Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 28 november 2008, 06:46   #141
Esperanza
Eur. Commissievoorzitter

Esperanza's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Ja hoor; een fout in mijn Engels; das waar je op moet ingaan! Das inhoudelijk het punt!
Bedankt hoor ; zal het nooit meer doen!
Het gaat niet over een banale schrijffout, Alice. Dat overkomt ons allemaal wel eens. Maar gezien jij je mening over iemand voor een deel laat afhangen van het al dan niet een bepaalde film te hebben gezien, is het wél aangewezen de titel van die film correct te schrijven. Kwestie van geloofwaardigheid en zo.
Citaat:
En ja; bij enige culturele ontwikkeling hoort kennis over jongerenculturen; toch voor wie hier graag meepraat over multiculturele problemen en jongeren..en filmpjes...kan geen kwaad als je dan ook een beetje weet waar dat zo over gaat...
Een brede algemene ontwikkeling - al dan niet cultureel - is altijd mooi meegenomen. Dit evenwel verengen naar één bepaalde film - en ik ben akkoord dat het hier om een klassieker gaat - en daarop je mening baseren is evenwel onzin. Jij kent zaken die ik niet ken en omgekeerd. Gaan we elkaar nu veroordelen als cultuurbarbaar?
Oud 28 november 2008, 13:48   #142
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Dus wie een schrijffout maakt is niet geloofwaardig? kijk; dat die jongeren dat als een cultfilm ervaren weet zowat iedereen die vele met marokkaanse jongeren praat dus wie dit in twijfel trekt weet volgens mij niet zelf uit praktijk wat onder die jongeren leeft.
Maar er is ook goed nieuws, Ramadan wordt ook massaal door jongeren gelezen die anders geen boek vastpakken! Het boek' de toekomst van moslims in Europa van Ramadan kennen velen ook;ze komen ze zelfs voor over de drempel van een biblotheek!

Maar ook internet met imams hebben veel succes!Het hele Palestinaconflikt bijvoorbeeld wordt via internet misbruikt om jongeren aan te zetten tot geweld tegenover politie, solidariteit met de verdrukte broeders;wie de burgemeester van Antwerpen is weten die jongeren niet maar wel hoe dat Palestinaconflikt in mekaar zit.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 15:51   #143
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
bewijzen ik zal u het nummer geven van de quote die heb ik opgeslagen

QUOTE=filosoof;3760153] de steden laten branden...[/quote]
shaddy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 15:55   #144
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door benderaes Bekijk bericht
Oh ja. Die verdomde DT... Excuses. Ik zal ook nooit leren.

Beste Shaddy. Kunt u citeren wat ik zei ivm het beledigen van uw dochter?
Ik heb nooit ontkent dat er in de Islam fouten gebeuren. Maar ik weiger om me er bij neer te leggen dat dit iets typisch is voor de Islam. Ik geloof, in tegenstelling tot u, dat er ook 'goede moslims zijn'.
@ Alice. Als u mij weer wijst op de haat van sommige moslims tegenover vrouwen, homo's en westerlingen, dan vind ik uw blik te bekrompen. Ik heb in nooit ontkent dat dit in bepaalde gevallen zo is. Maar omgekeerd, daar heb ik geen weet van.

Persoonlijk vind ik dit geen leuke topic meer. Ik had me ingeschreven in de hoop te kunnen praten en ideeën te wisselen met mensen. Jammer genoeg zijn er op deze topic vooral mensen die willen beledigen. Wat nooit mijn bedoeling is geweest Shaddy...
Ik moet uw posts terug ophalen omdat u dat zelf niet kan? Wees gerust u bent persoonlijk geworden. Goede moslims zijn afvallige moslims en die worden met de dood of verbanning bedreigt. U als journalist moet toch wel weten welke angsten afvallige moslims in belgen moeten doorstaan, Een bekende naam : mimount bousakla. U vind mijn blik op de islam bekrompen dan vind ik uw blik op de islam eerder onrealistisch.

U vind de realiteit geen leuke topic? U wil praten met gelijk gezinde mensen? Is dat niet saai zo steeds ja je hebt gelijk moeten horen? U kan wel zeggen dat u mijn kind niet wilde aanvallen, ik geef u het voordeel van de twijfel,uw excuses zijn aanvaard.

Laatst gewijzigd door shaddy : 28 november 2008 om 15:56.
Oud 28 november 2008, 16:55   #145
De_Laatste_Belg
Minister

De_Laatste_Belg's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
bewijzen ik zal u het nummer geven van de quote die heb ik opgeslagen

QUOTE=filosoof;3760153] de steden laten branden...
Allez, 'k zal je helpen met 't citeren.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy
ja zonder kijken ik ben niet eens nieuwschierig naar uw links - niet humane mensen zijn voor mij bijzonder oninteressant

tikte degene die de steden wil(de?) laten branden...
Dat is flink uit zijn context 'gerukt' shaddy.

Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 28 november 2008 om 16:56.
De_Laatste_Belg is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 20:02   #146
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TypO Bekijk bericht
ach ja we zullen dan maa het slachtoffer blijven spelen zeker?
Sta ook niet te roepen voor een burgeroorlog. Maar er mag wel s wat veranderen.
Zolang er geen burgeroorlog komt zal er nooit iets concreets veranderen.
Ze maken het de mensen zo moe tot ze het heft in eigen handen gaan nemen.
Even door de bittere appel bijten kan wonderen doen en anders worden we gewoon verder in slaap gewiegd.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 20:05   #147
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Allez, 'k zal je helpen met 't citeren.

Dat is flink uit zijn context 'gerukt' shaddy.
Mijn beste dat doet filosoof al een hele tijd met mij... woorden uit de context halen. De moderatie heeft duidelijk gemaakt, na het toekennnen van banpunten aan mij (omdat ik dit aankloeg )dat het slachtoffer zich telkens moet verdedigen en dat ik niet mag zeggen dat "hij loog". Dus van mij mag het precedent worden ingetrokken maar dan moeten ook mijn banpunten verdwijnen . Dan zal ik geen woorden meer uit de context nemen indien filosoof zich dan ook aan de regels houdt. Iedereen blij. Wat mooi dat je voor hem opkomt. Mooi koppeltje??????
Oud 28 november 2008, 20:09   #148
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ERLICH Bekijk bericht
Vietnam, op de loop voor het alles vernietigende oprukkend communisme!
Op de foto te zien worden ze achtervolgd door militaire niet door napalm. De foto spreekt voor zich, een naakt meisje en communistische militaire, het zal naar linkse gewoonte weeral een verkrachting of poging tot verkrachting zijn geweest waar deze burgers voor op de loop zijn moeten gaan. En, afgaand op de ouderdom van deze vluchtelingen schijnen linkse, pedofilie niet vies te vinden.

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 20:09   #149
kamiel spieces
Minister

kamiel spieces's schermafbeelding

Standaard

Trouwens zijn de daders al bekend die de videocassette hebben gemaakt en verstuurd. Of was het weer maar eens een stunt van achter de schermen om weer eens wat onrust te zaaien tussen moslims en niet moslims.
kamiel spieces is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 20:14   #150
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

hotschizodiscocop's schermafbeelding

Standaard

België is tegenwoordig synoniem voor bedreigde entiteit.
hotschizodiscocop is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 20:15   #151
ERLICH
Minister-President

ERLICH's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mijn beste dat doet filosoof al een hele tijd met mij... woorden uit de context halen. De moderatie heeft duidelijk gemaakt, na het toekennnen van banpunten aan mij (omdat ik dit aankloeg )dat het slachtoffer zich telkens moet verdedigen en dat ik niet mag zeggen dat "hij loog". Dus van mij mag het precedent worden ingetrokken maar dan moeten ook mijn banpunten verdwijnen . Dan zal ik geen woorden meer uit de context nemen indien filosoof zich dan ook aan de regels houdt. Iedereen blij. Wat mooi dat je voor hem opkomt. Mooi koppeltje??????
Dus men mag niet zeggen, "u bent een leugenaar" terwijl men goed weet dat de persoon in kwestie niets anders doet dan leugens rondbazuinen. Nu weet ik waarom ik driemaal op de vingers werd getikt voor hetgeen men noemt, "persoonlijke aanval".

Dus, indien ik nogeens een confrontatie heb met de persoon in kwestie (ga geen naam noemen), zou ik dan inplaats van u bent een leugenaar mogen zeggen u bent enorm begaafd in het vertellen van "onwaarheden". Wat denkt u?

Gegen dummheit kämpfen, selbst Götter vergebens.
ERLICH is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 20:27   #152
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Op de foto te zien worden ze achtervolgd door militaire niet door napalm. De foto spreekt voor zich, een naakt meisje en communistische militaire, het zal naar linkse gewoonte weeral een verkrachting of poging tot verkrachting zijn geweest waar deze burgers voor op de loop zijn moeten gaan. En, afgaand op de ouderdom van deze vluchtelingen schijnen linkse, pedofilie niet vies te vinden.
Bij het Vlaams Belang anders ook niet.
Oud 28 november 2008, 20:44   #153
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hoezo, Doet Dewinter het met een kleuter? Want dat wilt u toch zeggen met die opmerking of niet? Wat is nu uw punt; het Vlaams belang is overal schuldig aan; ook voor pedofilie in Belgie?Ongelofelijk wat de partij allemaal kan volgens u?
Oud 28 november 2008, 20:49   #154
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hoezo, Doet Dewinter het met een kleuter? Want dat wilt u toch zeggen met die opmerking of niet? Wat is nu uw punt; het Vlaams belang is overal schuldig aan; ook voor pedofilie in Belgie?Ongelofelijk wat de partij allemaal kan volgens u?
Kalm, kalm!! Ik heb over De Winter geen woord gerept. Er is echter wel een corpulent man bij het Blok die vroeger eens een keer is veroordeeld geweest voor intimiteit met een minderjarig meisje.
Er zijn trouwens heel wat gevallen van veroordelingen voor fysiek geweld.
Ongelofelijk vind ik dit niet als je weet dat het allemaal begon met Dillen die Hitler bewonderde - Hitler leed aan een plethora van parafilia's.
Mijn mening is dit niet, ik weet gewoon wat iedereen weet door de veroordelingen door het gerecht. Richt je hysterische zelf dus tot het Belgisch gerechtsapparaat en niet tot mij.
Oud 28 november 2008, 20:58   #155
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Beste, uw woorden staan haaks op het werkelijk gebeurde.
Het meisje heet Kim Phuc en u kan de ganse geschiedenis hier nalezen:
http://en.wikipedia.org/wiki/Phan_Th..._Kim_Ph%C3%BAc
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/718106.stm
http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/4517597.stm
http://select.nytimes.com/gst/abstra...%20Phuc&st=cse
http://www.peace.ca/kimstory.htm
Bronnen genoeg daarover. Uw post is dus overduidelijk onzin

Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2008 om 21:16.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 28 november 2008, 23:05   #156
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

Citaat:
Dan zal ik geen woorden meer uit de context nemen ..... Iedereen blij. Wat mooi dat je voor hem opkomt. Mooi koppeltje??????
!LOL!

Je bent 't weer met mij eens. En.
Dank voor 't compliment.

Wil je een koekje shaddy ?
Oud 28 november 2008, 23:07   #157
De_Laatste_Belg
Minister

Standaard

...................... of is 't nog steeds eigen deeg (eerst) ?
Oud 29 november 2008, 01:04   #158
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Hotch;' mijn hysterische zelf?'Is dat je kijk op vrouwen? Of gewoon een slechte dag?
B
Oud 29 november 2008, 11:37   #159
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Dus men mag niet zeggen, "u bent een leugenaar" terwijl men goed weet dat de persoon in kwestie niets anders doet dan leugens rondbazuinen. Nu weet ik waarom ik driemaal op de vingers werd getikt voor hetgeen men noemt, "persoonlijke aanval".

Dus, indien ik nogeens een confrontatie heb met de persoon in kwestie (ga geen naam noemen), zou ik dan inplaats van u bent een leugenaar mogen zeggen u bent enorm begaafd in het vertellen van "onwaarheden". Wat denkt u?
Neen u dient zich steeds te verdedigen ... ik heb al de quotes van hem opgeslagen en pak hem terug op zijn manier. immers je kan niet anders met dat precedent van de mods. sorry dus goed opletten met wat je zegt ken je het citaat van vele slachtoffers in belgie :

je kan in belgie maar beter dader dan slachtoffer zijn ... enne tja dat zet zich door tot overal in onze maatschappij
Oud 29 november 2008, 11:39   #160
hotschizodiscocop
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Hotch;' mijn hysterische zelf?'Is dat je kijk op vrouwen? Of gewoon een slechte dag?
B
Mijn kijk op vrouwen? Er zijn gelukkig uitzonderingen op jouw hysterische visie, ja. Slechte dag? Wat is uw definitie van slecht? Van goed? Hoe zie je de twee in relatie met elkaar?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:55.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be