![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Forummer van de week Elke week wordt een nieuwe forummer uitgekozen als forummer van de week. Deze forummer beantwoordt dan de diverse vragen die het forumpubliek hem kan stellen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
|
![]() Breien: ja. Rechts, averechts.
Borduren, stikken, naaien: NEEN. Brrr, word er spastsich van. Met die kleine naaldjes, jukkie! |
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
|
![]() PS: Daarnet was ik aan het koken voor mijn huisdier: een zakje basmati rijst, een blikje sardines en een blikje tonijn of zalm (zonder olie). Daar doe ik dan zelf een beetje van de beste olijfolie bij. Alles mengen als het nog warm is zodat de smaak goed in de rijst trekt, en in tupperware koud laten worden. Geeft een week smullen voor het harige familielid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() on-topic: Ben je tevreden met wat je nu hebt van diploma's en kennis of zou je eens iets totaal nieuws willen leren (en dat bedoel ik vooral professioneel)?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 december 2008 om 06:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan je tegen sigarettenrook als je ergens komt? Vind je dat dat geband moet worden?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Draai je spaarlampjes in of heb je liever de warme gloed van een ouderwetse gloeilamp?
(mijn drie vragen zitten erop ![]()
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 december 2008 om 06:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Oh well... Pluche is hier toch niet en anders wordt het hier saai (en overdag check ik deze katern niet) dus ik stel nog maar een paar vraagjes.
Je ging een autootje kopen heb ik lang geleden gehoord. Heb je die al? En indien zo... installeer je een GPS om zonder kloppend hart niet overal verkeerd te rijden zeker in een stad als Broekzele? En als je je autootje hebt... hoe rijdt ie? Lekker?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Jazeker : 5 december 2008 om 06:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() [pluche is er nog steeds niet... ik kan dus nog een vraag stellen]
waar denk je dat de economische crisis heen gaat. Allen onze job kwijt of is het binnen een half jaartje wel weer ok. je persoonlijke visie. [/pluche is er nog steeds niet... ik kan dus nog een vraag stellen] hehehe |
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En nu ben ik weg... richting bed hopelijk... Straks wel weer naar het werk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
|
![]() Citaat:
Dus: JA. Ik wil graag iets nieuws leren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() Ik vind siga-stink zeer lastig. Krijg er prik ogen van en ga hoesten. Mijn nieuwe huis was vroeger bewoond door rokers, en ik heb weken gekuist om die nicotine weg te krijgen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
|
![]() Ik heb liever de gloeilamp, dat is zeker. Ik combineer zo'n beetje. Heb nog 1 of 2 spaarlampjes.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe ben je op die schattige avatar uitgekomen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ben je een tv kijker of liever internetten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb je nog veel verlof staan voor dit jaar? (ik vermoed van niet gezien verhuisje...)
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#158 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Nu kan het best zijn dat de context door de tussenliggende berichten verloren ging en je dus in de door jouw zo geliefde verwarring is dit nu sarkastisch ? is dit nu ironisch ? is dit nu serieus ? is dit in feite beledigend ? enzovoort ad infinitum .. ..gevallen bent... Je bent de kampioen van de regeltjes .. als het niet jezelf betreft.. en dan kom je met een bezwaar dat de regetjes volgen een fdw "saai" zou maken. Om je perceptie wat aan te scherpen : ook sarkastische opmerkingen over politieke opinies kunnen gewoon humoristisch zijn (maar humor is vanzelf niet aan iedereen besteed)
![]() |
![]() |
#159 |
|
![]() Heb ik op een ander forum 'gevonden'
![]() Maar toch leuk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 |
|
![]() Ik kijk nog amper tv, zelfs als ik kijk zie ik niks want val meteen in slaap
![]() |
![]() |
![]() |