumor opzich geclassificeerd zou worden bij wetenschappers als een gevaarlijke ziekt !

De vijandigheid tegen alles wat religieus of alles wat ernaar riekt is niet nieuw !

We zullen maar uw beledigingen slikken, zoals altijd !

Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 november 2008 om 19:41.
Lincoln is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 20:07   #146
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
U denkt dat wat u ervan maakt feiten zijn, maar helaas !
Feiten uit de middeleeuwen uitgerukt uit hun context en daar nog eens uw afkooksel erop mengen, is heel anders dan een feit opzich !

Tumorpatient ? Als u denkt dat een tumor patient overlevingskansen heeft om tot in de zeventig jaar te leven ,dan denk ik niet dat tumor opzich geclassificeerd zou worden bij wetenschappers als een gevaarlijke ziekt !

De vijandigheid tegen alles wat religieus of alles wat ernaar riekt is niet nieuw !

We zullen maar uw beledigingen slikken, zoals altijd !

goh uw beledigingen ten opzichte van ons volk en land zijn veel erger. Dan zwijg ik nog over uw beledigingen naar vrouwen toe. U doet uiteraard alleen wat u hebt geleerd uit de koranverzen maar dat aanvaarden wij niet wij eisen dat de islam verboden wordt ! Weg ermee herstel deze fout uit de geschiedenis net zoals het nazisme verboden is ! Weg met de ongelijkheden en beledigingen die vrouwen dagdagelijks moeten slikken door de volgelingen van een pedo krijgsheer !
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 20:11   #147
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is je eigen interpretatie beste, als je niet tegen een stootje kunt mij goed, ik heb persoonlijk meer doorgestaan en nonsens moeten slikken ! Deze part van dit forum is al opzich een voorbeeld waar telkens absurde-denigrerende-minachtende houding tov alles wat anders is plaats vind, ach neen, het is een feit ,dat zal je zeggen eh !

Als ik mij dagelijks beledigd voel door wat men hier over de profeet plaats, waarom zou u beledigd voelen als ik uberhaut een "barbiepop" plaats , of heb ik geen recht om mij op een nette manier te uiten ?

Kijk in je eigen vest eerst, meer moet er niet over zijn !

Mo de pedo mag ik beledigen aangezien hij absoluut geen profeet is integendeel wel een vrouwenzot en krijgsheer. Zielig dat deze nog steeds volgelingen heeft. De islam is tegen onze normen en waarden. Wij vrouwen hebben gelijke rechten en plichten. U discrimineert vrouwen en verstopt u achter een koran. tsj tsj
Oud 20 november 2008, 20:23   #148
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Linnie kalmeer en haal eens diep adem!
Ga eens op zoek naar teksten waarin ik de profeet beledig; die zul je niet vinden.
Je hele houding ademt agressie en misplaatst superieuriteitsgevoel uit; denk je zo mensen te overtuigen?
Niet dus; nogmaals vind ik je houding tegenover vrouwen denegrerend en beledigend; blijkbaar mogen vrouwen van jou niet veel( meer) dan 'respect' tonen voor jou wijsheden?
Maar vertel eens; waarom ben je beledigd als mensen het over de profeet hebben?
Is de kritiek niet vaak gewoonweg juist; Mohammed was een warlord!
De islam kende van in het begin een geschiedenis van geweld. Dat moet je plaatsen in de zevende eeuw; akkoord maar feiten zijn niet te weerleggen met de eis tot 'respect'.
Hier heerst de vrijheid kritisch te zijn tegenover de profeet; voor ongelovigen niets meer of minder dan een historische figuur.
Waarom voel jij jezelf daar persoonlijk door gekwetst?
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 21:30   #149
shaddy
Banneling

Standaard

alice de islambroeders moeten de koran volgen dus ook vrouwen minachten en discrimineren ... ze voelen zich superieur omdat de koran zegt dat de islam de enige ware religie is... die mo de pedo was een bijzonder uitgekookte krijgsheer zulle...verwacht dan ook nooit van de volgelingen van deze pedo krijgsheer eneig gevoel van gelijkheid je hebt de verkeerde sexe en het verkeerde geloof... tja sorry zulle
Oud 20 november 2008, 21:34   #150
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Linnie, kalmeer en haal eens diep adem!

Je hele houding ademt agressie en misplaatst superieuriteitsgevoel uit; denk je zo mensen te overtuigen?
Niet dus;
Zou je dit verzoek ook eens willen uiten tegenover enkele anderen in deze draad?

Mag ik je herinneren aan je eigen post.

Citaat:
X, zou je mensen zoals Y als volwassenen kunnen behandelen?
Het heeft iets kleinerend hoe je haar aanspreekt met verkleinwoordjes, zou jij het prettig vinden als we je "Willie" gaan noemen of zo?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 21:37   #151
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Die acromygalie heeft een zeer welbepaald patroon. Het verschijnt rond de patient zijn veertigste en de patient wordt gewoonlijk niet veel ouder dan zestig.
Bovendien heeft uw profeet zelf nog een aantal andere fysieke kenmerken laten opschrijven die helemaal wijzen op deze ziekte.

zie: DE PROFEET EN ZIJN TUMOR

Het heeft uiteraard weinig zin dat ik dit hier telkens moet plaatsen én de uitleg nog eens herhalen terwijl je nooit de moeite hebt gedaan om de link te openen.

tot slot: FEITEN opnoemen die in de 7de eeuw gepleegd werden door een warlord zoals Alice zo goed verwoordt, is niet hetzelfde als beledigingen uiten.

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 november 2008, 21:51   #152
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zou je dit verzoek ook eens willen uiten tegenover enkele anderen in deze draad?

Mag ik je herinneren aan je eigen post.
feiten verwoorden die waar zijn en gebaseert op historische feiten en postings zijn geen beledigingen...uiteraard moeten doorsnee pocos wel alles lezen

mvgt
Oud 20 november 2008, 23:24   #153
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Sorry Artisjok; als Lincoln dat storend vind vertelt hij me dit vast liefst zelf; het is geen mentaal gehandicapte kleuter hoor; Linnie stoort het je?
Eeurlijk zeggen hoor!
Oud 21 november 2008, 02:34   #154
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Maar we hebben met je islam hier geen zaken, Lincoln! Dat gedoe zou hier moeten verboden worden zoals het nazisme! Dat zou juist de echte betekenis zijn van "godsdienstvrijheid". Waar de islam baas kan spelen is er geen godsdienstvrijheid, zo simpel is het. We leven hier samen met protestanten en joden en wel nog godsdienstvormen, al jaren! Alleen met je islam zijn er problemen, overal ter wereld dan nog!
En waarom wij meer respect zouden moeten hebben voor je profeet dan voor Hitler of Pol Pot is me ook een raadsel.
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 21 november 2008, 12:28   #155
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Linnie? Hallo???
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be