![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik mij dagelijks beledigd voel door wat men hier over de profeet plaats, waarom zou u beledigd voelen als ik uberhaut een "barbiepop" plaats , of heb ik geen recht om mij op een nette manier te uiten ? Kijk in je eigen vest eerst, meer moet er niet over zijn !
![]() |
![]() |
#142 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Namelijk dat u zich persoonlijk aangevallen voelt zodra men de daden en leerstellingen van uw profeet in kwestie stelt. En met u velen van uw geloofsgenoten. Plat gezegd is dat dus weer het zoveelste voorbeeld van de ellenlange tenen die zoveel aanhangers van de islam keer op keer blijken te hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het werd opgericht door een patient met een hersentumor, die zijn inkomsten haalde uit het overvallen van karavanen. Diezelfde tumorpatient had een harem vrouwen die hij na verschillende veldslagen heeft "gewonnen", of onder dwang verworven, waaronder een kind van zes. De tumorpatient spoorde bovendien zijn volgelingen aan - in regelrechte maffia-stijl - tot het vermoorden van andersdenkenden en het uitoefenen van het "eigen volk eerst" principe, dat in een andere draad toch als o zo fout wordt beschouwd. Als U zich beledigd voelt door het opsommen van bovenstaande feiten, dan is dat echt wel uw probleem hoor.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
|
![]() Citaat:
Feiten uit de middeleeuwen uitgerukt uit hun context en daar nog eens uw afkooksel erop mengen, is heel anders dan een feit opzich ! Tumorpatient ? Als u denkt dat een tumor patient overlevingskansen heeft om tot in de zeventig jaar te leven ,dan denk ik niet dat tumor opzich geclassificeerd zou worden bij wetenschappers als een gevaarlijke ziekt ! De vijandigheid tegen alles wat religieus of alles wat ernaar riekt is niet nieuw ! We zullen maar uw beledigingen slikken, zoals altijd !
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 20 november 2008 om 19:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
goh uw beledigingen ten opzichte van ons volk en land zijn veel erger. Dan zwijg ik nog over uw beledigingen naar vrouwen toe. U doet uiteraard alleen wat u hebt geleerd uit de koranverzen maar dat aanvaarden wij niet wij eisen dat de islam verboden wordt ! Weg ermee herstel deze fout uit de geschiedenis net zoals het nazisme verboden is ! Weg met de ongelijkheden en beledigingen die vrouwen dagdagelijks moeten slikken door de volgelingen van een pedo krijgsheer ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mo de pedo mag ik beledigen aangezien hij absoluut geen profeet is integendeel wel een vrouwenzot en krijgsheer. Zielig dat deze nog steeds volgelingen heeft. De islam is tegen onze normen en waarden. Wij vrouwen hebben gelijke rechten en plichten. U discrimineert vrouwen en verstopt u achter een koran. tsj tsj |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linnie kalmeer en haal eens diep adem!
Ga eens op zoek naar teksten waarin ik de profeet beledig; die zul je niet vinden. Je hele houding ademt agressie en misplaatst superieuriteitsgevoel uit; denk je zo mensen te overtuigen? Niet dus; nogmaals vind ik je houding tegenover vrouwen denegrerend en beledigend; blijkbaar mogen vrouwen van jou niet veel( meer) dan 'respect' tonen voor jou wijsheden? Maar vertel eens; waarom ben je beledigd als mensen het over de profeet hebben? Is de kritiek niet vaak gewoonweg juist; Mohammed was een warlord! De islam kende van in het begin een geschiedenis van geweld. Dat moet je plaatsen in de zevende eeuw; akkoord maar feiten zijn niet te weerleggen met de eis tot 'respect'. Hier heerst de vrijheid kritisch te zijn tegenover de profeet; voor ongelovigen niets meer of minder dan een historische figuur. Waarom voel jij jezelf daar persoonlijk door gekwetst? |
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Banneling
|
![]() alice de islambroeders moeten de koran volgen dus ook vrouwen minachten en discrimineren ... ze voelen zich superieur omdat de koran zegt dat de islam de enige ware religie is... die mo de pedo was een bijzonder uitgekookte krijgsheer zulle...verwacht dan ook nooit van de volgelingen van deze pedo krijgsheer eneig gevoel van gelijkheid je hebt de verkeerde sexe en het verkeerde geloof... tja sorry zulle
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mag ik je herinneren aan je eigen post. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien heeft uw profeet zelf nog een aantal andere fysieke kenmerken laten opschrijven die helemaal wijzen op deze ziekte. zie: DE PROFEET EN ZIJN TUMOR Het heeft uiteraard weinig zin dat ik dit hier telkens moet plaatsen én de uitleg nog eens herhalen terwijl je nooit de moeite hebt gedaan om de link te openen. tot slot: FEITEN opnoemen die in de 7de eeuw gepleegd werden door een warlord zoals Alice zo goed verwoordt, is niet hetzelfde als beledigingen uiten.
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
mvgt |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Sorry Artisjok; als Lincoln dat storend vind vertelt hij me dit vast liefst zelf; het is geen mentaal gehandicapte kleuter hoor; Linnie stoort het je?
Eeurlijk zeggen hoor! |
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En waarom wij meer respect zouden moeten hebben voor je profeet dan voor Hitler of Pol Pot is me ook een raadsel. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Linnie? Hallo???
|
![]() |
![]() |