![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#142 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus wie een schrijffout maakt is niet geloofwaardig? kijk; dat die jongeren dat als een cultfilm ervaren weet zowat iedereen die vele met marokkaanse jongeren praat dus wie dit in twijfel trekt weet volgens mij niet zelf uit praktijk wat onder die jongeren leeft.
Maar er is ook goed nieuws, Ramadan wordt ook massaal door jongeren gelezen die anders geen boek vastpakken! Het boek' de toekomst van moslims in Europa van Ramadan kennen velen ook;ze komen ze zelfs voor over de drempel van een biblotheek! Maar ook internet met imams hebben veel succes!Het hele Palestinaconflikt bijvoorbeeld wordt via internet misbruikt om jongeren aan te zetten tot geweld tegenover politie, solidariteit met de verdrukte broeders;wie de burgemeester van Antwerpen is weten die jongeren niet maar wel hoe dat Palestinaconflikt in mekaar zit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
QUOTE=filosoof;3760153] de steden laten branden...[/quote] |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U vind de realiteit geen leuke topic? U wil praten met gelijk gezinde mensen? Is dat niet saai zo steeds ja je hebt gelijk moeten horen? U kan wel zeggen dat u mijn kind niet wilde aanvallen, ik geef u het voordeel van de twijfel,uw excuses zijn aanvaard. Laatst gewijzigd door shaddy : 28 november 2008 om 15:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Dat is flink uit zijn context 'gerukt' shaddy.
maar denk niet ik ga mijn eigen gang,denk niet ik ga het veranderen,want alleen ben je te klein en te bang ,je kunt niet zonder de anderen Laatst gewijzigd door De_Laatste_Belg : 28 november 2008 om 16:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ze maken het de mensen zo moe tot ze het heft in eigen handen gaan nemen. Even door de bittere appel bijten kan wonderen doen en anders worden we gewoon verder in slaap gewiegd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#149 |
Minister
|
![]() Trouwens zijn de daders al bekend die de videocassette hebben gemaakt en verstuurd. Of was het weer maar eens een stunt van achter de schermen om weer eens wat onrust te zaaien tussen moslims en niet moslims.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Staatssecretaris
|
![]() België is tegenwoordig synoniem voor bedreigde entiteit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Dus, indien ik nogeens een confrontatie heb met de persoon in kwestie (ga geen naam noemen), zou ik dan inplaats van u bent een leugenaar mogen zeggen u bent enorm begaafd in het vertellen van "onwaarheden". Wat denkt u?
![]() |
![]() |
#152 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoezo, Doet Dewinter het met een kleuter? Want dat wilt u toch zeggen met die opmerking of niet? Wat is nu uw punt; het Vlaams belang is overal schuldig aan; ook voor pedofilie in Belgie?Ongelofelijk wat de partij allemaal kan volgens u?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er zijn trouwens heel wat gevallen van veroordelingen voor fysiek geweld. Ongelofelijk vind ik dit niet als je weet dat het allemaal begon met Dillen die Hitler bewonderde - Hitler leed aan een plethora van parafilia's. Mijn mening is dit niet, ik weet gewoon wat iedereen weet door de veroordelingen door het gerecht. Richt je hysterische zelf dus tot het Belgisch gerechtsapparaat en niet tot mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het meisje heet Kim Phuc en u kan de ganse geschiedenis hier nalezen: http://en.wikipedia.org/wiki/Phan_Th..._Kim_Ph%C3%BAc http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/718106.stm http://news.bbc.co.uk/2/hi/asia-pacific/4517597.stm http://select.nytimes.com/gst/abstra...%20Phuc&st=cse http://www.peace.ca/kimstory.htm Bronnen genoeg daarover. Uw post is dus overduidelijk onzin Laatst gewijzigd door filosoof : 28 november 2008 om 21:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Je bent 't weer met mij eens. En. Dank voor 't compliment. Wil je een koekje shaddy ?
![]() |
![]() |
#157 |
Minister
|
![]() ...................... of is 't nog steeds eigen deeg (eerst) ?
![]() |
#158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hotch;' mijn hysterische zelf?'Is dat je kijk op vrouwen? Of gewoon een slechte dag?
B |
![]() |
![]() |
![]() |
#159 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() je kan in belgie maar beter dader dan slachtoffer zijn ... enne tja dat zet zich door tot overal in onze maatschappij ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
Staatssecretaris
|
![]() Mijn kijk op vrouwen? Er zijn gelukkig uitzonderingen op jouw hysterische visie, ja. Slechte dag? Wat is uw definitie van slecht? Van goed? Hoe zie je de twee in relatie met elkaar?
|
![]() |
![]() |